דפים

יום רביעי, 26 באוקטובר 2022

המדריך לעלמה רודפת הממון - רומן נפלא מאת סופי אירווין

 


אתם מכירים את הספרים האלו שברגע שאתם לוקחים אותם ליד שום דבר כבר לא כל כך חשוב ומעניין? הספרים האלו שבא לנו להתרווח בתוך כורסא, להפוך לבלתי נראים כדי שאיש לא יפריע לנו ולשקוע בקריאה עד עייפות. 

השבוע זה קרה לי שוב כשהתחלתי לקרא את "המדריך לעלמה רודפת הממון". המון ספקולציות עלו בי לנוכח שם הספר והסקרנות הציפה אותי מהרגע הראשון שהתחלתי לקרא. 

כשקיטי טלבוט ננטשת בידי ארוסה שלושה חודשים בלבד לפני חתונתם, העתיד שלה נראה עגום ואין תקווה באופק. השנה היא 1818 ובלי הון שיאפשר לה לשלם את חובות ההימורים של אביה המנוח, היא וארבע אחיותיה עומדות בפני התמוטטות כלכלית מוחלטת.

אבל קיטי מסרבת להיכנע לתכתיבי הגורל, ובתוך שבועיים היא עוזבת את ביתה בכפר ויוצאת לשדה הקרב המסוכן ביותר באנגליה: עונת הנשפים הלונדונית. המטרה פשוטה: למצוא רווק בעל ממון שיבקש לשאת אותה לאישה ויציל את משפחתה.


לקיטי אמנם חסר ייחוס משפחתי נאות, אבל היא מחפה על כך בעזרת פיקחות, תושייה ודבקות במטרה. התוכנית שלה מתקדמת היטב עד שהיא פוגשת את לורד רדקליף – בן אצולה מנוסה ויהיר, שנחוש לסכל את מזימתה למצוא בעל עשיר בכל מחיר.

המדריך לעלמה רודפת הממון הוא רומן קליל ומענג, המשופע בדיאלוגים שנונים ובעקיצות ממולחות שיספקו הנאה מובטחת לקוראים. זהו ספר הביכורים של הסופרת הבריטית סופי אירווין, שמיד עם צאתו לאור באנגליה נהפך לרב-מכר.

אהבתי את הספר מאוד. הרומן תוסס אנרגטי וקולח, השפה מתובלת בהומור והגיגים נפלאים, שובבה מחד רומנטית מאידך. ספר נהדר סופ"ש גשום או לנסיעה ברכבת. קחו אותו ליד ולא תצטערו.

"איזה סיפור שובב, שנון ומענג. קיטי טלבוט היא גיבורה נפלאה וחסרת פחד." – סופי קינסלה

"מעריצי ברידג'רטון יתעלפו מהסיפור השובב והמבדר הזה שמתרחש בחברה הגבוהה בבריטניה של תקופת הריג'נסי." – מגזין פיפל


"המדריך לעלמה רודפת הממון" מאת סופי אירווין, הוצאה לאור: הכורסא, שנת הוצאה: 2022, מספר עמודים: 318, ז'אנר: ספרות מתורגמת, תרגום: אנגלית / כנרת היגינס-דוידי. לרכישה לחצו כאן .

























ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה