דפים

יום שלישי, 8 בפברואר 2022

לרגל שבוע בריאות הפה יוצא המיזם החברתי של Oral-B 'חשמלית לכל ילד' לדרך זו השנה החמישית, בין התאריכים 24.3-26.4





לרגל שבוע בריאות הפה יוצא המיזם חברתי של Oral-B 'חשמלית לכל ילד' להעלאת המודעות להיגיינת הפה לדרך זו השנה החמישית, בין התאריכים 24.3-26.4


תומאס נכדי הבכור יחגוג 3 ממש ממש בקרוב. מגיל מאוד צעיר עם צמיחתן של השיניים הראשונות התחילו הוריו להקפיד על צחצוח שיניים בקר וערב.  זה נכון שלא תמיד קל להגיע להסכמה באשר לצחצוח, אבל תמיד אפשר להשתמש ב"טריקים" מעודדים והכל בחיוך ושמחה גדולה כדי שתומאס יבין שעל צחצוח שיניים אין אפשרות לוותר. 


40% מההורים בישראל מעידים כי ילדיהם סבלו מחורים בשיניים, קרוב ל- 50% מהילדים מתווכחים לסירוגין עם הוריהם על צחצוח השיניים וכ- 50% מההורים מוותרים לילדיהם על צחצוח השיניים




רבים מהבתים בישראל מתמודדים עם סוגיית צחצוח השיניים בקושי רב, וזאת משום שילדי ישראל חווים את המשימה היומית הכה חשובה הזו כנטל, ומייצרים סביב זה אירוע שלם. בסקר ארצי שנערך בקרב הורים לילדים, נמצא כי קרוב ל-50% מהילדים (46.5%) מתווכחים עם הוריהם על צחצוח השיניים, ו-49% מההורים מוותרים לילדיהם על צחצוח השיניים*.

זו השנה החמישית בה המיזם של Oral-B 'חשמלית לכל ילד' צובר תאוצה, במסגרתו ילדים רבים הפכו את שגרת צחצוח השיניים שלהם לידידותית ובריאה יותר, ומפתחים הרגלי צחצוח בריאים, בגיל צעיר, שילוו אותם לחיים שלמים.

מברשת השיניים של Oral-B מסירה פי 2.5 יותר חיידקים ממברשת שיניים רגילה, ובכך מסייעת במניעת עששת. צחצוח איכותי, פעמיים ביום, בכל יום ו 365 ימים בשנה, היא הדרך הקלה והטובה ביותר למניעת עששת שניתן להעניק לילדי ישראל.
גם אני מצחצחת במברשת חשמלית של אורל בי למבוגרים והתוצאות בשילוב ביקור אצל השיננית. מדברות בעד עצמן.



מהאיגוד הישראלי לרפואת חניכיים נמסר: "חייבים להבין שבריאות הפה שלנו קשורה קשר ישיר לבריאות הכללית שלנו. ברגע שאנו כמבוגרים אחראיים, נבין את חשיבות הצחצוח ונסמן אותו כמשהו שלא ניתן לוותר עליו, נוכל לחנך בהתאם את הילדים לצחצוח נכון ולעזור במניעת עששת (חורים בשיניים) ומחלות חניכיים עתידיות".
בשל כל היתרונות הללו המברשת החשמלית לילדים של Oral-B מומלצת ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים החל מגיל 3!
Oral-B בשיתוף עם רשת סופר-פארם והאיגוד הישראלי לרפואת שיניים משיקים ערכה יצירתית הכוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים עם הדמות אלזה או ספיידרמן עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות, משחת שיניים לילדים, ספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים. המארז מוצע למכירה בסניפי סופר-פארם, במהלך שבוע בריאות הפה, כל זאת במחיר הטבה חד פעמית של כ-49.90 ש"ח במקום 189.90 ₪.

לקבלת ההטבה: ניתן להוריד את אפליקציית סופר-פארם ולקבל קוד אישי לרכישת הערכה. רכישת המברשת החשמלית בסניפי הקמעונאים. 
*הסקר נערך על ידי חברת Ipanel, בקרב הורים לילדים בגילאי 3-9.














ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה