דפים

יום חמישי, 3 בפברואר 2022

רוצים ליהנות מהמיוחדים שאכלתם רק בחו"ל? מעתה אפשר להשיג אותם בארץ, באתר TEIMIM!



מאז שהכרתי את אתר טעימים אני שבה ומחפשת עוד ועוד מוצרים לטעום ולגוון. השבוע הגיעו להתנסות מוצרים מהאתר ואני השתדלתי לטעום מכל אחד מהם ולהתרשם. הכי חשוב שאציין בפניכם את העובדה שהשם כל כך מדוייק כי הם פשוט מאד-טעימים!!!
אז אם יש לכם בקרוב חגיגת יום הולדת לקטנים, וגם אם לא... זה הזמן לבקר באתר טעימים!



הכירו את אתר "טעימים", שבביס אחד יחזיר לכם את החיוך לפנים! טעימים מביא לכם מחו"ל את מיטב מותגי השוקולד, העוגיות, דברי המתיקה, החטיפים, הסוכריות, השוקו, הראמן ובעצם, מה לא? האתר מתמחה בשיווק חברות ומותגים של דברי מתיקה, חטיפים ומגוון מוצרי מזון מיוחדים במשלוח לכל מקום בארץ. את מי תרצו לפנק?


התגעגעתם לראמן ולקימצ'י מדרום קוריאה? לוופלים המיוחדים של חברת מאנר מאוסטריה? למקלות פוקי מיפן? לטעמים מיוחדים של קפה ג'ייקובס? לדיפים המשוגעים של דוריטוס? למוצרי פודס – שרק מי שטייל באוסטרליה מכיר? למקרוני וגבינה של קרפסט, או אולי לתערובות להכנת עוגות של אוראו, מילקה ובטי קרוקר? רוצים ליהנות שוב מהעוגיות של בארני, הסוכריות הכי מיוחדות של האריבו, מהחטיפים של נסקוויק ובקיצור, מכל אותם דברים נהדרים שטעמתם ואכלתם בחו"ל? לא תאמינו, אבל אפשר להשיגם בארץ, באתר TEIMIM!



האתר הוקם זמן קצר לפני הקורונה, במטרה להחזיר לכל מי שטייל בחו"ל (או רצה להבין על מה לעזאזל החברים מדברים) את החיוך לפנים. ולבטן. משפרצה הקורונה, הגיע לאתר בום של בקשות. "התחלנו עם כמה עשרות מוצרים וכיום אנחנו עם אלפים", אומר יניב רותם, הבעלים. "יש לנו כאן חגיגה מתחלפת של טעמים מאסיה, ארצות הברית, אירופה ואוסטרליה, שבביס אחד יחזירו לכם את החיוך לפנים ואת הזכרונות ללב".

באתר מגוון עצום ותחלופה קבועה של מוצרים מהעולם. המוטו פשוט: להביא רק את הדברים המיוחדים של מותגים שונים - שפחות נגישים בארץ, וזו גם הסיבה שלקוחות בהחלט מוזמנים לבקש ולהציע עוד מוצרים מיוחדים.


טעימה מ"טעימים":

· מסטיק בטעם קינמון, של חברת ICE CUBES
· ראמן בטעם עוף חריף ברוטב שעועית שחורה מדרום קוריאה, של חברת .Samyang בקופסה גדולה במיוחד
· מקלות ביסקוויט ארוכים מצופים תות, של המותג היפני Pocky
· אבקות להכנת משקאות קפוצ'ינו בטעמים שונים, של חברת JACOBS
· סודה בטעמים של חברת Jelly Belly: למון ליים, תות, פינייה קולדה ועוד
· סוכריות גומי חמוצות בצורות מפחידות, של מותג SOUR PATCH

להשיג באתר טעימים
ובחנויות החברה: ירושלים – רח' יפה נוף 13 (סניף מרכזי) ובשוק מחנה יהודה, רח' אגריפס 135 * תל אביב – רח' רבי פנחס 13, ובשוק הפשפשים ביפו – רחוב עולי ציון 12.

















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה