דפים

יום שני, 22 באוגוסט 2022

"סוד המילים הקסומות" ספר מאת כלנית פילו

 


השבוע הגיע אלי הספר המקסים "סוד המילים הקסומות", הכנתי קפה קר וישבתי לקרא מלאת הנאה ותובנות למה שפגשתי בין הדפים והשורות. 

הוריה של אלה נוסעים לטיול ארוך, והיא נשארת עם סבתא שמספרת לה על סוד המלים הקסומות. אלה הסקרנית מבינה שעד עכשיו היא הסתכלה על הדברים מהכוון הלא נכון, ושקסמים יכולים לקרות גם בחיים שלה.
רוצים גם אתם לגלות את סוד המלים הקסומות? הצטרפו אלי למסע הכרות עם הספר הנפלא.

"סוד המילים הקסומות" הוא ספר מודעות מקורי לילדים ולכל המשפחה העוסק בערכים, משמעות ואהבה.
אלה גיבורת הספר, חווה מצבים לא נעימים שגורמים לה לעיתים להרגיש פגועה, כועסת ומוטרדת. אלה משתפת את הקוראים בתובנות שהיא מגלה באמצעות סוד המילים הקסומות. היא מבינה אט אט שעד עכשיו היא הגיבה למצבים בחייה הפוך ממה שהייתה צריכה, ואיך כל מה שסבתא לימדה אותה הפך את חייה לרגועים ולשמחים יותר. 


זהו ספרה הראשון של כלנית פילו, המאפשר הצצה למידע מעמיק יותר גם לילדים, איך פועלים מתוך כוונת הלב? למה חשוב למצוא את המשמעות בדברים שאנחנו עושים? למה חשוב להכיר תודה? מהי נתינה מכל הלב? ואיך תובנות אילו ישפיעו על היכולת שלנו להתמודד עם מצבים שונים בחיי היום- יום ולעלות את רמת האושר שלנו. על ספר זה מבוססת גם התוכנית החינוכית סוד המילים הקסומות, המאושרת על ידי משרד החינוך.


הספר ייחודי במבניות הטקסט ובתכנים העמוקים שבו, ואף על פי שהוא מיועד לילדים, התכנים שלו נוגעים לכל גיל. המסרים מונגשים בשפה פשוטה אך רבודה וניתן למצוא בהם תשובות לכמה מהשאלות החשובות בחיים. אם חשבתם על השאלות הבאות, הספר הזה הוא עבורכם:
אילו ערכים נרצה להעניק לילדים שלנו?
איך אפשר לעזור להם להתמודד עם מצבים רגשיים-חברתיים?
איך במציאות המאתגרת שלנו ניתן למצוא שמחה בלב?
איך אפשר לגדל ילדים שבעי רצון מהחיים ומאושרים יותר?



הספר מקדם שיח חיובי ומשמעותי, ומסייע בהטמעת ערכים חיוביים, הכרת תודה, היכולת לסלוח, נתינה וראיית האחר, וכן מקור של רעיונות לפתרון בעיות הקשורות לסיטואציות יומיומיות ושל מגוון דוגמאות לתקשורת מקרבת. 




לספר מותאמת - שיטת FeelO תוכנית חינוכית שמאחוריה עומדת מתודולוגיה שלמה המבוססת על למידה וחקירה בתחום האושר ורווחה נפשית.

כלנית פילו, שזה ספרה הראשון, בעלת ניסיון רב בהדרכה ובהנחיית ילדים בתחומים בעלי עולמות תוכן שונים, מאמינה שכל ידע שנלמד צריך לעבור דרך החיבור ללב, בדרך חווייתית ובאמצעות החושים על מנת שתיווצר למידה משמעותית בעלת ערך. כלנית לומדת וחוקרת את האושר ואת משמעות החיים מתוך התפיסה שתמיד עלינו לשאוף להיות הגרסה הטובה יותר של עצמנו. 

ממליצה לכם באהבה-קראו על הסוד ששנה את חייה של אלה וילמד גם אתכם.
"סוד המילים הקסומות" ספר מאת כלנית פילו, הוצאת תכלית, לרכישה בגירסה הדיגיטלית לחצו כאן.
רכישת ספר מודפס בחנויות הספרים סטימציקי וצומת ספרים. 
































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה