דפים

יום שבת, 20 באוגוסט 2022

התיאוריה הבלונדינית מאת קריסטין הרמל- חדש על מדף הספרים





"קריירה זה נהדר, אבל אי־אפשר
להתכרבל איתה בלילה קר." (מרילין מונרו, הבלונדינית הכי מפורסמת בעולם)

דומה כי הבלונד תמיד היה באופנה ותמיד יישאר שם. בלונד פלאטין, זהוב, לעתים נחושתי ולרוב עם גוונים, אבל תמיד הוא יהיה הכוכב של הצבעים.

בלונד הוא צבע זוהר, שגורם לאנשים ובמיוחד לגברים לסובב את הראש כשהוא מופיע מולנו. כדאי לדעת כי גווני הבלונד נמצאים באופן טבעי על ראשם של קצת פחות מ-1.8% מאוכלוסיית העולם. אולי משום שהוא כל-כך נדיר – אנחנו רוצים אותו כל- כך. הרי טבע האדם הוא לרצות יותר ממה שאין. לרצות את הבלתי מושג.
וקרוב לוודאי שאתם יודעים/לא יודעים כי רוב הבלונדיניות שאתם פוגשים ברחוב הן לא בלונדיניות מטבען: הן פשוט ביקרו במספרה לפני.

האם גברים באמת מעדיפים בלונדיניות? לא לפי הרפר רוברטס.

הרפר חכמה, בלונדינית, מושכת ומצחיקה, אז למה היא לא מצליחה למצוא אהבה? גברים נוהרים אליה, אבל ברגע שהם מבינים שהיא עורכת דין שלמדה בהרווארד, הם בורחים. מג, החברה הכי טובה של הרפר ועורכת במגזין אופנה, מציעה לה לצאת למשימה: להעמיד פנים שהיא טיפשה ולראות אם זה יעלה את ערכה בעיני בני זוג פוטנציאליים.

"הייתי כל כך בטוחה שאמצא מישהו. ולא מפני שהייתי זקוקה לגבר לצִדי - אני לא בחורה כזאת, הסתדרתי טוב מאוד לבד. פשוט הייתי משוכנעת שאחרי פיטר אני אמצא בסופו של דבר מישהו אחר, מישהו שיאהב אותי ושאני אוהב אותו, גבר חזק יותר מפיטר שיעריך את מה שאני עושה לפרנסתי בלי להרגיש מאוים, שיבין שהעבודה שלי לא מגדירה אותי.
הייתי בת שלושים ושתיים כשפיטר עזב. מספיק צעירה כדי להיות אופטימית. ומספיק טיפשה כדי להאמין באהבה." (עמוד 14 בספר)



הרפר מחליטה להיענות לאתגר ויוצאת לתחקיר. היא מחליפה את המלתחה, את צורת הדיבור ואת שפת הגוף שלה ומתחילה לצאת לדייטים בדמותה החדשה. התוצאה היא סדרה של מפגשים מוזרים, מצחיקים ובלתי נשכחים. אבל לא עובר זמן רב עד שהרפר נאלצת להביט טוב-טוב במראָה ולהבין שלא רק לגברים שפגשה יש דעות קדומות.
התיאוריה הבלונדינית הוא ספר מצחיק וכובש, שעוסק בדימוי חיצוני ובאמת המסתתרת מאחוריו. זהו אחד מספריה המוקדמים של קריסטין הרמל, מחברת רבי המכר איטלקית למתחילים ונשיקה צרפתית.

"הגיבורה החכמה של הספר מוכנה לקבוע דייטים בתור סתומה ותמימה ומזמנת רגעים רבים של צחוק מתגלגל... והנאה אמיתית כשהיא נוטשת את משחק הבלונדינית המטופשת ונותנת על הראש לגברים הרדודים שהיא פוגשת." 
Romantic Times

אהבתי את הספר, צחקתי, השתוממתי, ניסיתי להבין למה, ובעיקר נהניתי מאוד.
ואם גם אתם רוצים לדעת אם בלונדיניות נהנות יותר, אתם פשוט צריכים לקרא את הספר.  

התיאוריה הבלונדינית מאת קריסטין הרמל, מחברת רבי המכר איטלקית למתחילים ו נשיקה צרפתית, מאנגלית: ניצה פלד הוצאות הכורסא ומודן, 266 עמודים. מחיר קטלוגי 98 ₪ מחיר השקה מיוחד באתר הכורסא: 79 ₪.



























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה