דפים

יום שני, 6 בפברואר 2023

ארמון השוקולד של בוביק העכברון, סוד המפתח והכי גדול זה להיות קטן וגם-"בשם הילד" סדרה לבני הנוער, להורים ולמורים - ספרי ילדים ונוער בהמלצה.

 



הסדרה "בשם הילד" מיועדת גם להורים ולמורים, על מנת שיבינו מה עוברים הילדים, וכוללת שלושה ספרים:

"בשם הילד" היא  סדרה חדשה של ספרי ילדים ונוער מאת ד"ר עודדה פלד, נועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות המשליכות על התנהלותם, תפקודם, איכות חייהם ועל התפתחות אישיותם ודפוסי התמודדותם בחיי היומיום ובהמשך בחייהם הבוגרים. ילדים ובני נוער הם "לוחמי חיים", המתמודדים עם קושי וחשים בלתי מובנים ולא פעם מואשמים וכואבים.


שלושת הספרים בסדרת "בשם הילד" כתובים בגוף ראשון ובחרוזים. כל ספר מציג מצבים והשלכותיהם, כאשר בדבריו של הילד הוא שוזר הסברים והגדרות, מתאר ומעביר את האופן בו הוא חווה את הקושי ואיך הוא מרגיש, מה עובר עליו וכיצד הוא חש את תגובות הסובבים, לצד דרכים להתמודד וכלים להעצמת תחושת ה"יש". לא פעם נאלצים ילדים הנדרשים להתמודד עם קושי לעבור מסכת ייסורים.

הפרעות בחרוזים - ספר המתייחס לשתי הפרעות התפתחותיות שכיחות: דיסלקציה והפרעת קשב ובו מתאר הילד את מה כל מה שמתרחש איתו וסביבו ואת הגילוי והאבחון, תוך שהוא מסביר מהויות לגבי דרך הביטוי של הקושי וההשלכות על דימויו העצמי, האינטראקציה שלו עם הסביבה, חיפוש הפיתרונות ודרכי המוצא.

דיסקלקוליה בחרוזים - הספר מתייחס להפרעה ביכולת למידת החשבון, תיאור עולמו של ילד המתקשה להתמודד עם כמות, גודל ומספר לצד חוזקותיו בכל תחום אחר, על התסכול, החשש, ההתמודדות וקרן האור.

מצאתי את ה- B אסט B אדי שלי - הספר מוקדש לילדים אמיצים, מוחרמים ומחרימים הרוצים לזקק את החיים, עוסק בחרמות ודחייה חברתית, ואף מציע דרכים להתמודדות וכלים להורים ומורים לתמיכת התהליך.

לא פעם מצאה ד"ר עודדה פלד את עצמה במהלך מסלול חייה המקצועיים, כשהיא משמשת שופר לילדים מטופלים. כל מה שהם רצו היה הבנה, הכלה והקשבה וכל מה שהם היו זקוקים לו היו תמיכה נכונה והכרה. במהלך שכתוב החומר הכתוב עלו בדמיונה של ד"ר פלד עשרות ילדים, חלקם עצובים בתחילת הדרך וחלקם מחייכים חיוך של ניצחון. "הם מצאו פתרון וכמעט תמיד הצלחתם הייתה כרוכה בסביבה בה זכו בתמיכה של הורה, מורה וחבר, אלה שהבינו, אלה שהאמינו ויצקו בהם כוח".

ד"ר עודדה פלד היא מומחית לפסיכולוגיה שיקומית ולפסיכולוגיה התפתחותית ומטפלת באומנויות. היא עוסקת בנוירופסיכולוגיה בגישה אינטגרטיבית ובעלת "המרכז לטיפול אינטגרטיבי" סניף מכבים. היא עבדה כפסיכולוגית, כיועצת ובהדרכה לצוות במרכז שיקום נוער תל אביב יפו ובמכון פויירשטיין בירושלים, לימדה והעבירה קורסים בסמינר הקיבוצים, במכון נגיד בירושלים, במכללת "דוד ילין". בעבר לימדה במכון ווינגייט במסגרת הלימודים לתואר שני בחינוך גופני מיוחד ועבדה בבית החולים "הלל יפה" בחדרה ביחידה הנוירולוגית ובבית לווינשטיין בהוד השרון, במחלקת נפגעי ראש. היא מעבירה השתלמויות והדרכות לאנשי מקצוע בתחומים כגון: הפרעות התפתחותיות, דרכי האבחון והטיפול בהן בגישה אינטגרטיבית ושילוב ילדים בעלי שונות במסגרות החינוכיות השונות, משמשת כמנהלת שותפה בעמותה הישראלית לטיפול במשחק, ואף הציגה בכנסים בינלאומיים בתחומי הטיפול המשולב והטיפול במשחק.

שם הסופרת: ד"ר עודדה פלד, ז'אנר: נוער, הוצאה לאור: עצמית, ניתן להשיג: בטל' 054-4782729 או בדוא"ל: odedap@bezeqint.net




מצאתי את ה- B אסט B אדי שלי מאת ד"ר עודדה פלד


הספר מוקדש לילדים אמיצים, מוחרמים ומחרימים הרוצים לזקק את החיים, עוסק בחרמות ודחייה חברתית, ואף מציע דרכים להתמודדות וכלים להורים ומורים לתמיכת התהליך. הספר הוא חלק מסדרה חדשה של ספרי ילדים ונוער "בשם הילד", שנועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות המשליכות על התנהלותם, תפקודם, איכות חייהם ועל התפתחות אישיותם ודפוסי התמודדותם בחיי היומיום ובהמשך בחייהם הבוגרים. 


הספר כתוב בגוף ראשון ובחרוזים ומציג מצבים והשלכותיהם, כשהילד בדבריו מתאר ומעביר את האופן בו הוא חווה את הקושי ואיך הוא מרגיש, מה עובר עליו וכיצד הוא חש את תגובות הסובבים, לצד דרכים להתמודד וכלים להעצמת תחושת ה"יש". מחברת הספר היא ד"ר עודדה פלד, מומחית לפסיכולוגיה שיקומית ולפסיכולוגיה התפתחותית ומטפלת באומנויות העוסקת בנוירופסיכולוגיה בגישה אינטגרטיבית ובעלת "המרכז לטיפול אינטגרטיבי" סניף מכבים.
"מצאתי את ה- B אסט B אדי שלי" מאת ד"ר עודדה פלד, הוצאה עצמית



"הפרעה בחרוזים" מאת ד"ר עודדה פלד

הספר מתייחס לשתי הפרעות התפתחותיות שכיחות: דיסלקציה והפרעת קשב, ובו מתאר הילד את מה כל מה שמתרחש איתו וסביבו ואת הגילוי והאבחון, תוך שהוא מסביר מהויות לגבי דרך הביטוי של הקושי וההשלכות על דימויו העצמי, האינטראקציה שלו עם הסביבה, חיפוש הפיתרונות ודרכי המוצא. 

הספר, שהוא חלק מהסדרה "בשם הילד", כתוב בגוף ראשון ובחרוזים ומציג מצבים והשלכותיהם, כשהילד בדבריו מתאר ומעביר את האופן בו הוא חווה את הקושי ואיך הוא מרגיש, מה עובר עליו וכיצד הוא חש את תגובות הסובבים, לצד דרכים להתמודד וכלים להעצמת תחושת ה"יש". מחברת הספר, ד"ר עודדה פלד, היא מומחית לפסיכולוגיה שיקומית ולפסיכולוגיה התפתחותית ומטפלת באומנויות העוסקת בנוירופסיכולוגיה בגישה אינטגרטיבית ובעלת "המרכז לטיפול אינטגרטיבי" סניף מכבים.
"הפרעה בחרוזים" מאת ד"ר עודדה פלד:, נוער, הוצאה עצמית





דיסקלקוליה בחרוזים מאת ד"ר עודדה פלד




הספר מתייחס להפרעה ביכולת למידת החשבון, תיאור עולמו של ילד המתקשה להתמודד עם כמות, גודל ומספר לצד חוזקותיו בכל תחום אחר, על התסכול, החשש, ההתמודדות וקרן האור. הספר כתוב בגוף ראשון ובחרוזים ומציג מצבים והשלכותיהם, כשהילד בדבריו מתאר ומעביר את האופן בו הוא חווה את הקושי ואיך הוא מרגיש, מה עובר עליו וכיצד הוא חש את תגובות הסובבים, לצד דרכים להתמודד וכלים להעצמת תחושת ה"יש". הספר הוא חלק מהסדרה "בשם הילד". המחברת, ד"ר עודדה פלד, היא מומחית לפסיכולוגיה שיקומית ולפסיכולוגיה התפתחותית ומטפלת באומנויות העוסקת בנוירופסיכולוגיה בגישה אינטגרטיבית ובעלת "המרכז לטיפול אינטגרטיבי" סניף מכבים.

"דיסקלקוליה בחרוזים" מאת ד"ר עודדה פלד, הוצאה עצמית, להשיג: בטל' 054-4782729 או בדוא"ל: odedap@bezeqint.net .




ארמון השוקולד של בוביק העכברון מאת מוריה בוקובזה

בוביק מקבל ליום הולדתו מתנה,
ארמון עשוי משוקולד.
הוא מזמין את כל חבריו לגור עמו בתוך הארמון.
מה עושים כל היום בארמון, שעשוי משוקולד?
מלקקים את הקירות,
נוגסים בחלונות,
וביום חורף קר
לוגמים חלב עם קוביות שוקולד.
החברה הכי הטובה, מושית החיפושית,
תופרת לבוביק כתר ומכתירה אותו למלך.
אבל מה יקרה למלך בוביק,
כשביום קיץ חם במיוחד
יעלם פתאום הקסם ועמו גם הכתר?


"ארמון השוקולד של בוביק העכברון" הוא סיפור הרפתקה מתוק, משעשע ושובה לב, על עכברון שמקבל ליום הולדתו מתנה מפתיעה-ארמון משוקולד.
זהו ספרה השני של מוריה בוקובזה, סופרת צעירה, מוכשרת ומבטיחה.
קדם לו ספרה "הסוד המתוק של יעלי", סיפורה של ילדה המתמודדת עם סוכרת נעורים; מבעד לסיפור מרגש ויוצא דופן פוגשים מקרוב הקוראים הצעירים ילדים השונים מהם.
בעתיד יראה אור ספרה השלישי "הילד שהפך לעץ". ציפי שחרור, משוררת וסופרת
 
 "ארמון השוקולד של בוביק העכברון" מאת מוריה בוקובזה מאת מוריה בוקובזה. ז'אנר: ילדים.
גלילי הוצאה לאור, הפקה: יהורם גלילי, איורים, עימוד גרפי ועיצוב כריכה: דיאנה שמעון. 
לרכישה לחצו כאן 





"סוד המפתח והכי גדול זה להיות קטן" מאת ארנולד איחייב:

"יֵש בְּיָדַיי פְּרִיטִים מִבְחָר לְיוֹם הוּלַּדְתְּךָ, וּמָה שֶמִּתּוֹכָם
תִּבְחַר, כָּךְ יִהְיֶה הוּא גּוׄרָלְךָ.
בְּכוֹחַ, כֶּסֶף וְסַמְכוּת תַּנְהִיג גְּדוֹלִים מִמְּךָ, בְּיָד אַחֶרֶת, אִם
תִּבְחַר, תַּבְדִּיל בֵּין טוֹב לְרַע,
תִּהְיֶה נָבוֹן, בַּעַל חוֹכְמָה".

מה קורה כשהילד מוֹש מקבל בחלומו לאחר חגיגת יום ההולדת את האפשרות לבחור בחירה כל כך גורלית?
באיזו אפשרות הוא יבחר? כיצד תשפיע בחירתו על עתידו ועל עתידם של אנשים אחרים?
מדוע, כְּכָל שֶגְּדֵלִים הַגְּדוֹלִים, הֵם מִתְנַהֲגִים כְּמו קְטַנִּים בְּמֶשֶךְ הַשָּנִים, וְנִרְאִים לִפְעָמִים כְּמוֹ לֵיצָנִים?
מַהִי הַסִּיבָּה לְכָךָ, שֶכַּאֲשֶר אֲנַחְנוּ גְּדֵלִים וּמִתְבַּגְּרִים, בְּרֶגַע אֶחָד מְסוּיָּם לַיַּלְדוּת שוּב חוׄזְרִים?



"סוד המפתח" ו"הכי גדול זה להיות קטן" מצליחים להעביר בצורה חווייתית לילדים וגם להורים תובנות חכמות ומעשיות: לבחור בתבונה, לנצל היטב את הזמן, לפתוח לאושר את הדלת, לשמור על התמימות ולא למהר להיות גדולים. באמצעות סיפורים מקוריים, שחיבר ארנולד איחייב בכישרון רב, שעלילתם נעה בין חלום למציאות, ואשר מלווים בציורים מרהיבים, שאיירה הציירת ילנה סקריפצ'נקו במהלך הסגרים של הקורונה.


מחבר הספר, ארנולד איחייב, הוא אומן של מלים, מגלף, משייף, מקציע ומעבד אותן לכלל יצירה חדשה. הוא עלה לארץ מאוקראינה בשנת 1995 והוציא לאור ברוסיה שלושה ספרים: "שלושה צדדים של הרוח", "הסיפורים של אבא" ו"הכוורת". הוא תושב שדרות, עובד כנגר, נשוי ליוליה ואב לארבעה ילדים: ליאל, מייקל, מירל ועילאי.
"סוד המפתח והכי גדול זה להיות קטן" מאת ארנולד איחייב, זאנר ילדים, גלילי הוצאה לאור, לרכישה לחצו כאן.































ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה