דפים

יום שלישי, 20 בספטמבר 2022

"מפלט" רומן ארוטי מאת עדי קרנקורס

 


השבוע כשההכנות לחג עדיין בשיאן והתנהלתי לפי לוח זמנים קפדני ומתוזמן, הגיע לידי הספר "מפלט", רומן אירוטי מאת עדי קרנקורס . האמת היא שרציתי לעזוב את הכל ולהתיישב לקרא, אבל נאלצתי לדחות את שעת הקריאה שלי לערב כשבסופו, הגעתי אליו רגועה ומלאת ציפייה.



"עם המפתח שלי, אני פותח את הדלת לדירה שלה. ברגע שאני נכנס, אני יודע שמשהו לא תקין. הקולות שבוקעים מחדר השינה לא אמורים להישמע, אם אני לא איתה.

הקולות מתעצמים, כשאני מתקדם בשקט לכיוון החדר. לרגע, אני תוהה אם היא מספקת את עצמה, בכל זאת עברו שבועיים מאז שכבנו לאחרונה, אך אז אני שומע את הקול השני בחדר ומבין שהיא בוגדת בי. בלי ספק.

התמונה שלהם כשאני נכנס לחדר כלל לא משפיעה עליי. מוזר. סיגל רוכבת על האקס שלה, בהתלהבות שהיא מעולם לא הפגינה איתי, שניהם מזיעים וגונחים ואני די משועשע.

"ואני כבר חשבתי שאת שונאת סקס." אני אומר בנונשלנטיות. הם נעצרים בבהלה ומתכסים בשמיכה.

"ארז, זה לא מה אתה חושב.." היא מתחילה, אבל אני קוטע אותה מהר מאוד.

"תחסכי ממני את התירוצים. עשית לשנינו טובה גדולה. אל תתנו לי להפריע לכם." אני אומר ויוצא." (עמוד 13 בספר)


אני אוהבת רומנים ארוטיים יש בהם מן שילוב של תשוקה, דמיון, ארגה והמון דילמות שנעות על המסלול שביני לביני בזמן שאני קוראת ולפעמים גם אחר כך. 

"בטוח, שפוי ובהסכמה מלאה"
מסיכות, שליטה, גמישות, פלדה, גבולות ודום.
מפלט הוא קובץ של שישה סיפורים חזקים. בכל סיפור מככב זוג ולצדו דמויות משנה המשתלבות בעלילה בצורה מדויקת. 

שישה הסיפורים נשזרים ביחד לעולם אחד, על חברי ילדות, גברים דומיננטיים, מוכשרים ומלאי ביטחון עצמי.
כאשר מה שמאחד בין השישה הוא "מפלט", מועדון הפטיש היוקרתי והמצליח ביותר בצפון. אין פנטזיה סוטה מדי, אין גחמה שלא ניתן לספק.
שישה סיפורים רומנטיים סקסיים, אשר מחציתם מתרחשים בעולם הבדס"מ, סיפורים על אהבה, חברות, נאמנות, מתיחת גבולות והתייצבות מול פחדים.

מאד אהבתי את המקצב. העלילה זורמת נכון ולא נמרחת. היא מתובלת בהומור, שבה ומפתיע כמעט כלום אינו צפוי. היא אותנטית לעיתים, עוקצנית משהו. שישה הסיפורים משתלבים זה בזה ומבחינתי מפלט הוא חגיגה ספרותית ארוטית ומהנה. שווה קריאה.
את הספר הזה אל תפספסו!

"מפלט" מאת עדי קרנקורס, הוצאת שלגי, 493 עמ' מודפסים, לרכישה ישירה לחצו כאן.










ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה