דפים

יום ראשון, 21 בפברואר 2021

"ננו ליפוזומל ויטמין C"- מושלם לימות החורף הקרים להגנה וחיזוק המערכת החיסונית







דומה כי אין עוררין באשר לחשיבותו ותרומתו של ויטמין סי להגנה על גופינו תמיד ובעיקר בימות החורף הקרים. ויטמין C נחשב לוויטמין המסייע לחיזוק המערכת החיסונית, הוא נוגד חימצון חזק וחיוני לחיים, שכן הוא מעורב בפעולות רבות המאפשרות יצירת רקמות ועצמות יציבות, שמירה על כלי דם ועל השיניים, ספיגת ברזל מיטבית ועוד.

גוף האדם אינו יודע לייצר ויטמין C (חומצה אסקורבית) בעצמו ולכן עליו לקבלו ממזון, או מתוספי תזונה. מאחר והוויטמין אינו נאגר בגוף, יש לצרוך ממנו על בסיס יומיומי. חוסר בוויטמין C לאורך זמן עלול להוביל למערכת חיסונית חלשה, כושר התרפאות איטי, דימום מהחניכיים, כלי דם חלשים ועוד. הטכנולוגיה הליפוזומלית בה נעשה שימוש, מאפשרת לגוף לספוג כמות גבוהה של ויטמין C – בהשוואה לספיגת ויטמין C לא ליפוזומלי.

חברת "סיטי תוספי מזון", המתמחה בתוספי תזונה, משיקה "ננו ליפוזומל ויטמין C", טבעוני ואיכותי, בעל אחוז ספיגה גבוה במיוחד. הוויטמין, מביתDAILY PACK, מוצע בסירופ בטעם תפוז – טעים לילדים ולמבוגרים כאחד.





הטכנולוגיה הליפוזומלית עושה שימוש בליפוזומים*, המשמשים כמערכת הובלה מיקרוסקופית עבור מגוון תרופות, חיסונים, תוספי תזונה ועוד. תעשיית תוספי התזונה נעזרת בה כאמצעי להגנה ולשיפור הספיגה במערכת העיכול של חומרים שונים (נוטרייאנטים, פיטוכימיקלים, נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן, כורכומין ועוד).

*הליפוזומים התגלו רק בשנת 1961. מדובר במבנים כדוריים מיקרוסקופיים שנוצרים בנוזל: הם מורכבים ממעטפת דו-שכבתית שומנית, שעשויה מחומר המהווה בעולם החי מרכיב עיקרי בקרומי התא. כשהם יוצרו עבור תעשיית התרופות – הם ייסדו למעשה את רפואת הננו.







המוצר ללא תוספת סוכר והבקבוק כולל פקק חכם, המונע נזילה.
הבקבוק מכיל 250 מ"ל של סירופ, כמות המספיקה ל-50 מנות. כל מנה מכילה 700 מ"ג ויטמין C. לבקבוק מצורפת כוסית מדידה.
יש לשמור במקום קריר ויבש. לאחר הפתיחה יש לאחסן במקרר.
כשרות: פרווה, בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר, והרבנות לכשרות ארצית.
מחיר: 178 ש"ח לבקבוק המכיל 250 מ"ל.
להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת, רשת טבע קסטל, רשת BE ועוד.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית, הנחיה או המלצה טיפולית ואין בו משום תחליף לייעוץ רפואי פרטני.


























ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה