דפים

יום ראשון, 30 בינואר 2022

גלידה "וניליה" ושוקולד "הולי קקאו" התאהבו ויצרו מארז רומנטי מיוחד ל"יום האהבה"


שוקולד לוהט על גלידה צוננת – המתכון המושלם ליום האהבה!

אצלנו אוהבים גלידה בקיץ ובחורף גם אם בקיץ זה ברור מאליו הרי שלקראת ימי הקור שהגיעו לכאן לאחרונה ראיתי לנכון לחמם את לבם של בני הבית בגלידה מצוינת כי ברור לי שאין לה תחליף. לקראת יום האהבה, הוולנטיינ'ס דיי, שיחול ב-14 בפברואר, משיקה רשת הגלידריות האיכותית "וניליה", בשיתוף עם מותג השוקולד "הולי קקאו", מארז רומנטי בעיצוב ייחודי, מתוק ומפנק המיועד לאוהבים בכל גיל.

מארז האהבה המיוחד כולל:

1 ק"ג גלידה בטעמים לבחירה (מעל 30 טעמים) ו-2 תוספות טעימות של "הולי קקאו" בצנצנות זכוכית, שהוכנו במיוחד ליום האהבה.
✔ רוטב שוקולד ולוז במרקם קטיפתי עשיר, שניתן לחמם במיקרוגל
✔ אגוזי לוז מצופים בשוקולד איכותי, שמופק מפולי קקאו מפרו ומיוצר בתהליכים מסורתיים.

הצעת הגשה: חממו את רוטב השוקולד במיקרו, מזגו אותו על הגלידה הקרה ופזרו מעל את אגוזי הלוז המצופים. צפויה לכם חוויה מעוררת חושים שלא תישכח!

מארז האהבה "הולי וניליה" הוא המתנה המושלמת לאהובי ליבכם וכפינוק לעצמכם. ניתן להשיג בסניפי ומשלוחי "וניליה" בוולט ותן ביס, מחיר 118 ש"ח.





קיימת אפשרות לשלב מיכל רב פעמי ב- 19 שח למילוי חוזר. המיכל מוצע כחלק מהמאמץ שמשקיעה רשת וניליה באיכות הסביבה ובקיימות.

גלידת "וניליה" מיוצרת משמנת משובחת, איכותית וטרייה, ומחומרי הגלם הטובים ביותר תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. את הטעמים יוצרים עם תוספות כמו אלכוהול משובח, חטיפי שוקולד אהובים, פיסטוק איכותי ווניל טהור, ומשתמשים גם בפירות טריים מאיכות מעולה. הגלידות מוצעות ביותר מ-35 טעמים שונים. הגלידה האיכותית של וניליה טרייה תמיד: היא מיוצרת יומיום בכל אחד מ-21 סניפי הרשת!

השוקולד האיכותי של "הולי קקאו" מיוצר בשיטת BEAN TO BAR, מהחווה לאריזה. למותג יש מגוון שוקולדים: מריר אחוזי קקאו גבוהים, שוקולד חלב, לבן ואגוזים מצופים. תהליך הייצור של שלל השוקולדים מבוצע באופן מסורתי, החל מקטיף פולי הקקאו שמגיעים מפרו, אקוודור ומדגסקר, דרך שלבים שעוברים הפולים בישראל: קלייה, טחינה, ערבול, טמפרור ויציקה. ניתן למצוא את מוצרי "הולי קקאו" ברשתות מזון ,חנויות טבע , מעדניות נבחרות ועוד.









ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה