דפים

יום חמישי, 25 בפברואר 2021

אסם-נסטלה משיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים.




כולנו מודעים למגבלת הסוכר במוצרים מעובדים. המתיקות החבויה במוצרים אלו מגבירה בנו את ההתמכרות ואני צורכים לעיתים מבלי שנפקח על מידת המלח והסוכר שאנו מספקים לגוף ובהגזמה. 

בשנים האחרונות, ולא רק מאז שהתחילו לסמן מוצרים במדבקות אדומות וירוקות, אני משתדלת להפחית את צריכת הסוכר בתפריט המשפחתי, אינני מוסיפה סוכר לתבשילים ומקזזת מתיקות גם ממאפים ומשקאות חמים. בימים אלו משיקה חברת אסם-נסטלה קטשופ חדש מופחת סוכר ונתרן. הקטשופ מופחת הסוכר יכיל מעתה 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, לעומת 50% בעבר וכמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת 12 גרם ל-100 גרם. נוסף לכך מופחתת בהדרגה כמות הנתרן עד שתעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן. זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך שמירה על הטעם. כבעבר, קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, וללא צבעי מאכל.




שימו לב נפח המוצר ללא שינוי אל מול המוצר הקודם, ומשקלו החדש יעמוד על 690 גרם במקום 710 גרם בגרסה הקודמת. הסיבה לפער בגרם אל מול שמירה על אותו הנפח נובעת מהפחתת הסוכר שמשקלו הסגולי יותר גבוה ביחס לרכיבים האחרים במוצר.




מאסם-נסטלה נמסר כי: "מאז השקתו ב-2017 הקטשופ מופחת הסוכר של אסם גדל מידי שנה והגיע לנתח שווק נאה של כ- 11% מהקטגוריה. אנו מאמינים שהמשך הפחתה הדרגתית של סוכר ונתרן הוא המפתח לשינוי הרגלי הצריכה והקניית הרגלים של תזונה נכונה. מהשקת המוצר ועד היום הפחתנו 2.7 גרם סוכר נוספים כשכיום יש בו 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, ובעזרת מבחני טעימה ודיאלוג עם הצרכנים נמשיך במגמה זו."
הקטשופ בכשרות בד"צ.















ריקי ברוך




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה