דפים

יום רביעי, 14 בפברואר 2024

חיי גירושים רומן חדש לסופר דן רדלר - המלצה חמה

 




"אלוהים ישמור, מה נתקעת על רפואה?" אמר לפרצופו שנשקף מהמראה בחדר האמבטיה, "רק בגלל שאביך רופא?"

הוא חזר לאוניברסיטה ונרשם ללימודי הוראת פיזיקה ומתמטיקה, מתוך מחשבה שלאחר שיסיים את התואר הראשון, יוכל להשתלב מיד בשוק העבודה. לראשונה בחייו השלים עם כך שיש לו מגבלות. גם אם לא יגיע רחוק יותר מהוראה בבית ספר תיכון, חשב, לפחות הוא יהיה מורה מקצועי מבוקש."


בימים אלו רואה אור הספר "חיי גירושים", רומן חדש מאת דן רדלר 
איש תיאטרון, סופר ומחזאי. מחברם של ספרי פרוזה כמו גם ספרי עיון בתחום התיאטרון. 



"יש אהבה שמתפתחת בשלבים ויש אהבה שנולדת בעוצמה חסרת שליטה, לא משדרת סימני אזהרה, מתעלמת מחילוקי דעות, ואז היא מאכלת את עצמה..."

בערב חג המולד לקחה מריה את בנם יורי בן השש לנסיעה ברכב של בעלה דניאל, מורה בתיכון ושחקן בקבוצת תיאטרון, שחי בנפרד ממנה. שעה קלה אחר כך היא נהרגה בתאונת דרכים, בנם הקטן ניצל. מה באמת קרה בין בני הזוג? האם סיבת התאונה תישאר בגדר תעלומה שלא תבוא על פתרונה?

חיי גירושים הוא רומן מותח על אהבה סוערת שהפכה לאלימות במשפחה, ועל המאבק בין החוק למוסר.
ברומן שנע בין המציאות לבין השתקפותה על במת התיאטרון, ובין החוק והצדק, דניאל, כמו גיבור של טרגדיה יוונית, מנסה נואשות למצוא את הפתרון לחידת חייו, מניעיו וזהותו.
כבר קראתי וסיקרתי את ספרו הקודם  של רדלר: "על הקצה" והיה לי מושג לקראת מה אני הולכת ואכן גמעתי בספרו החדש שורות על אהבה אובססיבית, מתח שלא נגמר, לצד אלימות במשפחה וסיפור גירושים מתסכל (אותי). אני אוהבת את הכתיבה הקולחת של רדלר,, המתח, השאלות הלא פתורות והסוף הלא צפוי. 
חיי גירושים הוא רומן איכות שווה קריאה!!

חיי גירושים הוא הרומן הרביעי של דן רדלר. רדלר יזם ואצר בסין מוזיאון ייחודי להיסטוריה של התיאטרון.. ספרו הכדור השמיני עובד למחזה ולסרט בשם הארוחה. ספרו האחרון "על הקצה" זכה לשבחי הקוראים.

"חיי גירושים" מאת דן רדלר, הוצאת מנדלי מוכר ספרים, לרכישה לחצו כאן.





























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה