דפים

יום ראשון, 11 בספטמבר 2022

זוגיות הרמונית בתוכנו ובעולם - מדריך לזוגיות והגשמה עצמית מאת איריס סובינסקי

 




"יחסי הגברים והנשים לאורך ההיסטוריה עברו שינויים רבים וקשיים רבים. ההיסטוריה הזו עומדת בבסיס הזוגיות שלנו ומשפיעה עליה גם כיום... חשוב להבין: שילוב התרבויות - הגברית והנשית- אינו מתרחש רק מחוצה לנו, אלא קודם כל בתוכנו. חלק מתוכנו מחובר  לתרבות הגברית שבה גדלנו רובנו, וחלק מחובר לרעיונות האחדות, ההשפעה ההדדית והחיבוק פנינה, שמגיעים עם התרבות הנשית... נסיונות השתלטות כוחנית של החלקים הגבריים שלנו עשויים לבלבל אותנו ולמנוע מאיתנו להגשים את כל פוטנציאל הפעולה שלנו בעולם" (מתוך עמודים45-46 בספר)

איריס סובינסקי, מאמנת אישית וזוגית, מטפלת בפתיחת חסימות רגשיות ובריפוי טראומות, מנחת קבוצות ומפתחת השיטה "זוגיות הרמונית", מוציאה לאור בימים אלה את ספרה "זוגיות הרמונית בתוכנו ובעולם, מדריך לזוגיות והגשמה עצמית" המציע לקוראים ארגז כלים פרקטיים לריפוי זוגיות או ליצירת זוגיות חדשה.


את השיטה פיתחה סובינסקי מתוך רצון לשקם מערכות יחסים במשבר, ובה בעת להפיק מאתגרי הזוגיות תועלות אישיות וזוגיות. תועלות כאלה אפשר להשיג באמצעות מיצוי יכולת ההתפתחות האישית והזוגית, שאתגרי הזוגיות פורשים לפנינו, ויצירת שינוי עמוק בתוך כל אחד מבני הזוג.

ההצלחה הגדולה שנחלה השיטה "זוגיות הרמונית" בקרב זוגות רבים בקליניקה שלה, הניעה את סובינסקי לכתוב את הספר ולחשוף את השיטה לכמה שיותר אנשים.

"זוגיות הרמונית בתוכנו ובעולם" הוא ספר שמתווה תהליך חווייתי משנה חיים. מטרתו היא לייצר לקוראיו מפגש עם הכוחות המחזקים והמיטיבים בתוכם לשם פריצה אל מעבר לתפיסות הכובלות את הנפש ואת הדמיון.

במהלך שנות עבודתה כמטפלת פגשה סובינסקי זוגות רבים וגם יחידים, שמייחלים לזוגיות ולא מצליחים לייצר אותה, מצבים רבים וצורות רבות של זוגיות. היא נוכחה לדעת שהעבודה עם החלקים הגברי והנשי שנמצאים בנפש האדם מאפשרת בניית זוגיות מיטיבה אצל גברים ונשים בגילים שונים ובמצבי חיים שונים.
הידע העצום שהספר מכיל מלמד כיצד לייצר מערכות יחסים הרבה יותר טובות ואיך להשיג שיפור בזוגיות, תקשורת טובה יותר, יכולת הנעה וזרימה של הרעיונות שלנו ויצירת שקט פנימי בתוכנו. מכיוון שהספר עוזר לשפר את המנוע הפנימי שלנו בנושא זוגיות, הוא מאפשר גם למי שלא הצליח לעשות זאת עד עכשיו, לייצר לו זוגיות טובה.
התנועה הפנימית שקורא הספר חוֹוֶה מביאה אותו לשינויים התנהגותיים. הוא מדבר אחרת, חושב אחרת ומייצר מציאות אחרת גם לבן זוגו. המציאות החדשה שיחווה בן הזוג, תעזור גם לו להשתנות יחד עם השינוי שמתחולל ביחסים ביניהם.

הספר "זוגיות הרמונית בתוכנו ובעולם" מורכב מחמישה חלקים שמעבירים את הקורא את התהליך הנדרש לריפוי מערכת היחסים בין החלקים הגברי והנשי שבנפש ולבנות יכולת להיעזר בהם בזוגיות שלו בפרט ובחיים בכלל. לאורך כל הספר יש כלים לתרגול, אשר חיוני להשתמש בהם כדי שהשינוי שאנו רוצים בחיינו יוכל להתרחש.

איריס סובינסקי, אשת היי-טק לשעבר, ביקשה להגיע למקומות עמוקים יותר, פנתה ללימודי אימון, הנחיית קבוצות וריפוי טראומות ולאחר מכן יצאה לחקור את הנפש ואת התת-מודע. בין השאר, למדה אנתרופוסופיה ובודהיזם ותרגלה חמלה, עקרונות חשובים המנחים אותה בחייה. סובינסקי היא מאמנת זוגית ואישית המתמחה בריפוי החלקים שבתת-מודע להשגת איזון פנימי וחיצוני בחיים.
466 עמודים/הוצאת דואט/ 128 שקל. להשיג ברשתות הספרים ובאתר.

ואני מצאתי בספר כלים משמעותיים שאוכל ליישם בזוגיות הפרטית שלי גם אחרי 40 שנה יחד. 
אין ספק שהספר אינו קל לקריאה הוא מביא עמו את אופציית התירגול והעבודה האישית והזוגית המהותית ומקדם תוצאות בתהליך ממושך של זמן. הזמן הוא המוטיב המרכזי בספר. 























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה