דפים

יום שני, 23 באוגוסט 2021

נקניקיות ותפוחי אדמה מוקפצים - מנה מהירת הכנה




איך אתם עם נקניקיות? אוהבים?
אצלנו אוהבים במינון הנכון כשאני מקפידה לצרוך רק את נקניקיות יחיעם. הטעם שלהן עדין והם משתלבות בלחמנייה, נהדרות עם פסטה, עם מרק שעועית מהביל ובתבשילים מהירים ומוקפצים. השבוע הגיעו להתנסות נקניקיות עוף ללא גלוטן ואני בחרתי להכין נקניקיות ותפוחי אדמה מוקפצים יחד שאף אחד כאן לא מוותר. 


נקניקיות ותפוחי אדמה מוקפצים

5-6 תפוחי אדמה אדומים קטנים קלופים וחתוכים לרבעים
בצל בנוני קצוץ דק
פרוסות לפלפל צ'ילי אדום
חבילת נקניקיות יחיעם
שמן זית
2 שיני שום קצוצות
פלפל שחור גרס
מעט פפריקה מתוקה
מלח
רבע כוס מים או ציר עוף
פטרוזיליה קצוצה



אופן ההכנה.

במחבת גדולה מחממים מעט שמן זית על אש בינונית. מוסיפים את תפוחי האדמה ומתבלים במלח ופלפל. מטגנים עד להזהבה ובישול, כ-10-12 דקות, תוך ערבוב קבוע. מעבירים את תפוחי האדמה לצלחת ומניחים בצד.

משחימים באותה מחבת עם כף השמן  את פרוסות הנקניק משני הצדדים במשך כ -5 דקות על אש בינונית. מוסיפים שום, בצל ופלפל אדום ומתבלים בפתיתי פלפל אדום מלח ופלפל. מבשלים במשך 2-3 דקות עד לריכוך. מוסיפים 1/4 כוס ציר מרק או מים, מערבבים פנימה את הרוטב החם ומערבבים לציפוי הנקניקייה  והירקות.

מוסיפים את תפוחי האדמה המוקפצים בחזרה למחבת ומערבבים הכל יחד. מקשטים בפטרוזיליה טרייה קצוצה ומגישים.








חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות של קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר. הנקניקיות החדשות ישווקו באריזות 400 גרם, 1.5 ק"ג וכן נקניקיות ביס באריזת 380 גרם. הנקניקיות החדשות ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון.

נקניקיות יחיעם במתכון החדש עברו בחינת טעם חיצונית ע"י מכון מחקר מקצועי למזון, והושוו לנקניקיות העוף המובילות בשוק. התוצאות היו ברורות: הנקניקיות החדשות של "מעדני יחיעם" נמצאו עדיפות על פני נקניקיות המתחרה המוביל, בכלל הפרמטרים שנבחנו. לדברי חברת "נתיב יועצים" עורכת המחקר: "ציון ההתקבלות לנקניקיות יחיעם נמצא גבוה יותר באופן מובהק מציון ההתקבלות לנקניקיות המובילות המתחרות, הן בפרמטר הטעם והן בפרמטר המרקם. בניתוח מדד קושי/רכות הנקניקייה עולה כי קושי/רכות נקניקיית יחיעם הינה מאוזנת. כמו כן רמת העסיסיות של הנקניקייה טובה. במבחן ההעדפה נמצאה העדפה מובהקת לנקניקיות יחיעם אל מול המותג המתחרה.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, אנו רואים שהלקוחות הרבה יותר רגישים לטעמים ולמרקמים ולכן החלטנו לערוך שינוי במתכון, בטעם ובמרקם של המוצר. אנו שמחים על תוצאות המבחן ובטוחים שהקהל ירגיש ויאהב את השיפור".
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 11.90 ₪ לאריזת נקניקיות ביס 380 גרם ונקניקיות עוף 400 גרם; כ-26.90 לאריזת נקניקיות עוף מתכון משופר לאריזת 1.5 ק"ג.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים היכנסו לדף הפיסבוק של יחיעם.
































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה