דפים

יום רביעי, 28 בספטמבר 2022

מנגינות לריקודים, מוזיקה מסביב לעולם ומי אמר שאי אפשר? ספרי פעוטות וילדים בהוצאת מטר.








***מנגינות לריקודים

אני אוהבת ספרים אינטראקטיביים שקהל היעד שלהם פעוטות, הספרים המנגנים או המלווים בפס קול קריאה מקרבים את הילד לערכיותו של הספר, מעוררים סקרנות ומניעים אותם לשיתוף פעולה - לרקוד, להגיב, לשיר או להשלים.


את ספרה של מריון ביה- "מנגינות לריקודים" הגשתי לנכדי הקטן והוא הבין התחבר למקצבים השונים ורקד בהתאם להם. החויה של כולנו היתה נפלאה.

"מנגינות לריקודים" בהוצאת מטר מפגיש את הפעוטות עם טנגו-צ'רלסטון, סלסה, רוקנקול והיפ-הופ. איורים מריון ביה תרגום מצרפתית מיכל לבינסון. לרכישה לחצו כאן.




***מוזיקה מסביב לעולם

ספר נוסף המתמקד במוסיקה לבני שנה ומעלה מביא מוזיקה מרחבי העולם!



יוון, ספרד, מקסיקו, קובה, מצרים, סנגל, הודו, רוסיה, ארצות הברית, הוואי, יפן, סין
12 ארצות, 12 קטעי מוזיקה, 12 תמונות - כל שנדרש הוא - ללחוץ על הכפתור ולהקשיב בהנאה גדולה לצלילים יפהפיים מכל רחבי העולם.
לילדים מגיל שנה ומעלה.

"מוסיקה מסביב לעולם" איורים מריון בילה, הוצאת מטר, תרגום מיכל אסייג לרכישה לחצו כאן.




***מי אמר שאי אפשר?
כולנו קטנים כגדולים נאלצים לעשות פעולה כל שהיא בפעם הראשונה. לא תמיד זה קל ולפעמים נדרש כוח רצון, תעוזה והרבה ביטחון עצמי כדי להצליח במשימה. אבל דעו לכם שגם אם זה לא מצליח בפעם הראשונה תמיד אפשר לנסות שוב, ושוב ושוב.






לְצַ'רְלִי יֵשׁ הַרְבֵּה אֶתְגָּרִים לְהִתְמוֹדֵד אִתָּםלִקְשׁוֹר שְׂרוֹכִיםלְדַקְלֵם שִׁירלִגְלוֹשׁ עַל סְקֵייטְבּוֹרְד...
אֲבָל בַּזְּמַן הָאַחֲרוֹן הוּא לֹא מַצְלִיחַמָה קָרָה לוֹהַאִם אָבַד לוֹ הַבִּטָּחוֹן הָעַצְמִי?נָחוּשׁ בְּדַעְתּוֹ לִמְצוֹא אוֹתוֹהוּא יוֹצֵא לְחַפֵּשׂ יחד עִם הַבּוּבָּה שֶׁלּוֹ.

מי אמר שאי אפשר הוא ספר מאויר, רווי הומור, על בטחון עצמי, שחיברה סטפני קוטוריה, סופרולוגית, כדי לעזור לילדים להשיב את האמונה בעצמם ברגעים של התמודדות.

"מי אמר שאי-אפשר?" הספר הגדול של הביטחון העצמי, מאת סטפני קוטוריה, איורים אגלנטין קלמנס, הוצאת מטר, תרגום נעמי בן גור, לרכישה לחצו כאן.



























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה