דפים

יום רביעי, 20 בספטמבר 2023

כמיהה לאור, הפתקים של הינדי וכסף - איך לנצח את המשחק - ספרים בהמלצה בהוצאת צמרת

 



כמיהה לאור מאת מלי ליבר

כמיהה לאור הוא סיפורה של מלי ליבר מי שכתבה את הספר אודות עצמה, היא גיבורת העלילה סיפור חייה.
זהו סיפור אמיתי על נערה בת ארבע־עשרה מכפר קטן, על חייה המתגלגלים כעלה נידף ברוח, בין המלחמות הפרטיות למלחמות הצבאיות.

"הייתי מאוד צנומה, ביישנית ושקטה, כל מה שאמרו לי תמיד עשיתי, והמלחמה הזו פשוט הגבירה את החרדות שלי, את חוסר הביטחון שלי, והנמיכה את הערך העצמי שלי, שהיה נמוך גם כך.

זה היה פשוט נורא בשבילי. טראומטי.

בלילות לא יכולתי להירדם. היו לי פחדים, כמעט לא אכלתי, בקושי שתיתי. אימי הייתה מכריחה אותי להכניס אוכל לפי. "את תתמוטטי, את תהיי לי יותר חולה, תראי איזו רזה את."" מתוך פרק ראשון בספר.)



היו לה חלומות גדולים עם אהבתה הראשונה, עד שהוא נשלח לחזית ב־1973. ולא חזר.
כמיהה לאור הוא סיפור עם המון כאב, צער, אובדן, עד שהיא נפגשה באהבה שנייה שהאמינה שזוהי הזדמנות להמשך אהבתה הראשונה.
החיים לא ממש חייכו לקרוליין, אף על פי שתמיד היא חייכה.
היא השתדלה לגדל את ילדיה על הצד הטוב ביותר למרות הבדידות, הקשיים הרגשיים והנפשיים, ולקות הראייה שהייתה לה. כל כמיהתה ותקוותה הייתה קצת אור.
רומן אותנטי נוגע ללב, מרגש שמרתק את הקורא ואינו מאפשר לו להפסיק לקרא.

"כמיהה לאור" מאת מלי ליבר, הוצאת צמרת, לרכישה לחצו כאן.



הפתקים של הינדי מאת ישראל מליחי

בימים אלו רואה אור ספר נוסף מאת ישראל מליחי יועץ זוגי ומרצה.

"אביתר שלח את היד, הביט ואמר "יש לך הודעה מרענן", בצורה הכי לקונית והכי לא חשדנית שיש. רציתי להיבלע עמוק לתוך המראה ובלעתי רוק. אני מקווה שהוא לא יראה את תוכן ההודעה ושרענן לא שלח משהו מסגיר, שאחרת אוי לי ואבוי לי.

לא עניתי. התלבשתי וניגשתי למיטה. נשכבתי ולקחתי את הטלפון ליד.
"מה קורה איתך?" כתב לי רענן בהודעה. "אני בטוב", עניתי לו.
"מה רענן רוצה ממך?" שאל אביתר, מבלי לסובב אלי אפילו את הראש.
"אנחנו שוכבים פעם בשבוע ואחרי היום בצהרים הוא רצה לדעת אם אני בסדר", עניתי בצורה הכי בוטה וצינית שמצאתי.
"תהנו", ענה אביתר בציניות והמשיך לקרוא בספר.
"אני רצינית", אמרתי לו. ניסיתי למתוח את העניין עד הסוף. נכון שלא היה לי עם רענן משהו פיזי עד היום, אבל היום ברכב שלי, חצינו את הקווים, שנינו לא התאפקנו והיה סקס של ממש.
"מצחיק", הוא ענה באותה נימה צינית והמשיך לקרוא על תורת הגורו שלו.
"לילה טוב", אמרתי לו וסובבתי אליו את הגב. לא הייתה תשובה." (עמוד 18 בספר)

הפתקים של הינדי נכתב עבור אנשים שמחפשים דרך וגם עבור אלה שנמצאים בה. הספר "הפתקים של הינדי" הוא הסיפור של שרון לוי, נשואה לאביתר ואמא לתום וגאיה. שרון אינה רווה נחת, בלשון המעטה, מחיי הנישואין. למעשה ההיפך הוא הנכון. שרון מוצאת עצמה בחיפוש מבלבל אחר נחמה ריגשית. בהפתעה גמורה היא נקלעת לתוך מציאות שמעולם לא הייתה קשורה אליה או אפילו בקו המחשבה שלה, עד לסוף מרגש, מעצים מאוד ומרתק. המסע של שרון עשוי להיות המסע של כל אחד מאיתנו במידה זו או אחרת. הספר הינו רומן עלילתי מותח ופתלתל, אך יש בו הרבה מעבר לסיפור מרתק. בקריאת ספר זה, תאספו תובנות משנות חיים, שיאפשרו לכם להתמודד בצורה הרבה יותר נכונה עם אתגרים מורכבים בחיים. זו הבטחה של הינדי ושלי.

אהבתי את הספר ומצאתי עצמי מתבוננת הצצוקה הזוגית של השניים מנסה להשליך על חיי שלי ולהבין איך קורה שעם השנים הופכת הזוגיות פנים ומגיעה למקום חדש. הפתקים של הינדי הוא רומן חניכה על זוגיות, יחסים ומשפחה ויש בו הרבה מעבר למה שאתם הייתם חושבים לפני שקראתם. קבלו ממני המלצה חמה!


ישראל מליחי, 52, מחבר הספרים "מהממת", "הכאב אינו מרפה" ו"את משהו את", נשוי לאיילת זו השנה ה-34 לספירת האושר שלהם. אבא שאין גאה ממנו לנתנאל וליאל. אקדמאי, יועץ זוגי ומגשר, מרצה ועוסק בתחום ההתנהגותי – עיסקי. קריאה מהנה.


"הפתקים של הינדי" מאת ישראל מליחי, הוצאת צמרת, לרכישה לחצו כאן .




כסף - איך לנצח את המשחק מאת ניסן בן טורה

בימים אלו רואה אור ספר מאת ניסן בן טורה, ספר עיון והדרכה המקבץ שלל עצות בנוגע להתנהלות כלכלית, עושר, קבלת החלטות, שוק ההון ובעיקר - כסף. הספר כסף - איך לנצח את המשחק. 
שימו לב... הספר אינו מתאים לכל אחד ובעיקר למי שאינו יכל לצאת מאזור הנוחות ולפעול. 



איך תקנו דירה אם אין לכם הון עצמי?
אם אתם רוצים להפוך למשקיעים אתם צריכים שקודם יהיה לכם מה להשקיע.

אזהרה:
הספר הזה לא מתאים לכם אם אתם בטוחים שאתם לא יכולים לשנות את המצב.
הספר הזה ילמד אתכם כלים פרקטיים שאתם יכולים ליישם כבר היום, שיעזרו לכם להשתמש בכסף שלכם כדי להשיג את הדברים שאתם רוצים.

בתור כלכלן עם תואר שני, בספר הזה ניסן חולק את הניסיון האישי והמקצועי שלו, כדי לעזור לקוראים להיות בשליטה על העתיד הכלכלי שלהם על ידי לימוד כלים פרקטיים לתקצוב, חיסכון והשקעה.

"כסף - איך לנצח את המשחק" מאת ניסן בן טורה, הוצאת צמרת לרכישה לחצו כאן 




















ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה