דפים

יום ראשון, 21 בפברואר 2021

ילדים, עכשיו לישון! הספר שירדים אתכם ואת ילדכם.

 




"למה כל ערב בדיוק כמו שעון
אמא מכריחה אותי ללכת בשמונה לישון
ולא לראות את קוז'אק הגדול?
אני לא רוצה לישון
לא רוצה לישון
לא רוצה לישון בכלל!" (מתוך השיר "לא רוצה לישון" שנת 1977)


כמעט כולנו נמצאים שם... אנו מחויבים לעבודה שלנו 24 שעות ביממה כשהצרכים הביולוגיים שלנו באים לא אחת בעדיפות שניה על פני נורמות חברתיות ותרבותיות. בעידן המודרני של היום חיים מרביתנו במרדף אינסופי אחרי ה"להספיק" כמה שיותר מטלות. כשמגיע הלילה מסרבת השינה להגיע כי הראש ממשיך להדהד את כל מה שלא הספקנו ומה נעשה מחר... התוצאה - לא מצליחים לכבות את "הרעש המחשבתי" במוח והשינה מתרחקת למרות העייפות. 



תאמינו או לא אבל בשני העשורים האחרונים אבדו הישראלים יותר משעת שינה. על פי הנתונים % 29 מאתנו ישנים פחות משש שעות בלילה, קצת פחות מזה ישנים כשבע שעות 26% מתקשים להירדם או לישון למשך לילה שלם. 
מוכר לכם? ומה על ילדיכם? הם כבר ישנים? 




שינה טובה אינה מותרות, והפרעות שינה אינן גזירת גורל. שינה טובה היא המנגנון המרפא של הגוף, משפרת את הזיכרון ואת מצב הרוח, מאפשרת לנו להיות יצירתיים ושמחים יותר. האם שנת הלילה שלך רצופה? האם אתם קמים בבוקר רעננים? איך להבטיח לילה שקט גם עם תינוקות? אילו גורמים משפיעים על איכות השינה?

בימים אלו רואה אור הספר "ילדים עכשיו לישון!" ספרו הרביעי של אבי ברססט, מנטור השינה האיכותית, והספר הראשון שנכתב אי פעם במטרה להרדים את קוראיו. הוא מסייע להורים להוביל את המשפחה אל שנת הלילה השקטה והטובה באמצעות המחשת סיטואציות מחיי היומיום של הורים לילדים ותשובות בגובה העיניים על הגורמים מעכבי השינה, המכשולים הפיזיים והרגשיים, גישות ושיטות שונות להרדמה רגועה ונינוחה ושלל פתרונות לשנת לילה איכותית.

הספר יושק במהלך ראשון מסוגו בישראל באמצעות קמפיין דיגיטל וטלוויזיה, שבמרכזו סדרת סרטוני דוקו-ריאליטי בת 4 פרקים בכיכובם של אבי ברססט והקומיקאית הדר לוי. בסדרה מייעץ ברססט, למשפחות המתמודדות עם קשיי שינה במגוון גילאים ועל רקע רחב. כל משפחה נהנית מעצות הזהב של ברססט ומהספר החדש שמוענק לה בתום הביקור. 4 משפחות זוכות במהלך הסדרה ל"ביקורי בית של אבי". כל משפחה משקפת בעיה שכיחה בעולם השינה.
הספר מחולק לפרקים על פי הנושאים המעסיקים אותנו כהורים לתינוקות, ילדים ומתבגרים – עשיר בתוכן ו… מרדים. 




הפרעות שינה מנהלות את חיינו בכל תחום. הן גוררות מצבי רוח רעים, מעכבות התפתחות קוגניטיבית אצל ילדים, יוצרות הפרעות קשב וריכוז ובעיות בריאותיות וחברתיות אצל כל בני הגילים. שינה טובה משמעותית לגוף לפחות כמו תזונה ופעילות גופנית ואין לה תחליף. היא מאפשרת לגוף להתאושש מעומסי היומיום, למיין ולאפסן את המיידע שנקלט, לטעון מצברים ולהגיע ליום הבא בכוחות מחודשים.



אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה, מחזק את האוטוריטה שלו בעולמות של שינה ומנגיש מידע בעל ערך רב לקורא. המהלך כולו הוא תסריט שהותאם למציאות משתנה שאותה אנו חווים ביתר שאת בשנה האחרונה. לצרכנים היום אין עוד סבלנות למבול של פרסומות מהסוג הבידורי נטו. הם מבקשים יותר יותר מידע (Information) ותועלות ברורות, בגובה העיניים. ובתוך כך, המותגים נאלצים ללמוד ולאמץ את השפה התקשורתית חדשה, שפת התוכן.

הקמפיין יגובה ביצירת שיח הורים ברשתות החברתיות במסגרת "פורום השינה של ישראל" בניהולו של אבי ברססט ובמסגרת קבוצת מאמאגורו המונה מעל 200 אלף אמהות, קבוצת מאמצחיק המונה מעל 550,000 אמהות וקבוצות אמהות נוספות ברשת, שיוצרות יחד מסה של יותר ממיליון אמהות שייחשפו לסדרה "ילדים, עכשיו לישון".
הספר מכיל גם שלושה סיפורי שינה מקוריים ומאויירים להקראה לילדים לפני שנת הלילה.
 
לפרטים על הספר ולרכישתו לחצו כאן













ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה