דפים

יום שלישי, 20 בספטמבר 2022

קפיץ קפיץ מציץ - כלי תחבורה, הרגשות שלי במוזיקה, מה שיוצא אני מרוצה, ולמה אתה לא פורח? ספרי ילדים ופעוטות חדשים בהוצאת מטר





**קפיץ קפיץ מציץ - כלי תחבורה, ספר תמונות קופצות לפעוטות

אני אוהבת את ספרי הפעוטות, יושבת עם נכדי על זמן איכות, מקריאה את הסיפור אנו מתבוננים בתמונות ומנהלים שיחות נפלאות. באמצעות הספר קפיץ קפיץ מציץ אנו צוללים אל קסם המילים ונהנים מהתמונות הדו צדדיות הקופצות. ה


הס
פר המקסים, צבעוני, מסקרן ואיכותי, עשוי מקרטון עבה וחזק במיוחד ובו  מידע ראשוני שמוגש בצורה מפתיעה ומאתגרת לילדים בגיל הרך. יש בו 10 עמודים צבעוניים שבכל אחד מהם בנוסף ישנה תמונה קופצת דו צדדית.

"קפיץ קפיץ מציץ - כלי תחבורה" בהוצאת מטר, תרגום מיכל לבינסון לרכישה ישירה בהנחה לחצו כאן.


**הרגשות שלי במוזיקה

שבו והקשיבו למנגינת הרגשות! - אהבה - כעס - שמחה - פחד - עצב.



בימים אלו רואה אור סדרה נפלאה של ספרים מנגנים לפעוטות, אוסף ראשון של ספרים עם לחצנים באיכות נפלאה ועם מנגינות מאת ויואלדי, צ׳יקובסקי, פורה, שופן ומוסורגסקי
בסופו של הספר מצפה לילדים משחק: ״חפשו ומצאו״ לחצן מיוחד בסוף הספר. 
מנגנון השמעה חדש וחזק המופעל בעזרת בטריות AAA לשימוש ממושך.
 
"הרגשות שלי במוזיקה" הוצאת מטר, איורים אלזה פוקייה, לרכישה בהנחה לחצו כאן.




**למה אתה לא פורח מאת קתרינה מקיורובה

"הַבּוֹקֶר רָאִיתִי בַּגִּינָּה שֶׁלִּי צֶמַח חָדָשׁ. עִם גִּבְעוֹלִים וְעָלִים יְרוּקִּים

כְּמוֹ לִשְׁאַר הַצְּמָחִים, אֲבָל... אַף פַּעַם לֹא גִּידַּלְתִּי צֶמַח כָּל כָּךְ מוּזָר."



הדוב הקטן מטפל בצמח באהבה: משקה אותו, מסוכך עליו מפני השמש,
ואף פעם לא שוכח להגיד לו לילה - טוב. הצמח לא מגיב.
"למה אתה לא פורח?" מתפלא הגנן הקטן.
למה אתה לא פורח הוא ספר מקסים בפשטותו על גילוי דרכו של הטבע.

תוך כדי התנסות. קריאתו של הדוב הקטן "או! עכשיו אני יודע!" מזכירה את קריאתו המפורסמת של ארכימדס "אאוריקה". 
בנימה של הומור מוסיפים האיורים הנפלאים החושפים בפני הקורא את מה שנסתר מעיניו של הגנן הקטן.

"למה אתה לא פורח?" מאת קתרינה מקיורובה, הוצאת מטר, תרגום נעמי בן גור, לרכישה בהנחה לחצו כאן



מה שיוצא אני מרוצה מאת הית' מקנזי


האמת היא שלא תמיד אנו מרוצים ממה שיש, ממה שיוצא, או ממה אנו מקבלים.. דומה כי כל אדם מבוגר שמע בחייו לפחות פעם אחת את האמירה: "מה שיוצא אני מרוצה". אני למשל שומעת את זה לא אחת ממאמנת הכושר שלי בסטודיו... 



בימים אלו רואה אור ספר הילדים מה שיוצא אני מרוצה המכוון לקרב את הילדים ליכולת להתמודד עם הקושי של לא לקבל את מה שאני רוצה מאד.
כולם בגן הילדים של מולי יודעים שלא תמיד מקבלים את מה שרוצים.
אולי אתה לא תקבל את העיפרון בצבע האהוב עליך.
אולי את לא תקבלי את הכרית הכי רכה.
ויכול להיות שלא תקבלו את הכוס האהובה עליכם בהפסקת השתיה.
אבל אלה החיים: מה שיוצא אני מרוצה!

"מה שיוצא אני מרוצה" מאת הית' מקנזי, תרגום מיכל לבינסון, הוצאת מטר, לרכישה לחצו כאן.




**אדל-הגיהנום שייך לאחרים מאת מר טאן

קוראים לי אדל... 
להרגיז את ההורים שלי,
להציק לחתול הטיפש שלי,
להיאבק בז׳אד ובחברות שלה
או לשבור את לבו של פרנסואה-
לכל אלה יש לי תמיד רעיון מעניין!


מנה גדושה של הומור שחור וקמצוץ של חמידות
זהו המתכון של אדל, גיבורה מסוג אחר לגמרי...
חגרו חגורות, אנחנו ממריאים!

ספר אחר...לילדים ולבני הנעורים.
אדל-הגיהנום שייך לאחרים מאת מר טאן, איורים מיס פריקלי, תרגום מיכל אסייג, הוצאת מטר, לרכישה לחצו כאן.






















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה