דפים

יום שני, 11 בספטמבר 2023

אורחת לא קרואה ספר חדש לסופי קינסלה מחברת רב-המכר לאהוב את החיים




סופרת רבי-המכר סופי קינסלה 
 חוזרת עם ספר מלא חום והומור על משפחות ועל הזדמנויות שניות לאהבה, וכל זה על רקע המסיבה המופלאה ביותר שלא הוזמנתם אליה!

אפי עדיין לא התגברה על הגירושים של הוריה לפני שנה. לא עוזר שאבא שלה והחברה החדשה שלו שקועים באושר מתקתק ומעלים תמונות שלהם לאינסטגרם עם האשטאגים מעוררי חלחלה כמו #ויאגרהעובדת או #סקסבגילשישים. עכשיו הם גם החליטו למכור את בית ילדותה האהוב, גרינאוקס, ועורכים מסיבת פרידה. אפי, שנשארת מחוץ לרשימת המוזמנים, נזכרת שאוצר אהוב מילדותה עדיין חבוי בבית, והסיכוי היחיד שלה להחזיר אותו לידיה הוא לפרוץ לגרינאוקס בזמן שכולם חוגגים.


אבל כמובן ששום דבר לא מסתדר לפי התוכנית. אפי גם נתקלת באקס שלה (שהיא ממש לא התגברה עליו) וגם לא מוצאת את האוצר. וכשהיא מתגנבת ברחבי הבית, מזנקת אל עליות גג מאובקות, מתגלגלת מתחת לשולחנות ומציצה מבעד לווילונות הכבדים על אורחים ועל קינוחים, היא מגלה אמיתות בלתי צפויות על משפחתה – וגם על עצמה.

כשהזמן (ומקומות המסתור) אוזלים, אפי מתחילה לתהות אם לא עדיף לה פשוט לצוץ במסיבה כאורחת לא קרואה. אולי זאת הדרך היחידה לגלות מה באמת קורה עם המשפחה שלה…

אהבתי את הספר וקראתי אותו בציפייה בלתי נגמרת להגיע לדף הבא. בכתיבה קולחת ועלילה זורמת בין מתח לסקרנות לוויתי את אפי בדרכה לגלות את הסודות שלא ידעה עד כה. בספרה הנוכחי מביאה לנו קינסלה, שוב את אחד הרומנים המוצלחים פרי עטה בהרבה הומור ובקומדיה עכשווית מנצחת כמו האהבה שבמרכזו של הרומן הטוב הזה. 
ספר נפלא לחגי תשרי.

"קינסלה היא מספרת סיפורים מעולה וזה הרומן הכי טוב שלה." – סאנדיי אקספרס

"ספר מלא הומור וקלילות, שמחזק את האמונה שבסופו של דבר האהבה מנצחת." – פאבלישרס ויקלי

"לא רק שהעלילה נטוותה בחריצות כמו בפארסה צרפתית והיא מצחיקה כמו כל הרומנים של קינסלה, אלא שהיא גם נוגעת ללב באופן בלתי צפוי." – ג'ני קולגן


 "אורחת לא קרואה" מאת סופי קינסלה, הוצאת מודן, הכורסא תרגום דנה טל, ,לרכישה לחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה