דפים

יום שלישי, 3 באוגוסט 2021

צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים וסטייק צ'יפס - החדשים האיכותיים של מילוטל







אצלנו אוהבים מאוד תפוחי אדמה ויותר מהכל אוהבים אותם צ'יפס. כאשר אני רוצה לפנק את בני הבית הצ'יפס האפוי/מטוגן הוא אחת האופציות שאני בוחרת, אלא שלא תמיד כייף לי לעמוד לקלוף, לחתוך ולטגן/לאפות כמות גדולה והדרך הכי נוחה לי היא להשתמש במוצר איכותי שיעמוד בסטנדרט של 100% תפוח אדמה. 
השבוע קבלתי להתנסות את הציפס החדש של מילוטל ובחרתי לשתף גם אתכם. 








סיפורה של מילוטל שזור בסיפורו של הגליל, על אנשיו החמים והמנעד התרבותי שמרכיב אותו, ועל האדמה החקלאית והפורה שהיוותה כר להתפתחות תעשיות ישראליות רבות.
חברת מילוטל, ששמה לה למטרה להביא ללקוח את חווית הצ׳יפס האיכותי מהמסעדה הביתה משיקה בימים אלה סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים. בין מוצרי הצ׳יפס הקפוא של החברה ניתן למצוא צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים וסטייק צ'יפס.










מקפיא הצ׳יפס ברשתות הפך בשנים האחרונות לגנרי ומשעמם. לתוך הואקום הזה נכנסת מילוטל החדשה עם סדרת מוצרים איכותיים ובריאים, שהופכים את הבישול הביתי לקל ונוח יותר. האריזות החדשות ניתנות לרכישה ברשתות נבחרות.

המוצרים החדשים:

· צ'יפס זיג זג 1.5 ק"ג – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך זיג זג אהוב על ילדים. אריזה משפחתית גדולה. 
· צ'יפס קוביות 1 ק"ג - מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״, מעולה לנשנוש. 

· צ'יפס פלחים 1 ק"ג – פלחי תפו״א עם קליפה, מתאים לטיגון ואפייה. מחליף את תוספת התפו״א בתנור, ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם. 

· צ'יפס קלאסי משפחתי 800 גרם. מתאים לטיגון ואפייה. הצ׳יפס שכולם אוהבים. 

· צ'יפס קלאסי משפחתי- 1.5 ק"ג אריזה משפחתית במשקל חדש. 

· צ'יפס אמריקאי – 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. אריזה משפחתית גדולה. .

· צ'יפס סטייק - 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים. אריזה משפחתית גדולה. 
כשרות לכל מוצרי הצ׳יפס המוקפא: מהדרין "הרב רובין". רבנות מועצה אזורית מטה אשר.





חברת מילוטל
הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ׳יפס וירקות קפואים אחרים. החברה, שנוסדה בשנות השמונים של המאה שעברה כחלק ממפעלי מילואות של הקיבוצים והייתה במשך מספר שנים בבעלות קבוצת פישמן, נרכשה בשנת 2018 ע״י ג'אווד אגבריה והושקעו בה כ-15 מליון ש״ח במפעל מחודש. כיום מונה החברה 75 עובדים.

החברה פעילה הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי. בשוק המוסדי החברה מוערכת מאד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה, ועונה על צרכיהם המדוייקים. בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, שמה לה החברה למטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

תחת ההנהלה החדשה משנה מילוטל את פניה מחברה תפעולית לחברה שיווקית ששמה לה למטרה להיות חברה מובילה במקצועיות ובחדשנות טכנולוגית בתחום הקפואים ובפרט צ'יפס קפוא. מחלקת המחקר והפיתוח במילוטל מובילה אג׳נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי.

לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה מילוטל מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. מילוטל בוחרת עם אילו חקלאים לעבוד, מהם זני תפו"א המתאימים ביותר, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם.
מילוטל רואה בחקלאים שלה חלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים המתאימים לצרכי הלקוח.



על הבעלים
ג'אווד אגבריה, מנכ"ל ובעלים - נשוי + 5. בעל תואר ראשון בביו-כימיה מאוניברסיטת באר שבע. לאחר הלימודים החל אגבריה לעבוד בחברה המשפחתית אחים ריאד ומונה למנכ"ל החברה. אחרי 20 שנה בתחום היזמות והשקעות כמנכ״ל חברת ריגומס ומנכ״ל באחירם ריאד, רוח היזמות וחשיבה על עתיד המזון הבריא הביאה אותו להקים בשנת 2004 את חברת RJM תעשיות מזון, שעסקה בתחילה בייצור טחינה ובשנים האחרונות התפתחה לייצור מוצרים נוספים. בשנת 2018 רכש אגבריה את מפעל מילוטל במטרה להתרחב כתעשיין באזור הצפון. כיום, ילדיו של ג׳אווד השתלבו במגוון תפקידים והיום הם חלק מצוות ההנהלה שמוביל את החברה אל העתיד.

סיפור על אדמה ורב תרבותיות

בקניית המפעל קסמה לג׳וואד ההזדמנות העסקית והאתגר המקצועי, אך יותר מכך – החיבור של מפעל מילוטל לאדמה, לחקלאים ולתושבי הגליל היווה מוקד משיכה ערכי עבורו.
בקניית המפעל דאג ג׳וואד להמשך פרנסתם של כ- 100 עובדים ומשפחות מרחבי הגליל, הבאים מפסיפס תרבותי מגוון – יהודים, ערבים, דרוזים, נוצרים ובדואים. גם בימים אלה, כמו בעבר, פועלים כולם כמשפחה אחת מלוכדת שבראשה שדרה ניהולית עם ערכי סטארט-אפ ורוח יזמית שמחלחלת לכל עובדי המפעל.

כהמשך ישיר לחיבור זה, מחזקים במפעל את הקשר האישי עם החקלאים והמגדלים בכל הארץ, מקפידים על בחירת זני היבול הטובים ביותר, מפתחים תהליכי גידול אקולוגיים וברי-קיימא, ומתחייבים לבסס תמיד את התוצרת על גידול ישראלי בלבד.

















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה