דפים

יום שלישי, 23 באוגוסט 2022

"המתנות שלי" מציעים מבחר גדול של מרצ'נדייס בתחום הכדורגל






האמת היא שהידע שלי בתחום הכדורגל הוא קטן עד אפסי, אני מתעניינת לרוב רק במשחקים שיש להם פרסום חוצה גבולות, בטורנירים עולמיים וכאשר החתן שלי הולך לצפות במשחקים באיצטדיון בלומפילד.
כן יש לי חתן אוהד מושבע של מכבי תל אביב. הוא מלמד את הבן שלו תומס לשחק כדורגל, הוא משחק בעצמו בנבחרת עירונית לשם תחביב ועוקב בדריכות אחרי התוצאות.
אם להודות בעובדות - כל הידע שלי בתחום מגיע ממנו.



השבוע הגיעה מתנה נפלאה ואני העברתי אותה לו ולתומס נכדי כדי שירחיבו את אוסף המרצ'נדייס שיש להם. השמחה וההתרגשות שנרשמו היו גדולים ואני שמחה עוד יותר בשמחתם כי כמה נפלא להיות אוהד ולזכות בהכרה!

"המתנות שלי" מציעה מרצ'נדייס מדליקים לכל גיל: כדורגל * צעיפים * כובעים * שעונים * מחזיקי מפתחות, ועוד. במה תבחרו?אני מניחה שכמו תומס וטל אתם תרצו את כוווווווולם. 

ואתם?
איזו קבוצת כדורגל בליגת העל אוהדים בבית? מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה או הפועל באר שבע?








העונה של שנת 22 - 23 נפתחת החודש! חברת "המתנות שלי" (משנת 1989) מציעה מרצ'נדייס מדליקים לכל גיל: כדורגל * כובעים * שעון-תאריכון שולחני דיגיטלי * צעיפים * שעוני יד וקיר * ארנקים * מחזיקי מפתחות * פופים * כריות * תיקי שרוך * קופה ועוד. במה תבחרו?

"המתנות שלי" מתמחה במוצרי פופ, מתנות וצעצועים במגוון תחומים. בין היתר, היא משווקת בלעדית את בובות הפרווה האיכותיות של חברת KEEL TOYS מאנגליה, והיא בעלת הזיכיונות למרצ'נדייז עבור קבוצות הכדורגל המובילות בישראל.



תארו לכם את השמחה של הילד, האח, האחיין, הנכד, האבא או הסבא – כשתתנו להם במגרש משהו שמסמל את הקבוצה האהובה:) וכן, זה ישמח באותה מידה גם אם תשבו בבית עם כוס משקה צונן ופיצוחים – ותצפו במשחק בטלוויזיה!

רגע, רגע! ואם את - אישה, אמא, אחות, דודה, סבתא או חברה - אוהדת בעצמך אז... קדימה! פנקי את עצמך במשהו שווה באמת!
להשיג בכל חנויות הצעצועים ובחנויות של קבוצות הכדורגל.




























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה