דפים

יום רביעי, 3 באוגוסט 2022

מלכה אמריקאית, נסיך אמריקאי ומלך אמריקאי - שלושה ספרים חדשים בטרילוגיית קמלוט החדשה מאת סיירה סימון.

 



שלושה ספרים עבי כרס רואים אור בימים אלו בטרילוגיית קמלוט החדשה מאת סיירה סימון בהוצאת ספר לכל: 
מלכה אמריקאית, נסיך אמריקאי ומלך אמריקאי. הסדרה מתרכזת בשלש דמויות מרכזיות:
גריר - נערה-אישה שקטה ומופנמת
אמברי מור ששרת בצבא והכיר את גריר...
ואש - גבר קשוח, זכר אלפא, גיבור ובלתי מתפשר בטח בכל שקשור לגרייר ואמברי.
עולם חדש של תחושות ורגשות. עולם של אהבה קשוחה ורגישה, כנועה ולא מתפשרת בין 3 אנשים שונים אך מחוברים בלב אחד. טרילוגיה ארוטית חמה ובועטת. הצטרפו לסקירה.


מלכה אמריקאית
"נראה שתדהמה מבעבעת מתוכו כשהוא רואה את כולי — את השמלה, את ההינומה, את החיוך הרועד — והתדהמה הזו מציתה בי הנאה, שבוערת בתוך החזה שלי. הוא רצה לחכות שנראה זה את זה רק בטקס, הוא רצה את הרגע הזה. ואני חייבת להודות שכשאני צופה בפניו היפות שנאבקות כדי לא להסגיר את רגשותיו, ומרגישה איך הדם שלי מתחמם למראהו בטוקסידו שלו — זה היה שווה את זה. לא משנה עד כמה מיושנת המסורת הזו, לא משנה כמה אי־נוחות נגרמה לאורחים שלנו, לא משנה עד כמה ארוכות היו שעות הבוקר בלעדיו, זה היה שווה את זה.

ואז, כשסבי ואני מתקרבים, אני רואה אותו." (עמוד 6 בספר)




שמי גריר גאלוויי, ואני מקדישה את עצמי לשירותו של נשיא ארה"ב. כשהייתי ילדה, הזהירו אותי: תשמרי את הנשיקות שלך לעצמך. התעלמתי מהאזהרה הזו פעמיים, ובשתי הפעמים, הלב שלי נשבר לחלוטין.
לא הייתי צריכה ללמוד לקח בפעם השלישית. במקום זאת, נשבעתי להימנע מאהבה לנצח.
אבל הנשיא קולצ'סטר לא אפשר לי להימנע ממנו. והוא לא נמנע ממני.
הכרתי אותו כאַש, החייל שנישקתי פעם בתוך מעגל של שברי זכוכית. לא שכחתי את ההבטחות שהוא הפר ולא את התשוקות האסורות שלו. אבל המדינה כולה מכירה אותו כנשיא קולצ'סטר, מנהיג העולם החופשי, האדם היחיד שניצב בינינו ובין המלחמה. 

כשאש שולח אליי את סגנו וחברו הטוב אמברי כדי להביא אותי אליו, הוא לא יודע שגם ביני לבין אמברי יש סודות. טרגדיות משלנו. כמיהות משלנו. די מהר, אני מוצאת את עצמי לכודה בין העבר וההווה, העונג והכאב — ובין שני הגברים שמשתוקקים זה לזה באותו האופן שבו הם משתוקקים אליי. וכאשר הלחץ של המלחמה ושל הבגידה הקרֵבות והולכות נעשה כבד מאי פעם, אנו מועדים בפזיזות אל פרשיית אהבים לוהטת שתשנה את העולם.

סיירה סימון, מחברת רבי המכר הרבים שהגיעו לרשימות של ה־USA Today, חוזרת כעת בגרסה יצירתית ומחודשת של אגדת המלך ארתור, גווינביר ולנסלוט — אלגנטית, חושנית ובלתי נשכחת.
מלכה אמריקאית הוא הספר הראשון בטרילוגיית קמלוט החדשה.
לרכישה לחצו כאן.



נסיך אמריקאי
"הוא לחץ את זרועו חזק יותר על הגרון שלי, מנתק את רוב — אך לא את כל — זרימת הדם שלי, ועיניו סרקו את פניי וגלשו לעבר גופי, שנכלא בצמוד לקיר באמצעות גופו. בצל הקיר, עיניו נראו כהות יותר, כמו מעמקים קרירים של אגם, אבל לא היה בו כרגע שום דבר קר. גופו היה חמים בצמוד לגופי, ויכולתי לראות את הדופק פועם בצווארו, ולשבריר שנייה, שפתיו נפרדו זו מזו והריסים הארוכים שלו רפרפו, כאילו הוא התכוון לעצום עיניים אבל שכח איך.

״אני אזיין אותך,״ חזרתי, אבל הפעם בקול חלש, כי הייתי חלש בשל הזרוע שלו, הצמודה לצווארי — ובשל משהו אחר, שלא טרחתי לבדוק." (עמוד 11 בספר)




בעיני כולם אמברי מור נחשב לנסיך אבל, למען האמת, מעולם לא השתוקקתי אל כס המלוכה. רק אל האנשים שיושבים עליו. כשהייתי צעיר, גיליתי את האמת המרירה־מתוקה שכרוכה בהתאהבות בגיבור: אהבה כזו לעולם לא תחזיק מעמד.
מקסן קולצ'סטר ביקש ממני פעמיים להיות שלו, וסירבתי לו פעמיים. חשבתי שאני מגונן עליו, אבל גרמתי לו סבל. וכעת, הגיע תורי לסבול.
הקרבתי קורבנות שקטים בזה אחר זה למען האדם הטוב ביותר שהכרתי אי פעם – תחילה במלחמה ואחר כך באהבה. זה עתה מצאתי מחדש את דרכי אל זרועותיו של אש – ואל ליבה של גריר. לא שכחתי את הכאב שהוביל אותנו עד לנקודה זו, ואיני יודע כיצד למנוע כאב נוסף. לכן אאפשר לו להעניש אותי על העבר, ואקווה לנצור זאת כהגנה מפני העתיד. אהיה האיש שלו. איאבק למען האישה שלנו. אמלא את חובותיי כסגן הנשיא. גם אם זה יהיה כרוך בקורבנות נוספים שאצטרך להקריב.

נסיך אמריקאי, השני בטרילוגיית קמלוט החדשה, פרי עטה של מחברת מלכה אמריקאית, שנכנס לרשימת רבי המכר של ה־USA Today, הוא אגדה עכשווית על עוצמה, על כאב ועל אהבה שמאכלת הכול ושאי־אפשר להתכחש אליה. לרכישה לחצו כאן.




מלך אמריקאי
"הייתי המום מכדי לענות, והחזקתי את המתכת בצורת החרב כאילו זו הייתה התשובה לכל השאלות ביקום. עד לאותו רגע, הייתי ילד טוב, אבל רגיל — קיבלתי ציונים טובים, שיחקתי בייסבול די טוב, הסתדרתי כמעט עם כולם. אבל כשהחזקתי את המתכת הקהה והחלודה הזו, כשהקת הקרירה בכף ידי והאוויר הלח מכה בפניי, חשתי ריגוש של אפשרות. תחושת המשיכה העיקשת שעליי לעשות משהו, ללכת לאיזשהו מקום, למצוא מישהו. התחושה המציקה, המכשפת, שיש עולם טוב ועשיר יותר ממש מחוץ להישג ידינו, שאוכל להושיט את אצבעותיי, להפריד לצדדים את האוויר כמו צעיף, ושמאחורי הצעיף יהיה מקום שהוא יותר מחיי היום־יום הרגילים שלי. לעצים יהיו הרבה יותר עלים, השמש תהיה חמה יותר, הכול פשוט יהיה יותר. (מתוך עמוד 12 בספר)


אני מקסן אש קולצ'סטר, ונשבעתי למלא את חובותיי למען המדינה שלי. אחר כך, נשבעתי לתת להם את ליבי.
כשיצאתי למלחמה, לימדו אותי שלא משאירים אף חייל מאחור. אבל הוא כן השאיר. אותי.
זכיתי פעמיים בכבוד לרוץ לנשיאות ארצות הברית, פעם לצידו של אהובי וחברי הטוב ביותר – ובפעם השנייה נגדו.
אין לי על מי להטיל את האשמה, אלא על עצמי.
אומרים שלכל גיבור טרגי יש פגם קטלני, חטא סודי, תַּךְ זעיר שנתפר אל תוך עתידו מאז לידתו. והנה אני כאן. חטאיי כבר אינם סוד. הפגמים שלי קטלניים יותר מאי פעם. מעולם לא הייתי קרוב לטרגדיה מכפי שאני עכשיו.
אני אדם אוהב, אדם שאהבתו תובעת הרבה מאוד בתמורה, חורכת ומאכלת את האנשים שחשובים לי עד שלא נותר מהם דבר. אני מלך, מלך שהיה שוטה דיו לבנות ממלכה על קִברות העבר. כאילו הפעם זה יכול להיות אחרת. האהבה הביאה תמיד את הסיפור שלנו – שלי, של אמברי ושל גריר – אל קיצו. היא עלולה להביא גם אותנו אל קיצנו.
יחי המלך.

מלך אמריקאי השלישי בטרילוגיה הוא ספר חסר רחמים, מייסר ובלתי נשכח - זהו הספר האחרון בטרילוגיית קמלוט החדשה מאת סיירה סימון. לרכישה לחצו כאן

סיירה סימון חונכה בבית קתולי בקהילה שבפאתי עיירה קטנה בקנזס מיזורי ארצות הברית. כיום היא אינה קתולית ונשואה לשוטר קשוח, ואמא מסורה לשני ילדים.
סיירה אוהבת בעלי חיים והיא ומשפחתה מגדלים שני כלבי ענק, שני חתולים שהיא מעדיפה לא לדבר על העובדה שהם לא הכי מסתדרים ודיי שובבים.
אהבתה הקינקית היא לכתוב על הדברים הכי ״מלוכלכים״ שהיא מעלה בדעתה. מי אמר שובבה ולא קיבל?
קצת שריטות אנושיות: לסיירה יש פטיש על המלך ארתור, סודה, קפה, קלפי טארוט, מכנסיי טייטס וללמוד מילים חדשות כל יום.


















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה