דפים

יום חמישי, 10 בפברואר 2022

טורטליני ברוטב גבינות, שום ושמן זית

 



יש משהו מאד מנחם במנת טורטליני חמה ברוטב מהביל שמחמם את הבטן ולב, מרומם את הנפש ומשביע עד לארוחה הבאה. השבוע הגיעה להתנסות סדרת פסטה פרמיום טרייה מבית פסטה ריקו. צלצלתי לצעירים והזמנתי אותם לארוחת ערב מפנקת בזכות הגשם הכבד שהיה בחוץ והגעגועים לראותם.

נכנסתי למטבח ורקחתי רוטב טעים שהתווסף לטורטליני והוגש חם מהמחבת לצלחת. 
טורטליני ברוטב גבינות, שום ושמן זית 
המרכיבים לרוטב. 

¼ כפית אבקת בצל
¼ כפית אבקת חרדל
¼ כפיות פלפל
½ כפית בזיליקום יבש
½ כפית אורגנו מיובש
½ כפית פטרוזיליה מיובשת
4 כפות חמאה מלוחה
מעט שמן זית
3 שיני שום
3 כפות קמח
½ כוס מים חמים או ציר מרק עוף 
כוס חלב
חצי כוס שמנת לבישול 
½ כוס גבינת מנצ'גו, מגוררת דק
½ כוס גבינת פרמזן , מגוררת דק
מלח/פלפל , לפי הטעם
חבילת טורטליני עוף של "פסטה ריקו"
פטרוזיליה טרייה לקישוט.

הוראות
מערבבים את התבלינים ומניחים בצד. 
ממיסים את החמאה והשום הכתוש על אש בינונית כ-5 דקות. 
כשהחמאה מתחילה להזהיב יש להוסיף מעט שמן זית שיעניק טעם אגוזי וימנע מהחמאה להישרף.
מוסיפים את הקמח ומערבבים 1-2 דקות.
מוסיפים את מרק העוף בהדרגה ותוך ערבוב מתמיד. מוסיפים את השמנת והחלב בהדרגה. ולאחר מכן את התבלינים. מביאים לרתיחה, ואז מנמיכים את האש לרתיחה. ממשיכים לבשל, ללא מכסה על אשש נמוכה. 
מבשלים את הטורטליני במים רותחים בהתאם להוראות היצרן ומסננים.
מפזרים פנימה באיטיות את הגבינות תוך ערבוב מתמיד.
טועמים את הרוטב ומתבלים במלח/פלפל לפי הצורך.
מוסיפים את הטורטליני עד איחוד הוא ימשיך להתעבות עוד דקות אחרי. 
מקשטים בפטרוזיליה ומגישים.

בימים אלו משיקה חברת פסטה ריקו לראשונה את סדרת פסטה פרמיום טרייה בשרית. סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו. הפסטה עשויה מ- 100% קמח דורום איכותי עשיר בחלבון (13 גר' חלבון ב- 100 גר' קמח), ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא אבקות טעם וריח. מילוי הבשר מנתחי בקר ועוף משובחים, בשילוב רכיבים טבעיים כירקות שורש ותבלינים. סדרת הפסטה הטרייה החדשה של פסטה ריקו תשווק במקפיאים של רשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים.

סדרת הפסטה הבשרית החדשה נגיסה וטעימה העשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. הפסטה עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות.





מה בסדרה?
טורטליני ראגו
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה בהקפצה קלה על המחבת עם ירקות, עם רוטבי עגבניות ,עם ציר בקר מצומצם ועוד..

טורטליני עוף
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי עוף. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ישר מהמקפיא ונהדרת להגשה עם פטריות מוקפצות, רטבים על בסיס שמן זית וירקות טריים ועוד.

אניולוטי ראגו
פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט וירקות שורש. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת בצריבה קלה במחבת ותוספת ירקות ירוקים, עם רוטבי עגבניות, או על בסיס שמן זית.

כשרות: בשרי, בהשגחת רבנות מגדל העמק.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 ₪ לאריזת 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.

















ריקי ברוך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה