דפים

יום רביעי, 9 בנובמבר 2022

ג'יני וג'יני - המשאלה הראשונה וקפיץ קפיץ מציץ - חיות הבית - ספרי ילדים חדשים בהוצאת מטר.

 


ג'יני וג'יני Jeanie & Genie המשאלה הראשונה

ספר ראשון בסדרה חדשה: ג'יני בל אוהבת את חייה הנחמדים והרגילים:
חיים מושלמים שלעולם לא מתרחשים בהם דברים בלתי-צפויים. גם וילו דייוויס אוהבת דברים נחמדים ורגילים... כי לדברים נחמדים ורגילים תמיד אפשר להוסיף קורטוב של קסם. ומרגע שג'יני תכיר את וילו, החיים של שתיהן לעולם יהיו שוב רגילים.
הוא סיפור מנוקד לראשית קריאה. חברות בין שתי בנות השונות זו מזו. ג'יני לא אוהבת הפתעות והילדה החדשה, וילו שטומנת לה הפתעה גדולה שלא בכוונה.



ג'יני היא ילדה מעשית ופרגמטית שלא מאמינה בג'ינים קוסמים או פיות, היא אוהבת סדר, היגיון וחשבון. היא רצינית המתמקדת בלימודים ואוהבת לקרוא ספרים. אבל כל זה משתנה כשהיא פוגשת את חברתה החדשה לכיתה וילו.

וילו היא נפש חופשייה יצירתית, הרפתקנית ופטפטנית. ג'יני עוזרת לוילו התלמידה החדשה להתאקלם בבית הספר ולמרות שהן הפכים נוצר ביניהן קשר מקסים ומתוק.

הספר מסופר לסרוגין מזווית הראייה של ג'יני ושל וילו, כשלוילו יש גופן מעוגל יותר בעוד הגופן שבו מובא הטקסט של ג'יני יותר מרובע וזוויתי.

לוילו יש לה סוד די גדול, היא יכולה להגשים משאלות. וילו עברה לריברטאון בכדי להתאמן ולהתמקצע כג'יני. היא רוצה להתאמן בהגשת משאלות, ואם תאסוף מספיק תגי הכשרה היא תקבל מארגון הג'ינים והג'יניות מעמד של ג'יני בכירה. כשוילו משנה את מזג האוויר למשאלת חבריה היא חושפת את עצמה מבלי משים.
אבל יש בעיה גדולה כי על פי ספר ההדרכה הרשמי של איגוד הג'ינים והג'יניות העולמי, אם עוד משהו יגלה את הסוד של וילו היא תאבד את כוחה.
ספר מקסים!!!

"ג'יני וג'יני Jeanie & Genie המשאלה הראשונה" מאת טריש גראנטד, איורים מנואלה לופז, תרגום גליה אלוני-דגן, הוצאת מטר, לרכישה לחצו כאן




קפיץ קפיץ מציץ-חיות הבית

צוללים אל קסם המילים עם ספר תמונות קופצות דו צדדיות לפעוטות. הספר עשוי מקרטון עבה וחזק במיוחד ובו מידע ראשוני שמוגש בצורה מפתיעה ומאתגרת לילדים בגיל הרך. 
10 עמודים צבעוניים שבכל אחד מהם בנוסף ישנה תמונה קופצת דו צדדית.




ספר פופ אפ מקסים שמציג באופן חוויתי מילים ראשונות. האתגר למתקדמים למצא את המילים המוצגות באיור. 
"קפיץ קפיץ מציץ - חיות הבית" מצרפתית מיכל לבינסוןאיורים: ז׳רלדין קוסנו, הוצאת מטר לרכישה לחצו כאן.





















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה