דפים

יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

באמת שלא חשבתי על זה עד הסוף, איך דחיתי את הדחיינות, סודות ההצלחה של נפוליון היל ולשבור את ההרגל להיות עצמכם - ספרי עיון בהמלצה.






באמת שלא חשבתי על זה עד הסוף מאת בת' אוונס
רבים מאיתנו; חוו בחייהם תקופות של דייטים, מפגשים קצרים, שמטרתם ניסיון ליצירת זוגיות ארוכת טווח. יש מי ששפר מזלו והייתה לו תקופה קצרה ומתגמלת ולעומתו אחרים ששבו ובדקו, ניסו, פגשו והתלבטו עד לרגע (או שלא!) שמצאו את מבוקשם. לכל אותם מפגשים אלו מתייחס הספר החדש שהגיע לידי השבוע. 



בימים אלו רואה אור ספרה של בת' אוונס, אמנית האינסטגרם הפופולרית הספר "באמת שלא חשבתי על זה עד הסוף" בו משתפת אוונס את הקוראים במחשבות על דייטים מביכים, מאבקים אישיים בכנות פשוטה ובשפה קולחת שכל אדם, מגיל הנעורים ועד גיל שיבה, יוכל להתחבר לכתיבתה. הספר מלווה באיוריה המיוחדים. 

תוך כדי שיתוף החוויות שלה, אוונס מצליחה בספרה להעביר עצות ידידותיות אשר יכוונו את הקוראים אל הדרך שבה יוכלו לטפל בעצמם, לקבל עזרה בכל נושא שיזדקקו לו, ולחבוק את מה שמסב להם אושר.

"הדברים לא תמיד מושלמים אבל אני כאן, משתפרת, אני אני".

עמוד 2 בספר 



אוונס היא מספרת סיפורים מרתקת וכשהמילים נגמרות, איוריה ממשיכים את דבריה ומעניקים חוויה נגישה ועוטפת עבור הקורא, ממש כמו חיבוק מהחבר הכי טוב. וכמו חבר טוב, היא כאן כדי לומר "קטן עליכם!"

"באמת שלא חשבתי על זה עד הסוף" מאת בת' אוונס הוצאת ספר לכל, 192 עמודים, מחיר: 98 ש"ח
להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר. ספר עיון. ***




לשבור את ההרגל להיות עצמכם מאת 
ד”ר ג’ו דיספנזה
ד"ר ג'ו דיספנזה שהעביר הרצאות וסדנות לאלפים ברחבי העולם, מאמין כי לאחר שבירת ההרגל להיות עצמכם ושינוי אמיתי של (תו)דעתכם, חייכם לא ישובו עוד להיות כפי שהיו בעבר.
הגנטיקה וגם חיווט המוח שלכם גורמים לכם לחיות בהוויה מסוימת ובדרך מסוימת במשך כל חייכם, אך זו אינה גזירת גורל. מדע חדש מגלה שכל אדם יכול ליצור את המציאות שבה הוא בוחר.

ד"ר ג'ו דיספנזה, הסופר, המרצה, החוקר והכירופרקט, משלב בספרו החדש בין פיזיקה קוונטית, מדעי המוח, כימיה של המוח, ביולוגיה וגנטיקה על מנת להראות לכם מה אפשרי באמת.

ב"לשבור את ההרגל להיות עצמכם" מועבר הידע הנחוץ כדי לשנות כל היבט שנבחר לשנות בעצמנו. הספר מעניק את הכלים שלב אחר שלב, מה שיאפשר ליישם את מה שלמדתם וליצור שינויים ממשיים בכל תחום בחייכם. הספר מ
סיר את מעטה המיסטיקה מעל הבנות עתיקות ומגשר על הפער בין מדע לרוחניות.



ג'ו דיספנזה הוא ד"ר לרפואה כירופרקטית, למד ביוכימיה באוניברסיטת ראטגרס. הוא בעל תואר ראשון במדעים בדגש על מדעי המוח, ותואר דוקטור לכירופרקטיקה מאוניברסיטת לייף באטלנטה. בלימודיו המתקדמים הוא המשיך והעמיק את השכלתו בנוירולוגיה, מדעי המוח, תפקודים וכימיה של המוח, ביולוגיה של התא, היווצרות זיכרון, חקר הזיקנה ואריכות חיים.

כאחד מהמדענים, חוקרים ומורים שכיכבו בסרט זוכה הפרסים בליפ (What the Bleep Do We Know!?), מרצה ד"ר ג'ו בשש יבשות, ומלמד אנשים על תפקודיו של המוח האנושי. כשאינו כותב או נמצא בנסיעות, ד"ר דיספנזה מקבל מטופלים במרפאה שלו לכירופרקטיקה בוושינגטון.

לשבור את ההרגל להיות עצמכם מאת 
ד”ר ג’ו דיספנזה הוצאת אור-עם, 384 עמודים, מחיר: 98 ש"ח, להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר ספר עיון***




סודות ההצלחה של נפוליון היל, הדרך לשגשוג ולהצלחה מאת מחבר רב המכר "חשוב והתעשר"

הוצאת אור-עם משיקה ספר החושף גילויים חדשים וכנים על חייו של נפוליון היל ושלל דוגמאות מחייו מרובי המהמורות. היל, מחברו של ספר המוטיבציה הנמכר ביותר בכל הזמנים "חשוֹב והתעשר", נחשב לגורו של כל הגורואים להצלחה.



היל, שנפטר בשנת 1970, גדל בנסיבות חיים חסרות רחמים, כמו רבים ממושאי כתיבתו, ויצא בגיל מוקדם לחפש את התשובה לשאלה הרלוונטית והמתחדשת תמיד: מה הופך אדם למנצח? עם מכתב המלצה בכיסו מאנדרו קארנגי, איש עסקים ונדבן אמריקאי, גילה היל את סודותיהם של המנצחים הגדולים של העולם בכך שעשה מה שאיש לא חשב לעשות לפניו: הוא פשוט שאל אותם כיצד הפכו להיות גדולים. תוך כדי התהליך, כנגד כל הסיכויים, הפך בעצמו למנצח, עד שמצא את עצמו בשורה אחת עם אותם אישים דגולים.

אבל לפני שהפך לנפוליון היל עטור התהילה, הגשים חלום ילדות בכך שייסד שני כתבי עת. הספרים שכתב ופרסם לימים הם כולם מעשירים ומחכימים, אך דווקא בכתבי העת המוקדמים האלה התיר נפוליון היל את חרצובות לשונו, והרשה לעצמו להתבטא ביתר חופשיות, כולל גילויים כנים על עצמו ושלל דוגמאות מחייו מרובי המהמורות.

הספר "סודות ההצלחה של נפוליון" הוא לקט מובחר מאותם מאמרים מוקדמים. מאמרים אלה שלא נודעו כמעט עד כה, הם מרעננים ופוקחי עיניים.160 עמודים, מחיר: 98 ש"ח להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר. ספר עיון***

איך דחיתי את הדחיינות מאת יוסי עמנואל
יוסי עמנואל המוכר כד"ר חיוך, לאחר שפרץ לתודעה הציבורית עם ספרו המצליח "10 שאלות לעת הצורך" שעסק בשיטה שפיתח לפריצת מעגל הכעס והתסכול והפיכתם להזדמנות, משיק ספר חדש אותו הוא מקדיש לכל האנשים שסובלים כמוהו מתסביך הכבשה השחורה במשפחה. הספר "איך דחיתי את הדחיינות", מביא את סיפור חייו הכואב של עמנואל וחושף את תורת "החיוך הפנימי" שהצילה אותו ואיפשרה לו לפרוץ כל מחסום, ומציעה כלים לאמן את התודעה להתגבר על חסמים רגשיים וגופניים בעזרת כוחו המרפא של החיוך.יוסי עמנואל שהפך לאחר צאת ספרו הראשון משיפוצניק כושל, מיואש וחסר כל לסופר ומרצה מבוקש על איך ניתן כאמור לפרוץ את מעגל הכעס והתסכול בעזרת שיטת "10 שאלות משנות חיים" ביחד עם מדיטצית החיוך הרפואית המוצגת
 בספר ביכוריו, עושה זאת שוב.





חמש וחצי שנים חלפו מאז שיצא ספרו הקודם במהלכן חווה עמנואל נפילות רגשיות ונפשיות שהובילו אותו להמשיך ולחקור את כוחו של החיוך וזאת בכדי לעזור לעצמו להתרומם. לאחר חקירה פנימית וחיצונית ויחד עם ניסויים רחבי היקף שערך , הצליח ד"ר חיוך להמציא את עצמו מחדש ולהגשים את חלומו - לנפץ אחת ולתמיד את תסביך הכבשה השחורה שממנה סבל כמעט כל חייו, ולהעלות את עצמו על דרך המלך להגשמה עצמית.

במטרה לעזור לרבים אחרים להתמודד עם דחיינות כרונית ועל מנת לאפשר לאנשים שסובלים כמוהו מתסביך הכבשה השחורה במשפחה לפרוץ קדימה, יוצא לאור ספרו החדש "איך דחיתי את הדחיינות". הספר חושף את השיטה שפיתח עמנואל לטיפול בראש ובראשונה לנטייה לדחיינות סדרתית, ואף לרפא את "דלקת קרום החשק" לדבריו. השיטה מבוססת על אימון שיטתי של התודעה כיצד להיכשל או לחוות קשיים עם חיוך. השיטה משפרת על הדרך גם את תחושת התקיעות, הקשב והריכוז, הדכדוך והמכאובים הגופניים.

זהו סיפורו האישי המופלא של יוסי עמנואל אשר משתף בגילוי לב מרגש בסיפור חייו הכואב ורצף הכישלונות שליוו את חייו. הוריו לא ידעו קרוא וכתוב, אביו היה אלכוהוליסט עם הפרעה פסיכוטית, אלימה מאוד בעיקר כלפי האם. האב אף ישב במאסר כמה פעמים בשל מעורבות באלימות ובעסקים לא חוקיים. את זיכרונות הילדות של יוסי מלוות תמונות רבות בהן היה מפוחד עד אימה ובחרדה מתמדת אשר צפות וחוזרות בחלומותיו וסיוטיו.

אביו נהג להכות את אמו באכזריות רבה, ובאחד המקרים דקר אותה בסכין מטבח גדולה. במקרה אחר ניסה עמנואל להגן על אביו בעת התנגדותו למעצר וכתוצאה מכך שוטרים דרכו לעברו את נשקם, ומקרה נוסף שזכור לו היטב היה כשאביו היה בהתקף פסיכוטי אלים ועמנואל נאלץ להגן בגופו על אחד ממתחריו העסקיים כשהאב ניסה לדקור אותו בסכין קצבים ורק בנס לא נפגע בעצמו.

רק בגיל 35 נודע לעמנואל כי הוא נולד כדרך נס לאחר שבע הפלות יזומות ולמרות שלאמו היה באותה עת התקן תוך רחמי. עובדה זו התחברה לעמנואל לתחושות האפליה הכואבת והקיפוח שחש בילדותו ובתקופת נעוריו ולהזנחה שחווה מצד הוריו ביחס לשני אחיו הגדולים. עמנואל היה לדבריו ילד מעופף ומנותק מהמציאות, שחי בעולם דמיוני שאליו ברח. היה לו קול גרוני וחנוק וכל הילדים צחקו עליו והדביקו לו את הכינוי ילד כאפות.

בכל תקופת ילדותו סבל עמנואל מנידוי חברתי והפרעת קשב וריכוז קשה ומורכבת. הוריו לא חגגו לו בר מצווה ומעולם לא קנו לו מתנות ביום ההולדת. ביום הולדתו ה-17 נפטר אביו מדום לב. את שירותי הצבאי הצליח עמנואל לסיים בדרכים לא דרכים ולאחר השחרור התקשה מאוד למצוא את מקומו בעולם ולתפקד בכל מישורי חייו. במהלך השנים ניסה עמנואל להקים 12 עסקים חדשים, שונים ומשונים, כמו חברת ניקיון ופוליש, שיפוצים לבית, עסק לחומרי בניין, עסק להשכרת נגררים, הדרכות שימוש בסמרטפונים, עסקי היכרויות, ואף להיות במשך זמן מה מדריך לאיגרוף תאילנדי ועוד, ובכולם נכשל כישלון מוחץ ופרש מהם.

ספרו של יוסי עמנואל כתוב ברגישות רבה, והוא מצליח להעביר בבהירות את סיפור חייו הקשה ולגרום לקוראים להזדהות עם "תסביך הכבשה השחורה" שחש כמעט כל חייו. עמנואל גם מגלה לקוראיו מה הוביל למהפך המפתיע ביחסיו עם אימו ואיך קרה שהיום הוא האדם החשוב ביותר בעולם עבורה. הספר מלווה את הקורא צעד אחר צעד בתרגול שיטת "חוכמת החיוך הפנימי". התרגילים בשיטה זו מאמנים את התודעה להתגבר על קשיים גופניים ורגשיים המקבלים ביטוי באפיסת כוחות ורגשות שליליים. בעזרת כוחו של החיוך הפנימי והחיצוני אנו יוצרים איזון רגשי ומשתחררים מרגשות כובלים: קשיים הנובעים מכעסים, פחדים ודאגות, מכאב פיזי, מאמץ יתר גופני, עייפות וכל תלאות החיים המשפיעות על רגשותינו. השיטה אף משלבת לעיתים עצירת נשימה לזמן קצוב כדי להתמודד עם לחצים ופחדים באופן מבוקר ומדיד. הנחת היסוד בשיטה היא שהצלחה הינה היכולת לעבור מכישלון לכישלון באותה רמה של מוטיבציה ברוח דבריו של וינסטון צרצ'יל הגדול.



חוכמת החיוך הפנימי מתאימה לכל אדם אשר חש צורך להעניק לעצמו את זריקת החיוך העוצמתית שפיתח ד"ר חיוך . השיטה מיועדת לאנשים שאינם עושים את מה שהם באמת רוצים לעשות. היא נועדה לאנשים שמאמינים שהם מסוגלים להרבה יותר מכפי שהם עושים בפועל. אנשים שאין להם מספיק חשק ואנרגיה להתעמל, אנשים שהם דחיינים כרוניים בסידורים, בסדר ובניקיון בבית ובכל מחויבות שגרתית אחרת. אנשים שמצב רוחם מחליש אותם אנרגטית, אנשים שסובלים מתחושת עייפות מתמדת במרבית הזמן שהם ערים, אנשים שמרבים לכעוס ולצאת מדעתם בגלל התנהגותם של אחרים, אנשים שסובלים מעודף משקל ומיואשים מכך. אנשים שתופסים את עצמם כתקועים בחיים. אנשים שניסו כמעט הכול ועדיין לא מצאו את הדרך לצאת מהתקיעּות בחיים.

עמנואל מאמין כי ספרו יתרום להעלאת המודעות הציבורית לפוסט טראומה מורכבת בקרב ילדים ובני נוער בסיכון. ובמטרה לסייע לאנשים המתקשים לדחות את הדחיינות, ייסד עמנואל פרויקט חדשני חברתי בשם "גם אני לא דוחה למחר-כך". מטרת הפרויקט היא להכשיר בקורס בזק חינמי קואוצ'רים לאימון בשיטת החיוך הפינמי. המיזם מיועד למאמנים שבעצמם סובלים מתסמיני דחיינות כרונית. להצטרפות: מכאן

"איך דחיתי את הדחיינות" מאת יוסי עמנואל הוצאת סטימצקי/ 79 שקל. להשיג בחנויות סטימצקי ובאתר סטימצקי.
























ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה