דפים

יום ראשון, 8 בינואר 2023

תכנות זה בדיוק בשבילי, ג׳יני וג׳יני 2- להירגע וזהו, אדל 3 - זו לא אשמתי והדרקון עם הישבן הבוער - ספרי ילדים חדשים בהוצאת מטר.





תכנות זה בדיוק בשבילי מאת ד״ר שיני סומרה.

הם נולדו לעולם המסכים והכל נראה להם ברור מאליו וקל לתפעול. בימים אלו רואה אור הספר "תכנות זה בדיוק בשבילי!" ספר עשיר איורים שיעזור לקוראים צעירים (וגם ממבוגרים המתקשים...) להכיר את עולם התכנות והמחשבים ולהתנסות בפתרון בעיות. הספר מיועד לגילאי: 6-8


תכירו את סם הסקרן. יש המון שאלות. מה זה אלגוריתם? האם אפשר ללמד רובוט להוציא את הכלב לטיול? מהי בינה מלאכותית?

סם בא לבלות עם דודה ג'ו ולומד שעור מרתק בתכנות. יחד הם מגלים שהעולם מלא מחשבים חכמים, ולומדים על השפה שהמחשבים "מדברים" ועל המתכנתים המבריקים שעוזרים לנו לתקשר אתם. אולי סם יחליט להתנסות בכמה פרויקטים מעניינים של תכנות ויהפוך למתכנת בעצמו!




ד״ר שִׁינִי סוֹמָרָה – מהנדסת מכונות שאוהבת להנגיש מושגים מדעיים לקהל הרחב. הגישה תוכניות מדעיות במגוון ערוצים כמו ערוץ המדע, Sky, וה-BBC.

נַדְיָה סָאמֶל – מאיירת ומורה לריקוד ואמנות מהלסינקי שבפינלנד. נדיה למדה תחילה באקדמיה לתיאטרון וסיימה תואר שני במחול, כשהחליטה ללכת בעקבות תשוקה אמנותית אחרת ועברה לעיר קטנה בצפון ויילס כדי ללמוד איור.

תכנות זה בדיוק בשבילי! מאת ד״ר שיני סומרה, איורים: נדיה סארל תרגום: מיכל לבינסון, מטר הוצאה לאור, לרכישה לחצו כאן. 




אדל 3 - זו לא אשמתי מאת מר טאן


״אני יודעת טוב מאוד להקשות את החיים על כל הסובבים אותי. 
אפילו החתול שלי אז׳קס

צריך לחטוף קצת בשביל המזון שלו. 
אבל מה שלא צפיתי היה פיז,

האוגר גריזלי ההיפראקטיבי שלי,
שהחליט למרר לי את החיים.״


מנה גדושה של הומור שחור וקמצוץ של רכות, זהו המתכון של אדל, גיבורה מסוג אחר לגמרי...
חגרו חגורות, אנחנו ממריאים!


אדל 3 – זו לא אשמתי מאת מ
ר טאן מאיירת: מיס פריקלי, מצרפתית: מיכל אסייג ז"ל, מטר הוצאה לאור
לרכישה לחצו כאן.  





ג׳יני וג׳יני 2 – להירגע וזהו מאת טריש גראנטד

ספרי ג'יני וג'יני, המנוקדים ומלווים באיורים, מתאימים במיוחד לקוראות ולקוראים מתחילים בגילאי 5-9

חייה של ג'יני בל היו רגילים לגמרי... עד שפגשה את הילדה החדשה שהגיעה לבית הספר. וילו דייוויס היא לא רק חדשה, היא גם ג'יני. ג'יני שזקוקה לעזרה! קל להגשים משאלות, אבל לא קל להגשים משאלות בצורה מושלמת. לכן כשג'יני מביעה משאלה ואומרת שהלואי שהיתה יכולה להרגע בקלות, הדברים נרגעים קצת יותר מדי. האם תצליח וילו לתקן את המשאלה שהגשימה, או שמא ג'יני תשאר תקועה לעולמים בשלוה המוגזמת שלה?


טריש גראנטד – היא המחברת של יותר מארבעים ספרי ילדים, ועורכת ספרי ילדים העוזרת לסופרים לעצב סיפורים משלהם. היא גרה עם בעלה, החתול שלה והר ספרים בברוקלין, ניו יורק.




מנואלה לופז – אמנית מופנמת, חובבת תה, המאיירת ספרי ילדים ופרויקטים נוספים.

ג׳יני וג׳יני 2 – להירגע וזהו מאת טריש גראנטד איורים: מנואלה לופז, מתרגמת: גליה אלוני דגן, מטר הוצאה לאור לרכישה לחצו כאן.




הדרקון עם הישבן הבוער מאת ביץ'

הַדְּרָקוֹן שֶׁל סֵר וֵיין אִבֵּד אֶת הַנִּצּוֹץ, וְלִדְרָקוֹן יוֹרֵק אֵשׁ זֹאת חֲתִיכַת בְּעָיָה! אֲבָל אַל תִּדְאֲגוּ – לְוֵיין יֵשׁ רַעְיוֹן!
מִצַּד שֵׁנִי, הַאִם דְּרָקוֹן בֶּאֱמֶת מוּכְרָח לֶאֱכוֹל גְּבִינָה עֲבֵשָׁה בְּצֶבַע נַזֶּלֶת מַמָּשׁ יְרוּקָּה...? מָה כְּבָר יָכוֹל לְהִשְׁתַּבֵּשׁ?



הַסֵּפֶר הָרִאשׁוֹן בַּסִּדְרָה הַמְּשַׁעְשַׁעַת וּמְלֵאַת הַדִּמְיוֹן – סֵר וֵיין וּדְרָקוֹן יוֹצְאִים לְהַדְלִיק אֶת הָעוֹלָם!
בְּקָרוֹב – עוֹד סֵפֶר רֵיחָנִי בַּסִּדְרָה! הָאַבִּיר עִם הַיַּשְׁבָן הַבּוֹעֵר





"הדרקון עם הישבן הבוער" מאת ביץ', תרגום מיכל לבינסון, מטר הוצאה לאור לרכישה לחצו כאן.





























ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה