דפים

יום חמישי, 28 ביולי 2022

אבא, אני עשירה - יזמות עסקית , אהבת נעורים והגשמת חלומות - ספר הכרחי בכל בית!

 



השבוע הגיע לידי ספרו החדש של בני מבורך-לוי, הספר "אבא, אני עשירה" ספר, קריא, קליל, מהנה ומלמד! שהחזיר אותי לימי הנעורים שלי, לחלומות ההם, להוויה, להתנהלות החברתית,, לשנות הלימודים בתיכון, לעובדה שעבדתי בחקלאות, כבר שנים קודם, ולא כדי לפרנס את עצמי אלא מהטעם שבמושב כל הילדים עובדים במשק של ההורים ולא משתכרים!!


בימים אלו רואה אור הספר "אבא, אני עשירה". ספר הנוגע ביזמות עסקית, אהבת נעורים והגשמת חלומות. שנים שחינכתי תלמידים בחטיבת הביניים ועסקנו בפרויקטים של יזמות (במסגרת פרויקט "יזמים צעירים" ) במטרה לחשוף את הנערים למציאות הכלכלית  אליה הם גדלים, ולעורר בהם את היצר והרצון להיות יזמים כבר בגילם הצעיר.

הספר "אבא, אני עשירה" הוא ספר רביעי בסדרה "משפחה צומחת" והוא מבוסס על סיפורה האישי של נערה בשם הדס. נערה כישרונית בעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה, נחישות, התמדה ורצון עז להוכיח ולהצליח. כבר בצעירותה נתגלתה הדס כיזמית צעירה ובעלת חלומות של גדולים. אלא שלא הכל בא לה בקלות. הדס מתקשה במקצועות הריאליים, סבלה ניכור חברתי, והתעללות בבית הספר מצד תלמידים ומורים! (כן מורים!) חצתה משברים האופייניים לגיל ההתבגרות ויכלה להם.

למרות ואולי גם בזכות כל אלו, הצליחה הדס לממש את יכולותיה כיזמית ולהוכיח לעצמה למורה למתמטיקה ולאחרים שאפשר להצליח למרות הקשיים הרבים שבדרך. הספר מיועד לבני הנעורים. ספר שלאורכו שזורה מדיה דיגיטלית, שלוקחת את חווית הקריאה למקום אחר, מגוונת ומעשירה את הקורא ומחזקת בו את המסרים. בסוף הספר הביא הכותב נספחים שינחו את הקורא הצעיר לבנות תוכנית עסקית פרטית, כי כל אחד יכול!.

אהבתי מאוד את הדס, אהבתי את התעוזה שלה לפתוח בלוג ב"תפוז" ולייעץ לצעירים שקראו אותה. גם הבלוג הראשון שלי, כותבת שורות אלו, נפתח לפני 20 שנה ויותר בפלטפורמה  של "תפוז". אהבתי את הישירות, אהבתי את שיחות הסלון שכינסה, את הנחישות להוכיח למורה שפגעה בה שהיא בכל זאת תצליח. 

"המורה פלטה...: "נו בקצב הזה לא תגיעי רחוק. מה כל כך מסובך בתרגיל הזה? לתרגיל לילדים בגן... שבי וניתן למישהו אחר לפתור..."

אילו הייתי הדס של פעם, הייתי שותקת, אבל הפעם התרצתי, ולא בבכי:

"המורה, אל תזלזלי בי. אני עוד הוכיח לך שעם מתמטיקה או בלי מתמטיקה, אני אגיע רחוק: אני אהיה עשירה עם נעלמים או בלי נעלמים, ואת המורה... את עוד תבלעי צפרדעים!!! הטחתי בפניה הנדהמות." מתוך עמוד 53 בספר)

והדס אכן הצליחה וגם אתם יכולים! כי אם קראתם והגעתם לעמוד 150 בספר תוכלו לסרוק באותו עמוד את הסרטון שינחה אתכם איך למנף את כל מה שכתוב בספר לרמה הבאה! ובדף אחר כך את מלא הפרטים שוב בסריקת הקוד, שיחשוף את הקורא לתכנית החדשנית - "קורס חיים בעוצמה", שהכין בני מבורך-לוי לבני הנוער, מה שיוביל אותם אל העושר והאושר הראוי. 

צעירים והורים, לכולנו מגיע להיות מאושרים! 






כדי להצליח צריך להאמין בעצמנו! להשקיע, להעז, לפעול ולהתמיד. ואם לחיות אז לחיות בעוצמה!

בני מבורך לוי הוא מנכ"ל ומייסד של חברת "המסודרים", חברה לאימון ולייעוץ כלכלי ולייעוץ בנושא משכנתאות. שלומי שׂגב ובני מבורך לוי הקימו את החברה בשנת 2015 מתוך כוונה לסייע ליחידים ולמשפחות, לאמן אותם, לייעץ להם וללוות אותם בדרכם אל צמיחה כלכלית.
בני הוא מרצה מבוקש בתחום  מיצוי  פוטנציאל כלכלי ואישי. בהרצאותיו ובספריו השפיע על אלפי ילדים. בני נוער ומשפחות לשנות את התנהלותם הכלכלית ואת תפיסת העושר שלהם.

"אבא, אני עשירה" מאת בני מבורך, 
איורים עדן סיטון, הוצאת סיפור פשוט, 
לרכישה 0509058578
או במייל benny@hamesudarim.co.il 





























ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה