דפים

יום שישי, 7 ביולי 2023

שי במתנה ונועם ועוגת ההרפתקאות ספרי ילדים בהמלצה




"שי במתנה" מאת שרון חובה, בהוצאת בספרי ניב, הוא ספר ילדים מקסים ומרגש באמצעותו יכנסו הקוראים הצעירים לעולם של עובר שגדל בבטן האם הפונדקאית.
הקורא בסיפור נכנס לעולם העובר, הגדל בבטן של האם הפונדקאית. כמו במנהרת הזמן, מתוארים שלבי התפתחות בהריון מנקודת ראות של העובר, שיוצא לאחר 40 שבועות, ונמסר לזרועותיה של האם ההורית המאושרת.

לאורך כל הספר איורים מקוריים, נפלאים וססגוניים של שירה לנקסנר שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

מתוך הספר: "התחלתי מסע קסום ונפלא בבטן של אישה נדיבה, אישה שהסכימה לתת מתנה. אישה אחראית, אצילית ופלאית, שקוראים לה אם פונדקאית".




שרון חובה, מורה לחינוך גופני ולמחול בתיכון "גלילי" בכפר סבא, נולדה לפני 50 שנה בירושלים. מגיל צעיר התאהבה במחול וגדלה בלהקת "הורה ירושלים". לפני כעשרים שנה עברה להרצליה ופתחה סטודיו למחול.

שרון התמודדה עם קושי להביא ילד לעולם. היא משתמשת בנקודות ציון דרך של כל הריון כדי להמחיש לקורא הצעיר את השבועות וההתפתחות בבטן ההריונית. כל זאת בכדי להדגיש עוד דרך להגיח אל העולם, דרך אם פונדקאית.
שרון חובה: "לא כל ילד מכיר את המושג אם פונדקאית, לכן חשוב לי לספר את סיפורי. אני מקווה שילדים יבינו, ייהנו ויתרמו מהערך המוסף בסיפור. שי הוגש לזרועותי מזרועותיה של האם הפונדקאית, וזו בהחלט מתנת אהבה, זה שי במתנה".

"שי במתנה" מאת שרון חובה. איורים: שירה לנקסנר. עיצוב גרפי: שרון דדון. הוצאת ספרי ניב, 52 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג באתר ההוצאה.




נועם ועוגת ההרפתקאות מאת הודיה דמרי


"נועם ועוגת ההרפתקאות" מאת הודיה דמרי בהוצאת הספרים אוריון, הוא ספר ילדים מקסים וסוחף, מלא דמיון בעל מוסר השכל חשוב שלוקח את הילדות והילדים הקוראים והמאזינים לטיול ולהרפתקה שיש בה גם פחד וגם תקווה, גם תחושת תסכול וגם תושייה, כך יכולים הילדים ליהנות גם מהדרך ולא רק מהמסר.



זהו סיפור מסע מרתק, צבעוני, קולח ומלא דמיון, שהתחיל בעוגת יום הולדת מרהיבה והסתיים בידידות אמיצה ובחברות אמת. בעודו נתקל במכשולים ויכול להם, לומד גיבור הסיפור ואיתו גם הקוראות והקוראים על היכולת להפוך קושי ואכזבה להצלחה, על החומר מול הרוח ומה שביניהם ומראה שלא משנה כמה ארוכה הדרך בה תפגשו גם כמה טרולים עם קוצים ורודים על הגב - כשחבר טוב לצידך (הכלב מקס) ואמונה בליבך – הכול אפשרי.

"מה אפשר לתת לנסיכה שיש לה הכול? סוס פוני? אבן חן? שמלה יקרה? ואולי, אולי סיפור הרפתקה"? (מתוך הספר)

לאורך כל הספר איורים מקוריים, נפלאים וססגוניים של צבי פדלמן שמאיר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו.

הודיה דמרי, בת 9, לומדת בכיתה ד בבית הספר "אורות בנות" בבית שמש. היא הקטנה מבין ארבעה אחים ואחות. אוהבת לטייל וליהנות. נהנית לשחק, לשיר לרקוד ולכתוב ואוהבת במיוחד את מקס כלב המשפחה חובב ההרפתקאות. "נועם ועוגת ההרפתקאות" הוא ספר הביכורים שלה.


"נועם ועוגת ההרפתקאות" מאת הודיה דמרי. הוצאת הספרים "אוריון", איורים צבי פדלמן, להשיג בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון, בחנויות הספרים המקוונות ובאתר  או ישירות עם הקדשה של הודיה באמצעות 050-8464840 גדי

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה