דפים

יום שבת, 25 בנובמבר 2023

החיים של בובי מאת מרגלית צברי מועלם- ספר חדש לפעוטות

 

בובי הוא שועל חמוד הגר במשפחה ממש כמו של כל אחד מנכדינו עם אמא אבא וחברים. לבובי סדר יום שגרתי, פעיל ומעניין המפגיש אותו עם כל מה שנכדי הקטנים חווים יום יום בנוסף להיותם במסגרת החינוכית בגן. התכרבלתי עם תומס, רובין ואורן נכדי המקסימים וקראנו יחד את סיפורו של בובי. אורן בן השלש, לא פסח על אף תמונה והסביר לכולם מה אנחנו רואים ולמה גם הוא כל כך אוהב את מגרש המשחקים. רובין בת השנתיים אמרה שהיא לא אוהבת ביצה קשה אבל תמיד שמחה לעשות אמבטיה ולשחק בכל המשחקים שאמא קנתה. תומס בן הארבע הסביר להם שלבובי ממש לא כייף כי הוא לא הולך לגן.


הורים וילדים יקרים!
כמה פעמים רציתם להקריא לילדיכם הקטנטנים ספור, אך נאלצתם לספר בסוף רק לפי התמונות כדי שהילד לא יאבד סבלנות?
בואו והכירו מקרוב את סדר היום של בובי, סדר היום שכל הילדים מכירים; מקימה בבקר, דרך משחק בגן השעשועים ועד להרדמות.
זהו ספר המיעד לגיל הרך, לבני 3-0, שבו הילד מצוי בעצומו של תהליך רכישת השפה. הוא פשוט לקריאה, קליל ומלא קסם, מבסס על משפטים קצרים שכוללים פעלים ושמות עצם רבים מעולם התכן של הילד שנועדו להרחיב את אוצר המלים שלו.

מרגלית צברי מועלם היא קלינאית תקשרת, וספרה "החיים של בובי" מכון לעודד את הילד להתנסות בהפקת משפטים קצרים ולשכלל את יכולות המשחק שלו.


"ספר מקסים שמציג את שגרת היום באמצעות איורים נעימים ונותן הזדמנות לקיים שיח על רצף פעולות שכל ילד מכיר, בדגש על פעלים בסיסיים. מתאים במיוחד לילדים צעירים, בזכות כמות מלל המותאמת לגילים אלו."
שמרית לוי קלינאית תקשורת (MA)

"הספר 'החיים של בובי' מזמין את הקורא להצטרף אל בובי (שועל בעל שם קליט וקל להגייה) ליום שגרתי הכולל רצף פעולות יומיומיות המוכרות לכל פעוט: החל מהתארגנות בוקר, דרך משחק בגינה, ארוחת ערב ולבסוף טקסי הרחצה והשינה. מרגלית השכילה לתאר את החוויות שעובר בובי במשך היום בשפה המאפיינת את תשומת הלב הלשונית המופנית לפעוט על ידי ההורים, משפטים פשוטים ומתנגנים, המלווים באיורים של בעלי חיים חמודים ושובי לב. אין ספק שהניסיון של מרגלית, כאימא וכקלינאית תקשורת, הוליד את הצורך לפתח סיפור פשוט ומהנה שישמש אותנו, המטפלים, בעבודה עם הפעוט על רצף אירועים ובהעשרת אוצר המילים והפעלים שלו. הספר מומלץ לקריאה בחום רב כקלינאית תקשורת וכאימא."
ד"ר לימור עדי־בן סעיד, קלינאית תקשורת,
מרצה בכירה בחוג להפרעות בתקשורת, המכללה האקדמית אונו.

"החיים של בובי" מאת מרגלית צברי מועלם, הוצאת צמרת לרכישה לחצו כאן.




























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה