דפים

יום שלישי, 26 ביולי 2022

"מעיין הנשמות" מאת נעמה בר שירה. ספר ראשון בסדרת הספרים "מלאכיות עליון"

 



השבוע בעודי מבודדת לטובת ההחלמה מקורונה הגיע לידי ספרה החדש של נעמה בר שירה, "מעיין הנשמות". ברגע שהגוף אפשר לי הזדקפתי במיטה והתחלתי לקרא. מה שהתחיל עבורי כהתמודדות עם סיפור מורכב, הפך להיות יותר ויותר מסקרן, מותח מקרב ומעורר מחשבות רבות. שלוש אחיות עומדות במרכזו של הספר, כשמהר מאוד מצאתי עצמי מתאהבת בהן ובהתנהלות שלהן בעלילה. 


"גבי דחפה לתיק הגיטרה את הכבל כאשר כרטיס האוטובוס נפל ממנו. היא הביטה בו וראתה ששעת קניית הכרטיס הייתה 15:45, "איך זה יכול להיות?" תהתה. "אם עליתי לאוטובוס ב-15:45, וזה לקח לי לפחות שעה להגיע עם כל הפקקים, לא יכול להיות שהגעתי לפה לפני 16:00." אבל זה היה כתוב על הכרטיס שחור על גבי לבן. גבי נשכה את שפתה התחתונה בניסיון למצוא היגיון בדברים, אבל תחושה שלא תצליח לפענח את התעלומה החלה לטפס בגבה ובמעלה העורף שלה. ופתאום חלפה בה הרגשה שמשהו קרה לאור. היא לקחה את הטלפון הנייד וחייגה לאחותה בחיוג המהיר. "המספר שאליו חייגת איננו מחובר, תודה. המספר שאליו חייגת איננו..." הייתה התשובה וגבי ניתקה.

היא הרגישה שמשהו ממש לא בסדר. היא כבר הרגישה את התחושה הזאת פעם כשמיקה שברה את הרגל לפני כמה שנים. כעת התחושה התחזקה וגבי אחזה בספסל שלידה כשסחרחורת חלפה בה." מתוך עמוד 34 בספר) 

זהו סיפור מרתק על שלש אחיות שיוצאות לחפש אחר אמן, בדרך הן הופכות למלאכיות, נשאבות לתוך עולם המסתור של המלאכים ונלחמות בשדים. האם יכנסו לעולם הנשמות ויוותרו על חייהם הקודמים? כשתקיפה בלתי צפויה חושפת בפני שלוש האחיות מיקה, גבי ואור את סודות שורשיהן הסבוכים הן הופכות מנערות למלאכיות ומבינות שהן ניצבות מול ייעודן בעולם מסוכן ומופלא שאינן מכירות.

קהילת המלאכים הסודית בחאן בירושלים מקבלת אותן אל חיקה ומוכנה לספק להן הגנה. אור, שתמיד הרגישה שונה, מקווה ששם סוף־סוף תרגיש שייכת. מיקה לא מעוניינת לעזוב את עולמה, טוב לה בחייה כפי שהם והיא אוהבת את חבריה, ואילו גבי מאוהבת בחבר שלה ולא רוצה לוותר עליו גם כאשר כנפיים ענקיות מתפרצות מגבה כל פעם שהיא מנסה לנשק אותו. האם האחיות יצליחו להציל מלאכים שנחטפו, לגבור על הסדקים המעמיקים ביחסיהן וללמוד את תפקידן לפני שיותקפו בידי השדים?


"מלאכיות עליון" הוא סיפור הקורא תיגר על אמונות ומעורר שאלה עתיק יומין - האם יש באמת מלאכים ושדים?

ולא בגלל/בזכות הקורונה שביקרה אצלי וידעתי שכלום "לא מחכה לי" בחוץ, אחזתי בספר וגמעתי אותו באחת. נכנסתי לעולם המלאכים וחייתי את הפנטזיה. חציתי הרפתקאות התחברתי לדמויות ויכולתי לחוש אותן באמפטיה גדולה עד שאפילו התאהבתי בהן. משהו בדינמיקה של העלילה ריתק אותי ולא אפשר לי להניח את הספר מידי. תיאורי הרקע האותנטיים על ירושלים, השמות העתיקים והאווירה כולה אפשרו לי להיות חלק מהיצירה המשובחת שרקחה כאן נעמה בר שירה בעודה מבטיחה לנו שזה רק הספר הראשון. האמת נותרתי במתח! ומה עכשיו? 
רוצו לקנות את הספר, אתם תשובו להודות לי! הספר מצוין!!

נעמה בר שירה היא סופרת ומחזאית, מתגוררת בתל אביב ומגדלת בה את שתי בנותיה עם בן זוגה ינון
"מעיין הנשמות" הוא ספרה הראשון מבין סדרת הספרים "מלאכיות עליון", ספר פנטזיה אורבנית שמתקיים בישראל!

אתם מוזמנים להיכנס לעולם הנסתר של המלאכים בירושלים בספר פנטזיה גדוש הרפתקאות, רומנטיקה ושבעה מדורים של שאול. להשיג באתר עברית ובסניפי רשת סטימצקי.

"מעיין הנשמות" מאת נעמה בר שירה לרכישה לחצו כאן

לפרטים נוספים ולדף הפייסבוק לחצו כאן.














ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה