דפים

יום שני, 15 בפברואר 2021

לנצח את הסוכרת, שהכל כפי שהוא ושמונת השלבים לחופש כלכלי - ספרי הדרכה בהמלצה

 


שלושה ספרי הדרכה חדשים רואים אור בימים אלו. כל אחד מהם נוגע בתחום אחר. האחד במחלת הסוכרת, האחר בפיננסים והשני בנפש האדם כאשר ששלושתם מכוונים לחיים המורכבים בתקופה המודרנית בה אנו חיים כיום. 

שמונת השלבים לחופש כלכלי מאת פיטר הוד - המדריך לאסטרטגיה פיננסית אישית

דומה כי רבים ממשקי הבית חיים עוד היום במשיכת יתר שאחת הסיבות לה העדר ידע מתאים לניהול כלכלי של משק הבית וחוסר אסטרטגיה פיננסית אישית שהיו מאז ומעולם אבני הדרך בכלכלה האישית והמשפחתית. 

בימים אלו רואה אור הספר "שמונת השלבים לחופש כלכלי – המדריך לאסטרטגיה פיננסית אישית" מאת פיטר הוד, שעיקרו ומטרתו להנגיש את תחום התכנון הפיננסי ההוליסטי לכל אדם ומשפחה.

זהו מדריך לבניית אסטרטגיה פיננסית אישית באופן עצמאי בבית בעזרת דף, עיפרון ומחשבון כיס. בספר זה תגלו איך לזהות הרגלים פיננסיים טובים, איך לנהל תזרים מזומנים, מהו השווי הכלכלי שלכם, כמה סיכון אתם יכולים לקחת בהשקעות, כמה כסף אתם צריכים כדי לפרוש, איך ליצור הגנה פיננסית ועוד המון דברים שבעזרתם תהיה לכם תוכנית פיננסית שתוביל אתכם להצלחה.

למעשה, מדובר בחוברת עבודה שתעזור לכם ותכוון אתכם לקבל החלטות פיננסיות שקשורות לחייכם היום ובעתיד. התהליך שאתם צפויים לעבור בעזרת הספר הזה נלקח מהפרקטיקה של התכנון הפיננסי. תכנון פיננסי הוליסטי מטרתו לספק תוכנית פיננסית למשפחה, ובכך לעזור לה לשמור על הכסף שלה, לעמוד במטרות וביעדים שקבעה לעצמה, לפרוש בכבוד ולהעביר את הנכסים לדור הבא ביעילות ובמהירות.

גם אם אינכם בעלי הון עצמי גבוה, באמצעות ספר זה תוכלו למצוא את הדרך לכסף הגדול. הספר הזה מתאים לכולם, שכן מטרתו להראות כיצד אפשר לבצע תכנון פיננסי לבד ובקלות.

 

פיטר הוד ,CFP® MBA מסייע לאנשים לתכנן את העתיד הפיננסי, עוזר להם לחסוך כסף רב, ליצור נכסים ובעיקר לייצר ודאות וביטחון כלכלי לעתידם. פיטר מאמין שבעזרת הכלים והידע הנכונים כל אחד יכול לעשות יותר כסף ולחיות בשפע פיננסי. לפיטר פודקאסט שבועי וקבוצת פייסבוק בשם הפינה הפיננסית.

פיטר הוד: "אחד המשפטים המשמעותיים ביותר שמלווים אותי בעשייה הוא זה: אם לא תחיה על פי תוכנית פיננסית שמשרתת אותך, אתה תחיה על פי תוכנית פיננסית שמשרתת מישהו אחר, ואצלו אתה לעולם לא תהיה בראש סדר העדיפויות! אני יכול להבטיח שאחרי שתקראו את הספר הזה ותיישמו את שמונת השלבים לחופש כלכלי, תהיה לכם תוכנית פיננסית שתשרת אתכם ותוביל אתכם לחופש כלכלי!".

 שמונת השלבים לחופש כלכלי – המדריך לאסטרטגיה פיננסית אישית" מאת פיטר הוד. הוצאת "ספרי ניב", 169 עמודים. מחיר לצרכן 78 ש"ח. ניתן להשיגו בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת, או באתר ההוצאה.

*****



כשהכל כפי שהוא מאת דדי קלרמן - שלווה ושחרור בחיים המודרניים

כולנו רוצים להיות מאושרים. כולנו זכאים לאור, שלוה, נחת ורגיעה בכל יום חדש שאנו מתעוררים לקראתו. 

"המציאות היא כפי שהיא. היא לא טובה ולא רעה, לא יפה או מכוערת, אלה תמיד היינו אנחנו שהלבשנו אותה בצבעים שונים. הרצון, ההאשמה העצמית, ההיפגעות, הפחד, המתח, אלה כולם מחשבות שחלפו בראשנו ואינן מייצגות אמת. כאשר ניווכח שהמחשבה לא מייצגת אמת, היא תפסיק להפעיל אותנו באופן טבעי ובלי שנצטרך להפעיל מאמץ. כך אנחנו משתחררים ממנה והופכים לחופשיים. ומאחר שנהיה חופשיים מהמחשבה, תיווצר בנו שלווה עמוקה, הפגיעות תיעלם, וייווצר איזון. אנרגיה רבה שהוצאה על אגו, ריבים, אי-שביעות רצון מעצמנו ומאחרים, היפגעות או פוליטיקה ארגונית, שוב לא תבוזבז ותהיה זמינה לנו כדי לפעול באפקטיביות." (מתוך הספר)

 


"כשהכל כפי שהוא" מאת דדי קלרמן, בהוצאת "ספרי ניב" הוא מדריך מעשי, המעביר מסר בסיסי ברור וחד: כל אדם, ואפילו הוא נמצא תחת עומס עבודה רב, חובות פרנסה והורות, זכאי ויכול להשתחרר מהתודעה המבולבלת ולחוות את רמות האושר והאפקטיביות יוצאות הדופן האפשריות של שחרור זה.

בספר פורץ דרך זה, תוך הסברים פשוטים והרבה דוגמאות יומיומיות, נפרסת תשתית של הבנה וחוויה פנימית של השחרור והשלווה. הספר מראה ומדגים באופן פשוט מדוע אנו נכנסים למרדף החיים, מדוע איננו מוצאים שלווה, מה מקור הכעס, הפגיעה וההאשמה העצמית, מה מקור המתח והלחץ וכמובן כיצד ניתן להשתחרר מהם ולפגוש במרחב הנוכחות ההווה.

הספר מצליח לקחת את הקורא להבנות משמעותיות, שמאפשרות התבוננות רעננה, משוחררת, ושלווה כלפי המציאות, תוך הבנה עמוקה של תעתועי הרצון, ההשתוקקות, השאפתנות, הצורך בהכרה והצלחה, ומה היתה אי ההבנה הבסיסית שגרמה להם מלכתחילה.

דדי קלרמן מחבר הספר הוא איש עסקים, אבא ואיש משפחה. שלאחר חווית שחרור ואחדות עמוקה (חווית הארה), חקר במשך שנים את הסיבות שמובילות למצב זה ובשנת 2014 החל להעביר את התובנות והידע בקורסים ובסדנאות, ספר זה מרכז ומכיל את עיקרי הידע והתובנות.

"כשהכל כפי שהוא" מאת דדי קלרמן. הוצאת "ספרי ניב", 162 עמודים. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר  


לנצח את הסוכרת מאת אלי אלעזר -איך להתגבר על מחלות ולחיות בריא ללא תרופות, תודעה נכונה, תזונה נכונה, חיים נכונים

בימים אלו רואה אור הספר "לנצח את הסוכרת- איך להתגבר על מחלות ולחיות בריא ללא תרופות" מאת אלי אלעזר, מי שחווה על בשרו את המחלה. הספר מיועד לכל מי שסובל מבעיות רפואיות או בריאותיות וממחלות כרוניות, כגון: סוכרת, סוכר גבוה, דיכאון, סרטן, חרדות, כבד שומני, בעיות הורמונליות, דלקות בגוף ועוד, או למי שמכיר מישהו שסובל מאחת הבעיות הללו.



הספר מחולק לשלושה חלקים: סוכרת, תזונה ותודעה. בכל אחד מהפרקים תוכלו למצוא מידע מזוקק משלל מאמרים, כתבות, פוסטים ומחקרים שנקראו בתחום. כל הכתוב מגובה במחקרי שטח ובפרסומים מוכרים בארץ ובעולם.  מטרתו של כל פרק היא להציג את הנתונים הקיימים בארץ ובעולם בנושא, לערער עליהם ולהציע חלופות שהטיבו מאוד עם אלי ועם אלפי חולי סוכרת בארץ ובעולם.

הספר כולל אוסף של מידע, הבא לעשות לכם סדר בכל נושא הסוכרת, תזונה ותודעה; להציף שאלות שעימן המדע לא מתמודד, לשבור מוסכמות מקובלות ולגרום גם לכם לבדוק מהו הדבר שנכון לכם כדי לחיות חיים שלמים ומאושרים. המטרה בעזרת הספר היא לגרום לכם לנוע באי נוחות בזמן הקריאה, להתווכח עם הכותב, לשאול שאלות נוקבות, לבחון את עצמכם מול מציאות חייכם ורק לאחר מכן לקבל החלטות.

אלי אלעזר הוא מאסטר NLP , מנהל סניף בנק, בוגר תואר במדעי החברה וחסיד אדוק של גישת "הבריאות הטבעית".

אלי אלעזר: "בגיל 27 אובחנתי כסוכרתי. עולמי חרב עליי, חיי השתנו לחלוטין, ואת מרבית חלומותיי גנזתי. במהלך 23 השנים הבאות הייתי "תלמיד ממושמע" של מערכת הבריאות: עשיתי כל מה שהרופאים אמרו לי, יישמתי את כל ההמלצות, ניסיתי צמחונות, ניסיתי טבעונות, עשיתי ספורט, ניסיתי טיפולים פסיכותרפיים, ניסיתי הכול. למרבה התסכול, לא רק שלא "התאזנתי" – מצבי הרפואי והנפשי רק החמיר. יום אחד "נפל לי האסימון" ומצאתי את הדרך הנכונה לחיים בריאים ומלאי הגשמה. פעלתי בניגוד לעצות כל רופאיי, הפסקתי לקחת כדורים והתחלתי תהליך של יצירת שינוי תודעתי, גופני, מנטלי ובריאותי שבעקבותיו לא רק שחזרתי לעצמי לגמרי ובגדול, אלא גם הגשמתי חלום ובגיל 52 רצתי את מרתון ברלין עם הבן שלי. הספר הזה הוא המתנה שלי לכם. באמצעות הספר אני מבקש לפקוח לכם וליקיריכם את העיניים ומציע אפשרויות אחרות לחיים בריאים ומלאי שמחה והגשמה. אם אני הצלחתי, גם אתם יכולים"

"לנצח את הסוכרת – איך להתגבר על מחלות ולחיות בריא ללא תרופות" מאת אלי אלעזר. הוצאת "ספרי ניב", 117 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח. ניתן להשיגו בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת, או באתר 


ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה