דפים

יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

חדשים על מדף המתוקים - מסטיק מנטוס בטעם דובדבן ובטעם ענבים וופלים דקיקים של לואקר במילוי מרענן שטרם טעמנו כמותו

 


אני מכורה למסטיק של מנטוס ורוכשת אותן בשלשות של קופסאות כדי שיהיו תמיד בהישג ידי. ברכב, במשרד, ליד המיטה ובתיק. אין מסטיק שישווה לו מבחינתי, ולכן הוא אהוב וטעים יותר מכל אחר. 

לכבוד הקיץ, מותג מנטוס ממשיך להתרחב בתחום המסטיקים ומרחיב את סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh האהובה עם השקת שני טעמים חדשים ומרעננים: מסטיק Mentos Pure Fresh  בטעם דובדבן וענבים מרעננים.

 סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh  במגוון טעמי פירות מרעננים, היא המובילה בקטגוריה ומציעה מסטיקים המתאימים לכל אוהבי הטעמים המתוקים. המסטיקים בעלי טעם וארומה חזקים, רעננות חזקה במיוחד וטעמם הנהדר נשמר לאורך זמן רב, כמו בכל המסטיקים של מנטוס.

אריזות הבקבוק של מסטיק  Mentos Pure Fresh  הינה אריזות נוחות בעלת פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרות על טריות המסטיקים והמותאמת לשימוש בבית, ברכב ובמשרד.

כמו כל מוצרי מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת מסטיק Mentos Pure Fresh, ובהם המסטיקים החדשים בטעמי ענבים ודובדבן, הינם  מסטיקים איכותיים המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

את מסטיקMentos Pure Fresh  בטעמי הענבים והדובדבן, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים, במחיר מומלץ של 9.90 ₪ לבקבוקון המכיל 30 מסטיקים. 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה -  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

מותג לואקר המוכר בזכות האיכות והטעם של הוופלים שלו, מפתיע אותנו ומשיק את מהדורת לואקר טינס (THINS) – מהדורת קיץ מרעננת, ייחודית ומוגבלת המאופיינת בשני וופלים דקיקים במילוי מרענן שעוד לא טעמנו כמותו.

לואקר THINS – שני הוופלים הדקיקים והפריכים הממולאים בקרם יוגורט מרענן משלבים בין הקריספיות של הוופל לבין הרעננות של היוגורט ומספקים חוויה ייחודית של טעם מושלם בוופל קליל. 

סדרת לואקר THINS החדשה כוללת 3 טעמים:
· לואקר THINS במילוי יוגורט פטל
· לואקר THINS במילוי יוגורט אוכמניות
· לואקר THINS במילוי קרם אגוזי לוז 

הסוד לטעם והאיכות של מוצרי לואקר נעוץ במסורת רבת שנים של הכנת מאפים. בפסגת הרי הדולומיטים, בגובה של 1,000מ' מעל פני הים, תוך שמירה על הטבע והסביבה, מייצרת חברת לואקר את הוופלים הטעימים בעולם. המוצרים נארזים בקפידה מייד בתום האפייה, עם יציאתם מהתנור וכך נשמרים הטריות והטעם המאפיינים כל-כך את המותג. מוצרי לואקר אינם מכילים חומרי טעם וריח מלאכותיים, צבעי מאכל, חומרים משמרים או שומן מוקשה וכן מיוצרים ללא הנדסה גנטית.


המוצרים בסדרת לואקר THINS החדשה מוצעים באריזות של 150 גר' ובמחיר של 12.90 ₪ לאריזה. ניתן להשיגם ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

המוצרים בכשרות חלבית לאוכלי אבקת חלב נוכרי, ללא חשש חדש, אפיית ישראל, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.










ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה