דפים

יום שישי, 9 בספטמבר 2022

טרמלם הגמד ודרקון הזדון - ספר שני בסדרה הנפלאה

 



פחות משנתיים חלפו מאז סקרתי את הספר הראשון בסדרה והנה אני מתרגשת לעשות זאת בשנית. 

הכירו את "הרפתקאות טרמלם הגמד", סדרת ספרים מנוקדת ומאוירת המיועדת לגילאים 5-9 המעבירה מסרים חיוביים על חברות, אמונה עצמית והתגברות על פחדים. הסדרה הגיעה לאלפי ילדים ומשמשת לתרגול קריאה בבתי ספר נבחרים.


טרמלם הגמד ודרקון הזדון, הספר השני בסדרה הרואה אור בימים אלו, הוא ספור על אומץ לב, על קבלת האחר על נתינה ללא תנאי ועל חברות מעצימה. את הסדרה כתבו רז ובתו נגה, כספור בהמשכים לפני השינה.
רז קלמנוביץ' נשוי לענת ואבא לנגה, לקרן, לגלי ולג'רי הכלב. נגה קלמנוביץ' אוהבת לציר, לרקוד ולהמציא ספורים. רז אייר את הסדרה והאמנית המערכת בר פביאן עבדה את האיורים דיגיטלית.

טְרַמְלםָ הגמד וחברותיו יעל והא-צפרדע האמינו שעם השבת אבני הגורל הקסומות מידי הטרולים החצופים, תם עדן ההרפתקאות והשלום ישרור בממלכה. החבורה נפגשת בשמחה בביתו של טְרַמְלםָ , כשלפתע מגיע דרקון זדוני ואימתני ומאיים עליה ועל כל הממלכה. טְרַמְלםָ  מבקש את עזרת האבנים הקסומות אשר שולחות אותם למקום מפתיע במיוחד, והחבורה מגלה שהמסע הגדול מכל עוד לפניה...


טְרַמְלָם הַגַּמָּד רַק רָצָה לֵהָנוֹת מֵאֲרוּחַת עֶרֶב שְׁקֵטָה כְּשֶׁלְּפֶתַע נִשְׁמְעָה נְקִישָׁה בַּדֶּלֶת. בַּפֶּתַח עָמְדָה יָעֵל הַיָּעֵן וּבִקְּשָׁה מִטְּרַמְלָם אֶת עֶזְרָתוֹ בַּהֲשָׁבַת אֶבֶן הַגּוֹרָל הַקְּסוּמָה שֶׁחָטְפוּ הַטְּרוֹלִים. טְרַמְלָם מֵעוֹלָם לֹא עָזַב אֶת כְּפַר הַגַּמָּדִים, וּבְכָל זֹאת נִרְתַּם לַמְּשִׂימָה וְיָצָא עִם יָעֵל לְהַרְפַּתְקָה נוֹעֶזֶת וּמַפְתִּיעָה.


האם יצליחו טרמלם וחברותיו לחזר הביתה בשלום?
אילו דמויות מפתיעות יעזרו להם ואילו יעמדו בדרכם?
מה מבקשו של דרקון הזדון, וכיצד קשור הכל לאבני הגורל הקסומות?
את כל זאת ועוד תגלו רק אם תקראו את הספר הנפלא על מסעו של טרמלם גמד. 





אהבתי את הספר מאוד. ישבתי עם תומס נכדי הבכור, לקחנו לידינו גם את הספר הראשון שתומס כבר מכיר, קראנו, התעכבנו להתבוננות והעמקת הדיון בציורים הנפלאים, כל ציור סקרן את תומס יותר ויותר והוא נטה לספר לי ולעצמו את ההסבר והפרשנות שלו על מה שרואות עיניו. התקדמנו בקצב איטי אבל הגענו לסוף הנהדר וקבלנו מענה לכל השאלות המסקרנות 

האם יצליחו טרמלם וחברותיו לחזר הביתה בשלום?
אילו דמויות מפתיעות יעזרו להם ואילו יעמדו בדרכם?
מה מבקשו של דרקון הזדון, וכיצד קשור הכל לאבני הגורל הקסומות?

ואני רק אגלה לכם שאם תקראו את הספר... תדעו כמונו את הסודות שמאחורי הפנטזיה, מה מקורן של אבני הגורל, ומדוע דרקון זדוני במיוחד חושק בהן מאד. 
בואו גם אתם והִצְטָרְפוּ אֶל טְרַמְלָם וְחַבְרוֹתָיו בַּהַרְפַּתְקָה חֲדָשָׁה, סוֹחֶפֶת וּמַפְתִּיעָה!

לרכישה ישירה לחצו כאן ואם טרם קראתם את הספר הראשון בסדרה, אתם יכולים להזמין את השניים במחיר השקה מיוחד ובהנחה.


לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפייסבוק

























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה