דפים

יום רביעי, 6 ביולי 2022

האיש הקטן שברמזור ומלטן ספרי ילדים ונוער בהמלצה חמה!





האיש הקטן שברמזור כתבה ואיירה מיכל שהם
בימים אלו רואה אור הספר "האיש הקטן שברמזור" שכתבה ואיירה מיכל שהם בהוצאת "ספרי ניב". ספר הילדים מלמד את הקוראים הצעירים על חצייה נכונה של הכביש.

גיבור הספר הוא שיר, ילד שובב וסקרן שתמיד תמה מי הוא האיש שנמצא בתוך הרמזור? מה תפקידו? ומה הוא עושה כל היום בתוך הרמזור? הוא קרא לו "האיש הקטן שברמזור".
הצטרפו לשיר במסע ההיכרות שלו עם האיש הקטן שברמזור ועם חוקי התנועה. בשפה בהירה, מלאת הומור ורבת-דמיון לצד איורים מרחיבה לב, מעודד האיש הקטן שברמזור לחצייה נבונה וזהירה של הכביש.



מתוך הספר: "מֵאָז וּמֵעוֹלָם הִצִּית הָאִישׁ הַקָּטָן שֶׁבָּרַמְזוֹר אֶת דִּמְיוֹנוֹ שֶׁל שִׁיר הַקָּטָן. רֹאשׁוֹ הַמְּתוּלְתָּל דִּמְיֵין אֵיךְ בִּפְנִים, בְּתוֹךְ הָרַמְזוֹר, גָּר אִישׁ קָטָן. הַמַּחְשָׁבָה עָלָיו הָיְיתָה כָּל כָּךְ יָפָה, שֶׁהוּא פָּשׁוּט הִמְשִׁיךְ לַחְשׁוֹב עָלָיו וּלְשַׂחֵק אִיתּוֹ".


הספר מיועד לילדים בגיל הרך - מפעוטות שיכולים ליהנות מהציורים ועד גילאי 5-8 שיכולים ללמוד מהספר על התנהגות נכונה וזהירה בכבישי ארצנו. את הספר מלווים איוריה של הכותבת מיכל שהם.

מיכל שהם: "כשכתבתי את הספר חיפשתי דרך חווייתית להעביר לילדים מונחים שעלולים להיות יבשים באמצעות גיבור הספר לומדים על הילדים את הכללים בדרך ובשפה שמדברת אליהם - עם הרבה דמיון והומור על מנת להטמיע בהם את רעיון חציית הכביש הנכונה והזהירה".

"האיש הקטן שברמזור" כתבה ואיירה מיכל שהם. הוצאת "ספרי ניב", 22 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג באתר ההוצאה או ברכישה ישירה באמצעות הטלפון 050-8917196



מלטן מאת בת-אל ימיני מדיקאר

"מלטן" מאת בת-אל ימיני מדיקאר הוא ספר פנטזיה מרתק ומקסים לילדים ולנוער. (מגיל 7)
מלטן היא ברייה ייחודית, שנוצרה בעקבות התנצחות של האל עם השטן. יופייה מיוחד והיא בעלת כנפיים צחורות וזנב שטני. מלטן נשלחה לעולם מלא ביצורים מיוחדים, טובים ורעים, ומשימתה היא לבחור בין הטוב לרע. בדרך היא פוגשת חברים חדשים המאתגרים אותה במשימתה, ויחדיו הם עוברים הרפתקה שתשנה את חייהם ואולי את עתיד העולם. מיהי מלטן? מלאך או שטן?


בעולם טור תכירו חברים חדשים ומיוחדים, אשר מטיילים בעולם מופלא ותצברו יחד חוויות. תתוודעו לחברות אמיתית, אמיצה ונטולת שיפוטיות. הספר יעזור לכם לפתח חשיבה אחרת, חדשה, מקרבת ומקבלת את האחר. הספר מתאים לגילאי 7 ומעלה.

"וַאֲנִי חַיָּב לוֹמַר לָךְ, אַף פַּעַם לֹא רָאִיתִי יְצוּר כָּמוֹךְ, אַתְּ מוּזָרָה. יֵשׁ לָךְ כְּנָפַיִם שֶׁל מַלְאָךְ, אַךְ זָנָב שֶׁל שָׂטָן. מִי יָצַר אוֹתָךְ?" (מתוך הספר)

בת-אל ימיני מדיקאר היא מורה ומחנכת בבית ספר יסודי, נשואה ואם לשלוש בנות. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ומדעי המוח, תואר שני בלימודי משפחה ותעודת הוראה בהתמחות במקרא. מומחית בהקניית קריאה, אסטרטגיות למידה והוראה מותאמת. "מלטן" הוא ספר הביכורים שלה.

"מלטן" מאת בת-אל ימיני מדיקאר . הוצאת ספרי ניב, 99 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 74 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה 




ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה