דפים

יום שבת, 9 בספטמבר 2023

יסודות החיים - טרילוגיה ופשוט פיננסי ספרי הדרכה ועיון בהמלצה.




יסודות החיים מאת ד"ר קרינה פוברצ'יק - טרילוגיה


"יסודות החיים" היא טרילוגיה שכתבה ד"ר קרינה פוברצ'יק ויצאה לאור בהוצאת ספרי ניב, סדרת ספרי הדרכה שלוקחת אתכם למסע של מודעות רוחנית כדי לראות איך אתם יכולים לשנות את חייכם. זהו מדריך מעשי טהור במאה אחוז שיגרום לכם להזיע כבר מהעמודים הראשונים שלו. תקראו בו על חיבור נקודות הגורל וזיהוי הייעוד שלכם (בשביל מה באמת באתם לעולם). הוא עוסק בנושא עדין במיוחד - כאב, ויותר מכך בניהול הכאב.



כרך ראשון - "המקום שבו הכול מתחיל" מזמין אתכם לענות על שאלות כמו כמה פעמים תהיתם אם אפשרי להשתפר כאדם? האם הקול הפנימי שלכם מייחל וזועק לשינוי? האם אתם רוצים לשנות את חייכם, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? לספר נוספה הקדמה מאת ליין גרסיה קאלבו, מחבר רב המכר "קול נשמתך".



כרך שני - "חיבור נקודות הגורל" מזמין אתכם לענות על שאלות כמו האם אתם באמת מכירים את עצמכם? איך אתם מגיבים למה שהחיים זורקים עליכם? האם אתם קשים לכאורה כמו גזר, רכים כמו ביצה או משובחים ומתאקלמים כמו קפה? באמצעות דוגמאות פשוטות תגלו טכניקות נגישות מאוד שיעזרו לכם במה שאתם הכי רוצים - להבין את עצמכם כדי להפוך ליותר טובים. בעוד שבספר הראשון בטרילוגיה למדתם לנצל את הרגשות החזקים לרבות פחד וכאב, עכשיו הגיע הזמן לגלות טכניקות עבודה אישיות חדשות. חיבור נקודות הגורל הוא שלב נוסף בארגז הכלים שיעזור לכם להמשיך להתקדם. בעזרתו תבינו מדוע אתם נמצאים היכן שאתם נמצאים ותוכלו לקשור יחדיו בסרט את כל נקודות חייכם לכדי חיבור גורלי אחד. בעזרת הספר תגלו גם אם אתם טיפוס מסוג אר"ם (איש/אישה רגיש/רגישה מאוד) וכיצד לזהות אנשים מסוג זה בסביבתכם. אתם תמצאו את עצמכם מהרהרים, עונים על שאלות ופותרים תרגילים מפרק לפרק. לספר נוספה הקדמה מאת מיידר אינקלאן מחברת הספר "הסודות של מערכות היחסים יוצאות הדופן".



כרך שלישי - "זהה את הייעוד שלך" מזמין אתכם לעדכן את עצמכם כאדם/כאישה לגרסה הטובה ביותר של עצמכם - לנצל את הפוטנציאל שלכם עד הסוף, אבל מעל הכול עליכם להעז להיות מי שאתם רוצים להיות וכל דקה חשובה! התחילו בשינוי כעת! תמצאו בספר את הכלים הדרושים לכם כדי לעזור לכם לענות על שאלות בסיסיות, כגון: מי אתם? מי הייתם רוצים להיות? תלמדו כיצד למצוא משמעות באמצעות היכרות עם עצמכם, האם אתם באמת יודעים מה הפוטנציאל הגלום בכם? איך תרצו שיזכרו אתכם? בסיועו של כרך זה תוכלו לעדכן את עצמכם, לגבש חלום ותוכנית לגבי האישיות שתרצו להיות, לגלות מהי המטרה שלכם בחיים וכיצד להגשימה וכדומה. היו אמיצים ותיהנו מהתהליך! תבינו (ותצאו מנקודת הנחה) ששום דבר אינו מקרי ולכל דבר בחייכם יש סיבה. נסיבות החיים שלכם ייחודיות - עליכם ללמוד כיצד לשחק את משחק החיים. לספר נוספה הקדמה מאת אנדריאה ריקלמה בלידו, מחברת הספר "הבית על הענן".

אתם תמצאו את עצמכם מהרהרים, עונים על שאלות ופותרים תרגילים מפרק לפרק.
הספרים יחזקו את הביטחון העצמי שלכם ויובילו אתכם להתגבר על פחדים באמצעות נקיטת פעולות.

תשתמשו בכאבים ככלי להפקת המיטב מעצמכם, תבחינו באנשים הקסומים בחייכם ותפיקו את המיטב מהם. היו בטוחים שרצונותיכם וחלומותיכם אפשריים, לא משנה כמה הם נראים לכם בלתי ניתנים להשגה כעת.

ד"ר קרינה פוברצ'יקֿ, ילידת קורדובה, ארגנטינה. יש לה ניסיון של למעלה מ-21 שנה כרופאת שיניים מסורה ונלהבת והיא מטפלת ביישור שיניים ובטיפול בלסתות בכל הגילים. היא גם עוסקת באסתטיקה על ידי הזרקות פנים ושיפור המראה החיצוני למען חיזוק הביטחון העצמי. המרפאה שלה נמצאת בבת ים והיא משלבת התפתחות אישית עם טיפולי שיניים ואסתטיקת פנים.

לאורך הקריירה המקצועית שלה, היא קיבלה השראה ללמוד לנהל כאב של אחרים בעקבות האתגרים האישיים העצומים שליוו אותה לאורך חייה, לרבות חוסר האפשרות להיות אם ביולוגית שהובילו אותה לחיפוש מעמיק להבנת הלמידה הנובעת מקשיים.

ד"ר קרינה פוברצ'יק פיתחה טכניקה להתפתחות אישית בשם מטבוליזם של כאב רגשי, בנתה קונגרס אונליין על תלותיות רגשית וקשרים עם נרקיסיסטים.

בחיפוש אחר הסבר לאתגרים אלה היא נכנסת לעולם ההתפתחות האישית, עורכת מחקר מעמיק על גילוי ושיפור עצמי, קוראת למעלה מחמישה ספרים בחודש ולוקחת חלק באירועים עם מדריכי ההתפתחות האישית היוקרתיים ביותר כמו ליין גרסיה קלבו, מייבל כץ, טוני רובינס, לואיז היי, ויין דייר ואחרים.

המחברת מתייחסת לכתיבה כאל מפעל חייה ונותנת את כל נשמתה לקורא כשהיא שוטחת בפניו את הידע ואת הכלים שאפשרו לה להשיג את מיטב תוצאותיה. הספרים יצאו במקור בספרדית וזכו להצלחה רבה.


"יסודות החיים - המקום שבו הכול מתחיל" (כרך 1) מאת ד"ר קרינה פוברצ'יק. תרגום: גילעד חיטמן, הוצאת ספרי ניב, 210 עמודים.
"יסודות החיים – חיבור נקודות הגורל" (כרך 2) מאת ד"ר קרינה פוברצ'יק. תרגום: גילעד חיטמן, הוצאת ספרי ניב, 194 עמודים.
"יסודות החיים – זהה את הייעוד שלך" (כרך 3) מאת ד"ר קרינה פוברצ'יק. תרגום: גילעד חיטמן, הוצאת ספרי ניב, 196 עמודים. להשיג באתר ההוצאה וברשת. מידע נוסף תמצאו באתר.





פשוט פיננסי – המלך הוא עירום מאת קובי מיכלין

"פשוט פיננסי – המלך הוא עירום" מאת קובי מיכלין בהוצאת "ספרי ניב", הוא ספר הדרכה שמיועד לכל בעל עסק קטן ובינוני , לסטודנטים לכלכלה ולמנהל עסקים ולמשק בית שרוצה לשפר את ההתנהלות הפיננסית שלו.

בספר שלפניכם תוכלו ללמוד בצורה פרקטית בין היתר: איך מגייסים אשראי לעסק בצורה מיטבית, כיצד בונים תקציב ומקיימים בקרת תקציב, כיצד מנהלים את תקציב הבית, כיצד מקטינים את הוצאות המימון, האם כדאי להכניס רכב לעסק או להשאיר על השם הפרטי, כיצד להיות בעל חברה מאושר יותר וחרד פחות.



הספר מציע ליזמים ולבעלי עסקים קטנים ובינוניים גישה חדשה לעולם הכספים שתפתח להם את דלתות ההצלחה הכספית ותספק להם את הכלים הנדרשים לייצוב ולשיפור מתמיד של העסק מבחינה כלכלית.

קובי מיכלין, גר בפרדס חנה-כרכור, נשוי לטליה, אב לשלושה ילדים, בעברו היה מנהל מחלקה עסקית ואק"ל במרכז עסקים בבנק פועלים. בעלים זה 23 שנים בחברת "שחקים" - מובילת שוק בעולם ניהול הכספים החיצוני של חברות ועוסקים smb (חברות קטנות ובינוניות), מרצה לפסיכולוגיה חיובית לאנשי עסקים פשוט פיננסי. "המלך הוא עירום" הוא ספרו הראשון.

קובי מיכלין מספר: "מאז שהקמתי את "שחקים מימון וניהול כספים בע"מ" לפני כעשרים ושלוש שנה פגשתי מאות בעלי עסקים גדולים וקטנים - חלקם מוכרים ובעלי שם. שוב ושוב נתקלתי בשאלות כגון "איפה הכסף? אני מרוויח ואין כסף בבנק", "מה מצב הנהלת החשבונות שלי?", "כיצד אני בודק כמה אשראי נדרש לעסק שלי וכיצד אני משיג אותו מהבנק?". במקרים רבים שאלות אלה היו מלוות בבקשה שנבוא ונעזור להם להתמודד עם המפלצת שבארון.

"השאלות הובילו אותי להבנה שבכל הנוגע לניהול הפיננסי של העסק, לא רק שקיימת לאקונה באפשרות של בעלי העסקים ללמוד את התחום, אלא גם קיימים חשש ורתיעה להישיר מבט לצד הזה של העסק. בעקבות ההבנה הזאת ומניסיון מעשי במפגש עם מאות בעלי עסקים וההתמודדות שלהם עם המרכיב הכי חשוב בפאזל של העסק - הניהול הפיננסי שלו, הבשילה בי התשוקה לכתוב ספר מעשי ומקיף שייתן מענה לכל אותם בעלי עסקים קיימים, מי שעומד בפני הקמת עסק וסטודנטים, לא רק בניהול העסק, אלא גם במתן מענה לחשש הגדול שיש לרבים מהתחום הפיננסי.

מדהים להבין כי לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטאות ו/או לתואר ראשון בכלכלה לומדים המון תאוריה, אבל לא לומדים כמעט כלום בנושא הפרקטי החשוב של ניהול כספים, ולו הדבר הבסיסי ביותר של איך פותחים תיקים ברשויות וכיצד לגייס אשראי לעסק.

"הספר נכתב מתוך חזון רב שנים בהן אני זועק בשער שמאות אלפי בעלי עסקים מנהלים עסק בלי להכיר לעומק את הנושא הכי חשוב בעסק שלהם - הניהול הפיננסי".

"כולי תקווה שהידע שתקבלו בספר ישמש אתכם בדרככם להפוך לבעלי עסקים נבונים ומפוכחים". "פשוט פיננסי – המלך הוא עירום" מאת קובי מיכלין. הוצאת "ספרי ניב", 358 עמודים. מחיר לצרכן 119 ש"ח, ניתן להשיג באתר ההוצאה או בחנויות הספרים המקוונות או ברכישה ישירה מקובי : https://shchakim.com/























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה