דפים

יום חמישי, 19 באוגוסט 2021

לחמי פת שטינבך עכשיו גם באזור השרון!!

 



מאחת עד עשר-כמה אתם אוהבים לחם?
ומעשר עד אחת כמה אתם אוהבים לחם איכותי שחומרי הגלם ממנו הוא עשוי טובים, משובחים שיוצרים יחד מאפה משביע, נעים לעיין ומשובח כל כך?
אז לפני שתענו לי... על זה רציתי לדבר אתכם היום!









שמעתם על מאפיית פת שטניבך?

משפחת פת עסקה באפייה דורות רבים בפולין. בשנות ה- 20 עלתה לישראל והקימה מאפיות בחיפה, פתח תקווה ורמת גן ואת "קונדיטוריית פת" בירושלים, שהכילה סליק גדול בתקופת המחתרות. השם הלא שגרתי של המאפייה של עפר שטינבך היא הוקרה לסבו, שעל הרכב ששימשו לחלוקת לחם בשנות ה-20 של המאה שעברה היה רשום "א. פת מאפיה חשמלית". ומאז ועד היום הם אופים.

את הלחמים המיוחדים אופה עפר שטינבך באהבה בכל יום לפנות בוקר. שטינבך, נכדו של אבא פת, מייסד "מאפיות פת" שפעלו בחיפה בשנים 1922 – 1953, הוא אדריכל במקצועו. לפני מספר שנים "חזר לשורשים" ופתח בחיפה מאפיית בוטיק, שאת מתכוניה פיתח בעצמו. המאפייה מתמחה בלחמי מחמצת מקוריים 100% מלאים, ללא חומרים מלאכותיים/משמרים/מלאכותיים/תעשייתיים או תוספת של שמרים או מוצרים מהחי. הלחמים נאפים בעיקר מקמחים מלאים ומשובחים בטחינה גסה, תוך שימוש במחמצות שאור מחיטה, כוסמין או שיפון ובהתפחה של 24 שעות. הלחמים ללא תוספת סוכר (למעט החלה) ובסיס הבצק הוא תמיד קמח, מים, מחמצת ומלח ים אטלנטי. לחמי הכוסמין הם 100% כוסמין מלא עם מחמצת כוסמין מלא.





בין הלחמים:
לחם "טוטם": לחם גלילי ייחודי שנאפה בתבנית חרס טרקוטה, המיוצרת על ידי המאפייה. הלחם מיוצר מתערובת של קמח חיטה מלא גס, קמח כוסמין מלא גס וקמח שיבולת שועל גס בתוספת אגוזי קשיו, גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה וגרגרי פרג. מחיר: 24 ש"ח - טעים עם גבינה לבנה, אבוקדו וכמובן שבזכות עצמו ללא תוספות. 

"חלת כוסמין": הלהיט החדש - חלה טבעונית. הבצק עשוי מ-100% קמח כוסמין לבן, מחמצת כוסמין מלא, שמן זית וטחינה. החלה היא היחידה שמכילה גם סוכר. מכינים רק בימי חמישי ושישי. מחיר: 30 ש"ח
הילדים חגגו לתבול ברוטב התבשילים שהכנתי.

"לחם "כוסמין לשועל": 100% קמח כוסמין מלא גס, מחמצת כוסמין מלא בתוספת שיבולת שועל, אגוזי לוז, מלך וקשיו, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת ונגיעות של עגבנייה מיובשת. מחיר: 26 ש"ח
לחם "רק כוסמין": לחם 100% כוסמין מלא גס ומחמצת כוסמין מלאה, ללא כל תוספות. מחיר: 24 ש"ח
"לחם "מחמצת כפרי": עשוי מ-70% קמח כפרי, 30% קמח מלא גס וטחינה אתיופית בבצק. מחיר: 20 ש"ח





מעתה, ניתן להשיג את לחמי מחמצת השאור המופלאים של מאפיית הבוטיק החיפאית "פת שטינבך – מאפייה חשמלית" גם באזור השרון!
כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית חיפה.
ניתן להשיג בסניפי סטופ מרקט בהוד השרון, נתניה, חיפה ויגור, ובמאפיית "פת שטינבך – מאפייה חשמלית" בחיפה.





















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה