דפים

יום שישי, 16 בדצמבר 2022

מסיבה בחווה מאת עליזה אלעזרי - ספר ילדים מקסים





מסיבה בחווה מאת עליזה אלעזרי
נכדי הנפלא אורן כבר כמעט בן שנתיים והוא אוהב מאד את כל בעלי החייםלעיתים קרובות הוא שב ומבקש  ללכת לפינת החי במושב. תקשורת בין בעלי חיים ובוודאי חיות מחמד המאומצות החיות עם הילד בבית, מעניקים לילד הרבה שמחה, מלמדים אותו קירבה, נתינה, ידידות ואהבה. דומה כי ההתמסרות הטוטאלית היא הדרך הנכונה לקשר חם ומכבד בין הילדים ובעלי החיים.

בימים אלו רואה אור ספר מקסים "מסיבה בחווה" מאת עליזה אלעזרי בהוצאת "אוריון". הספר כתוב בחרוזים, ועוסק בהכרת בעלי חיים השונים דרך המראה שלהם, סביבתם וכיצד הם משמיעים את קולם. הספר מיועד לבני שנתיים-שלוש.


ספרה של עליזה, כתוב בשפה קולחת ובחריזה. הוא מלווה באיוריה הססגוניים והצבעוניים של המאיירת דיאנה שמעון, שמוסיפים צבע וחיות "לחגיגה" הגדולה, ממחישים ומלמדים את הפעוטות על אורח חייהם של בעלי החיים.





בֹּקֶר שֶׁמֶשׁ הִנֵּה בָּא
בַּחַוָּה יֵשׁ מְסִבָּה
 יַחַד פּוֹצְחִים פֹּה בְּשִׁירָה
גַּם הַסּוּס, גַּם הַפָּרָה.

מִצְטָרֵף גַּם הַחֲמוֹר
וּמִיָּד מַתְחִיל לִנְעֹר
וְיַחְדָּו עִם הָאָתוֹן
מַעֲלִים הֵם אֶת הַטּוֹן.

הִי-הִי-הִי, צוֹהֵל הַסּוּס
וְרוֹקֵד לְלֹא הִסּוּס
הַסּוּסָה עִם בְּנָהּ הַסְּיָח
כָּךְ רוֹקַעַת לָהּ בַּסַּךְ.

עליזה אלעזרי (63), תושבת מושב שיבולים, פעילה חברתית למען ילדים בעיקר ברשתות חברתיות, מתרימה לילדים באוכלוסיות מוחלשות, מעצבת כובעים וכיסויי ראש במקצועה ובעלת ניסיון בטיפול בחולי אלצהיימר. כמובן, צמחונית מנערותה. ספרה "מסיבה בחווה" (הוצאת אוריון) - נכתב מאהבה וחמלה לבעלי חיים.

"מסיבה בחווה" מאת עליזה אלעזרי. איורים: דיאנה שמעון. הוצאת אוריון, 15 עמודים. מחיר לצרכן 68 ₪. להשיג בחנויות הספרים המקוונות וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובאתר






















ריקי ברוך

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה