דפים

יום חמישי, 4 במאי 2023

המקום שבו הכול התחיל, טיול חריז בפריז ונעים מאוד, אושר - כיצד ליצור את מציאות חייך ספרים חדשים בהמלצה

 


נעים מאוד, אושר - כיצד ליצור את מציאות חייך
"נעים מאוד, אושר." מאת משה אומידי בהוצאת "ספרי ניב", הוא סיפור מרגש ומעורר ההשראה של ילד מבית עני, שגדל להיות איש עסקים מצליח ומאושר. תוך כדי הסיפור המגולל את מסע החיים המרתק של משה, שמצליח להעביר את הקורא מסע אל עצמו, אל חייו הפרטיים, אל בחירותיו והחלטותיו היומיומיות

אושר הוא דבר חמקמק, כולנו חפצים בו אבל לא תמיד יודעים היכן למצוא אותו.
משה אומידי הוא חוקר אושר ומרצה שנותן כלים מעשיים ומשמעותיים למי שרוצה למצוא את האושר האמיתי שלו ולהחזיק בו באופן עקבי, גם בזמן שספינת החיים מטלטלת אותו למקומות מורכבים או קשים. האושר אינו תלוי בנסיבות החיים של האדם, במצבו הכלכלי ואף לא בסובבים אותו. אושר הוא הסיפור הפנימי והמחויבות שיש לאדם כלפי עצמו.

"הסיפור שלי הוא לא סיפור סינדרלה. הוא יכול לקרות גם לכם – ובקלות! אם רק תיישמו את העצות הכתובות בו ולא תסתפקו בקריאתן בלבד. בשנים האחרונות הייתה לי הזכות ללמד ולהרצות בפני אלפי אנשים, שבעזרת תרגילים פשוטים הצליחו לשנות את חייהם לטובה ולהיות מאושרים. לא סתם, לא בכאילו, לא בשביל סלפי טוב - באמת מאושרים." (מתוך פרק ראשון בספר)


הספר מגולל את מסע החיים המרתק של משה אומידי, סיפורו המרגש ומעורר ההשראה של ילד מבית עני, שגדל להיות איש עסקים מצליח ומאושר. תוך כדי הסיפור מצליח המחבר להעביר את הקורא מסע אל עצמו, אל חייו הפרטיים, אל בחירותיו והחלטותיו היומיומיות.

"על מנת להיות מאושרים באמת, אנחנו קודם כל צריכים להכיר את עצמנו. עד גיל שלושים לא הכרתי את עצמי. אף פעם לא נתתי לעצמי מקום להרגיש את הרגשות האמיתיים והאותנטיים שלי, לא ידעתי מה החלומות שלי, מה השאיפות שלי בחיים, מה אני אוהב, מה עושה לי טוב, מה מרגש אותי, מה משמח אותי כשאני עצוב. לא הבנתי מה המשמעות שלי בעולם הזה. פתאום הגעתי לגיל שלושים והבנתי – שאני לא מכיר את עצמי, מי אני בכלל. שאלות קיומיות כאלה ואחרות התפרצו לחיי פתאום, ולי לא היה כל מענה באותה התקופה".

בספר תמצאו אוסף של תרגילים שמטרתם לעורר אתכם להתבוננות מעמיקה בחייכם. לעורר אתכם לבחון את ההרגלים, את ההתנהלות ואת דרכי החשיבה שהתקבעו לאורך השנים, לשנותם ולבחור פעם אחר פעם באושר. להיות מאושר זאת יצירה יומיומית שמורכבת מהבחירות הקטנות שעושות הבדל עצום בחייו של אדם.
ההכרה שאפשר להיות מאושר מבלי להיות תלוי באירועים חיצוניים, משחררת את הקורא לצאת למסע אל תוך עצמו ולמצוא את האושר האמיתי, היציב והמתמשך בחייו האישיים.

משה אומידי (34) הוא חוקר אושר ומרצה שנותן כלים מעשיים ומשמעותיים למי שרוצה למצוא את האושר האמיתי שלו ולהחזיק בו באופן עקבי, גם בזמן שספינת החיים מטלטלת אותו למקומות מורכבים או קשים. האושר אינו תלוי בנסיבות החיים של האדם, במצבו הכלכלי ואף לא בסובבים אותו. אושר הוא הסיפור הפנימי והמחויבות שיש לאדם כלפי עצמו. "נעים מאוד, אושר." הוא ספרו הראשון.

משה אומידי: בספרי אני מבקש לשתף אתכם בכל מה שעזר לי להפוך לאדם שחש עצמו חופשי ומאושר באופן עקבי, גם כשהמציאות שבחוץ היא לא בהכרח מה שחלמתי או קיוויתי שתהיה. השאיפה הגדולה שלי מכתיבת ספר זה היא לתת השראה לכל מי שחפץ באושר אמיתי. לשם כך, הנגשתי לכם את מיטב הכלים שאני מיישם בחיי היומיום שלי, הכלים שעזרו לי להיות לאדם מאושר. אני סמוך ובטוח שלאחר שתקראו את הספר תקבלו כלים פרקטיים, השראה ומוטיבציה לחיים טובים יותר. ואם לא? אין דבר כזה. מי שמעוניין באושר – מוצא אותו, גם בחושך הכי גדול. מי כמוני יודע. בואו נצא לדרך.

"נעים מאוד, אושר. – כיצד ליצור את מציאות חייך" מאת משה אומידי. הוצאת ספרי ניב, 234 עמודים. מחיר לצרכן 127 ₪. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה 





המקום שבו הכול התחיל מאת אדלה פילובסקי
"המקום שבו הכול התחיל" מאת אדלה פילובסקי בהוצאת "איפאבליש", הוא רומן יצרי, עז וססגוני, הפותח בפני הקוראים עולם תרבותי נרחב ומצליח לפרוט על נימיה העדינים ביותר של הנפש. אדלה קושרת ביד אמן בין גורלם הפרטי של גיבוריה לגורל הלאומי, היהודי והישראלי, ומשקפת את האירוניה הכואבת המתרחשת כשהאישי והלאומי נפגשים.


קלרה ויינרייט, פסנתרנית, בת לאב ניצול שואה, גדלה בצל טרגדיה המתרחשת במשפחתה במלחמת יום הכיפורים. לאחר מות אמה היא מקבלת לידיה יומן ונחשפת לסוד משפחתי שהתרחש בעבר הרחוק ושמזעזע אותה ומערער את כל עולמה. היא עוזבת את חייה הנוחים בתל אביב ויוצאת לחפש אחר האמת בצי'לה, ארץ מוצאם של בני משפחתה. בחיפושיה היא מרחיקה עד לאזור האגמים שבדרום המדינה, ושם על חופו של אגם כל הקדושים, המקום שבו הכול התחיל, קלרה מנסה להשלים את המצרף ולצקת תוכן חדש לחייה.


אדלה פילובסקי, ילידת צ'ילה, החלה את דרכה כפסנתרנית והופיעה על בימות שונות. אחרי עלייתה לישראל עסקה בהוראת פסנתר. בנוסף להתמסרותה למוזיקה, היא מציירת בסגנון אבסטרקטי ובצבעוניות עזה. בעשור הראשון של שנות האלפיים החלה לכתוב סיפורים קצרים על חייהם של הצ'יליאנים. זהו ספרה השני. ספרה הראשון "זה קרה בליקאן" עוסק בקורותיה של משפחת כורי נחושת בצפון המדברי של צ'ילה, על רקע ההפיכה הצבאית שחולל פינושה.

"המקום שבו הכול התחיל" מאת אדלה פילובסקי. הוצאת איפאבליש, 251 עמודים. מחיר לצרכן 98 ₪. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.







טיול חריז בפריז מאת יוסי נחמני
"טיול חריז בפריז" מאת יוסי נחמני בהוצאת "ספרי ניב", הוא ספר מקסים ומהנה שהוא כולו שיר אהבה לפריז - מעין מדריך בחרוזים למטייל בעיר.
בספר רצף של פסקאות שכל אחת מתארת אתר מיוחד בפריז - חדש, ישן ואף עתיק, רובם מוכרים, חלקם פחות מפורסמים. כולם מוצגים במבט מיוחד שמאפיין ראיה מבחינת אדריכלות וגם היסטוריה.

יש בספר כמה אתרים שלמרות ייחודם כמעט שאינם מוכרים בציבור, למשל "בית פאיווה" בשדרות שאנז אליזה או "בית הזכוכית" בגדה השמאלית ואחרים שגם לגביהם מספק המחבר מידע מעניין שלא מוכר, למשל - במרתף בניין האופרה, עד היום נובע מעיין!.


בספר יש גם "אתנחתאות" שעוסקות בנושאים שונים - לאו דווקא כאלה שקשורים ישירות לפריז, והם נותנים רקע היסטורי למקומות ולאתרים שונים, למשל עתיקות מצרים בה ביקר נפוליאון במסעו למזרח התיכון בראש צבאו.
הספר כתוב כולו בחרוזים פשוטים ומדויקים הן בהיבטי התוכן והן בהקשר לשפה העברית שנותנת נופך מעניין נוסף לספר המיוחד הזה.
בספר משולבים איוריה המרהיבים של ליאורה קרן-נחמני.

יוסי נחמני, אדריכל ומתכנן ערים. בן למשפחה מראשוני רחובות ודור רביעי בה. פועל זה שנים רבות הן בתחום הציבורי - בין השאר כמהנדס העיר, והן בתחום הפרטי. חתן פרס ע"ש פנחס אילון לתכנון ערים על עבודתו "רחובות - עיר אוניברסיטאית". כותב ומרצה בנושאים מקצועיים ובנושאים מגוונים אחרים. פריז בעיניו של יוסי היא עיר נפלאה ואולי הנפלאה מכל הערים, למרות שככל עיר היא לא חפה מבעיות אורבניות. יוסי אוהב את השפה העברית - בפרוזה, בחריזה ובשירה. בספר זה הוא משלב בין שתי אהבותיו אלה.

ליאורה קרן-נחמני, אומנית רב-תחומית, ציירת ומאיירת. תערוכות של ציוריה הוצגו בבית יד-לבנים ברחובות ובתל אביב. תערוכה של צילומיה הוצגה בגלריה "הוראס ריכטר" ביפו. ליאורה מחברת ספרי ילדים, מתכונאית ומחברת ספרי בישול ואירוח. בעלת ידע רב בתחום התרבות הקולינרית ושותפה יחד עם אילן שבדרון בבלוג theisraelifrenchblog.com על טיולים, מקומות מיוחדים וקולינריה בצרפת.

ליאורה ויוסי, אוהביה של העיר פריז שמבקרים בה רבות, מעבירים את אהבתם לעיר באמצעות ספר שירנין ודאי את ליבם של אוהבי-פריז ושל רבים אחרים - כולם יוכלו לראות בו תוכן נאה בכלי נאה.

"טיול חריז בפריז" מאת יוסי נחמני. הוצאת ספרי ניב, 122 עמודים. מחיר לצרכן 75 ₪. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה 





















ריקי ברוך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה