דפים

יום שלישי, 28 בפברואר 2023

תכירו את NATURE OIL BABY - שמן עיסוי להרגעת התינוק, לריכוך העור העדין ולמגע נעים ומפנק .





הנכדים שלי זוכים ליחס מפנק במיוחד, הבת שלי נוהגת לעסות את גופם כדי להעניק להם חום, אהבה ורוגע. בינקותם נהגה ללכת אתם לסדנאות של פעם בשבוע תחת הכותרת עיסוי תינוקות אך מאז שרכשה את המיומנות היא יודעת לעשות זאת בבית בעיקר לקראת סוף היום אחרי המקלחת בדרך לשנת הלילה.

הוא מרגיע, מסייע להקלה על כאבים ומעניק תחושת ביטחון: עיסוי תינוקות הוא כבר מזמן לא טרנד חולף. מסאג’ עדין, שנעשה בצורה הנכונה, יכול לסייע רבות להרגעת התינוק ולחיזוק הקשר בין ההורה והתינוק שכן אחרי הכל, מגע הוא אמצעי התקשורת העיקרי של תינוקות בתקופת החיים הראשונה ולכן זאת גם הדרך הטובה ביותר להעביר להם תחושה של רוגע וביטחון וכמובן גם אהבה.

מחקרים מראים שביצוע עיסויים לתינוקות מספקים יתרונות בריאותיים והתפתחותיים בהם: הפחתת מתח והרגעה, שיפור איכות השינה, שיפור ההתפתחות הפסיכולוגית והחברתית ושיפור כללי של בריאות התינוק.

 



השבוע הגיע להתנסות NATURE OIL BABY - שמן עיסוי לתינוקות משקדים מתוקים. שמן מצוין להרגעת התינוק, לריכוך העור העדין ולמגע נעים ומפנק .
חדש: NATURE OIL BABY - שמן עיסוי לתינוקות משקדים מתוקים של חברת NATURE OIL, המשווק בידי אגס שיווק מוצרי טבע. החברה מתמחה בייצור ושיווק שמנים אתריים.

השמן עשוי מ-100% שקדים מתוקים והוא מצוין להרגעת התינוק, לריכוך עורו העדין ולהיכרות נעימה שלו עם חוש המגע. השמן בעל ריח נעים, עשיר בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים - בהם ויטמיני E ו-A התורמים להזנה ולטיפוח העור בכל גיל. 



השמן נספג בקלות ואפשר למרוח אותו על הגוף ועל הפנים (להימנע ממגע עם העיניים). יש להימנע מחשיפה לשמש 12 שעות לאחר מריחת השמן ומומלץ למרוח אותו לפני השינה, במקום תחליב.

באישור משרד הבריאות.
מחיר: 35 - 39 ש"ח לבקבוק במשקל 125 מ"ל.
להשיג בחנויות מובחרות למוצרי תינוקות ובאתר ביוגאיה.
























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה