דפים

יום רביעי, 1 במרץ 2023

"רעיונות גדולים - בשבילך נברא עולם היזמות והעסקים" - ספר חדש מאת ארז כלב

 


בימים אלו רואה אור ספרו החדש של ארז כלב, הספר: "רעיונות גדולים - בשבילך נברא עולם היזמות והעסקים"
רוצים להגשים חלומות? רוצים להצליח? עד כמה? היש לכם מושג עד היכן אתם מוכנים להרחיק לכת מאזור הנוחות שלכם? 

מסתבר לגרסתו של כותב הספר כי רובכם לא רוצים להצליח, למשל, באותה מידה שאתם רוצים "לצלול" למיטה ולישון. "אני פה כדי לומר לכם שאם אתם רוצים להיות מצליחים, תצטרכו לוותר על אזור הנוחות שלכם; לפעמים תצטרכו לעבוד ברצף, משום שאם לא תהיו בעשייה תמידית, אולי תחמיצו את ההזדמנות שלכם להצליח!"

אתם צריכים לרצות להיות כל כך מצליחים שלפעמים תשכחו לאכול. אני נמצא תמיד בעשייה, עד שאני הופך את החלום למציאות! אל תנסו לפרוש, אתם גם ככה כבר ״סובלים מכאבים," אז לפחות תקבלו על זה תגמול! אל תפסיקו עד שתצליחו!



תוכלו לקרא בספר על סוד העשייה. הוא מצויד בארגז של כלים ותובנות, אותם אסף לאורך שנים של עשייה מלאת אתגרים - חלקם טובים וחלקם פחות.

"כאשר אתם נמצאים בעשייה מתמדת, אבל לא מתקדמים לשום מקום, בעוד סביבכם דברים זזים ואנשים מתפתחים, אז אתם מתחילים להבין שאמנם אתם פועלים, אבל שדבר מה כנראה לא נעשה כמו שצריך. אתם טורחים, משקיעים, עובדים ללא הפסקה אבל - זה מרגיש כמו "פול גז בניוטרל." הפריצה הגדולה לא מתרחשת. בתוך רגעי המשבר הללו טמון המסר החשוב – חייבים להמשיך ולהיות ממוקדים, ולדעת מהם הצעדים הבאים והעיקר, לא להתייאש ולא לפחד מכישלונות." (מתוך עמוד 12 בספר)

לכל אחד מאתנו יש הגדרה אחרת לעשייה והגשמת החלומות והרעיונות במהלך חייו, בין שבאופן פרטי ובין שבאופן עסקי. ספר זה שבידך הוא ארגז כלים ותובנות, שאותם אספתי לאורך שנים של עשייה מלאת אתגרים, חלקם טובים וחלקם פחות, שעליהם אפרט בספר זה.
בספר אני מראיין יזמים ואנשי עסקים מתחומים שונים שנכשלו וגם כאלו שהצליחו בענק והסכימו לחשוף את הסודות והתובנות שהובילו אותם להצלחה האמיתית בחייהם. הם חושפים את הדרך להגשים כל רעיון, מיזם או חלום.

ארז כלב הוא יועץ אסטרטגי בעל ראייה שיווקית אשר מייצר תוצאות ליזמים ולעסקים בתחומים שונים.
ארז, מחבר הספרים רבי מכר "השיטה" ו"רעיונות גדולים",
מייעץ לעסקים ולארגונים בשיווק ובעצמו התנסה בפיתוח שיטות ייחודיות ומתקדמות בערוצי הפרסום השונים. במסגרת פעילותו ארז מעביר הרצאות וימי עיון.
"רעיונות גדולים - בשבילך נברא עולם היזמות והעסקים" מאת ארז כלב, ספר עיון, עסקים וניהול, הוצאת ספרי ניב. לרכישה לחצו כאן.
























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה