דפים

יום חמישי, 16 בנובמבר 2023

קסם, בעלת האוב וכל השדים כאן - ספרים חדשים בהוצאת כנרת זמורה עכשיו על מדף הספרים

 


קסם מאת דניאל סטיל

אחת לשנה, בערב קיצי, נערכת בפריז הקסומה ״ארוחת ערב לבנה״ אלגנטית בסמוך לאחד המבנים המפורסמים בה. האורחים מוזמנים בחשאי ומגיעים בלבוש לבן עם כל הציוד היוקרתי הדרוש. כשהשמש שוקעת ניצתים אלפי נרות. ובתום הערב משוחררות לשמיים מאות עששיות נייר לבנות, בתוך כל אחת להבה ומשאלה עזה. בלבה של הארוחה המופלאה הזו, כמה חברים קרובים עומדים לפני תפנית בחייהם.

ואלרי וז'אן־פיליפ דיומא —היא עורכת בווג הצרפתי, הוא כוכב עולה בעולם הפיננסי — מסורים זה לזה ולילדיהם הקטנים. אבל הזדמנות של פעם בחיים לעבודה בסין עלולה להוביל לפירוד — ולפיתוי.
בנדטה וגרגוריו מָריאני, הזוג המוביל בעולם האופנה של מילאנו, מנהלים אימפריית ביגוד מפוארת באיטליה. גרגוריו משדר עוצמה, אבל חולשה אחת שלו עתידה להביא למשבר בעסק ובחיי הנישואים שלהם.
שנטל ז'יבֶרני, תסריטאית עטורת פרסים, ודהראם סינג, מהיזמים הטכנולוגיים המצליחים ביותר בהודו, מגיעים כידידים, אבל לפני סוף הארוחה דרכיהם יסתעפו.

קסם הוא רומן חובק עולם המתחקה אחר שנה מהפכנית בחייהן של דמויות בלתי נשכחות, רוויית הצלחות ושיברוני לב, עד לארוחת הערב הלבנה בשנה הבאה. סיפור כתוב ברכות ובתשוקה, הבוחן מהו הקסם האמיתי בחיינו.


דניאל סטיל היא מהסופרות האמריקאיות הפופולריות ביותר בעולם. כתבה עשרות רבי־מכר שתורגמו ל־43 שפות ברחבי העולם ונמכרו ב־800 מיליון עותקים. עשרות מספריה עובדו לטלוויזיה.

"מעטים הסופרים המודרניים שמצליחים לתאר את הדרמה של חיי נישואים ומשפחה באמפתיה כנה כל כך." פילדלפיה אינקוויירר

"סטיל פורצת באותנטיות את המחסומים הרגשיים של כולנו... והתוצאה עוצמתית!" פבלישרס ויקלי.
קסם מאת דניאל סטיל, הוצאת כנרת, זמורה, לרכישה לחצו כאן





בעלת האוב מאת סטייסי הולז
לנקסטר, אנגליה, 1612. ציד המכשפות בשיאו.
אבל בעידן של חשדנות והאשמות, להיות אישה זהו אולי הסיכון הגדול ביותר.

פליטווּד שאטֶלווֹרת', בת שבע־עשרה, היא אדונית אחוזה שהרה זו הפעם הרביעית. אלא שהיא טרם ילדה תינוק חי, ובעלה ריצ'רד משתוקק ליורש. כאשר היא מוצאת מכתב שלא נועד לעיניה, נודע לה למרבה האימה, שלדברי הרופא לא תשרוד היריון נוסף.

כשדרכה מצטלבת במקרה בדרכה של אליס גרי, מיילדת צעירה, זו מבטיחה לעזור לה ללדת תינוק בריא ולהעמיד את הרופא על טעותו.
בעוד אליס מסתבכת בהאשמות בכישוף ששוטפות את צפון־מערב המדינה, פליטווד מסכנת הכול בניסיון לעזור לה. אבל האם אליס מסתירה משהו?


עד מהרה חיי השתיים נקשרים ללא הפרד, המשפט המפורסם בלנקסטר הולך ומתקרב, ובטנה של פליטווד ממשיכה לגדול. הזמן אוזל, וחיי השתיים בסכנה.

רק הן יודעות את האמת. רק הן יוכלו להציל זו את זו.
סטייסי הולז נולדה בלנקשייר ועסקה בעיתונות. בעלות האוב היה מועמד לפרס ספר הביכורים הבריטי של השנה.

"יצירת מופת עשירה ומלאת אווירה המתבוננת בתקופה היסטורית טעונה מתחים דתיים, אמונות תפלות, שנאת נשים ופחד... כשגברים חזקים מתיימרים בימינו להיות הקורבנות של ציד מכשפות, ראוי להבין איך זה היה באמת." הניו יורק טיימס

"ספר עשיר בתככים ובמגבלות שנאכפו על נשות המאה ה־17, אצילות ופשוטות גם יחד... מבט אל העולם האמיתי שבו התנהגות לא מקובלת הייתה עשויה להביא אישה אל עמוד התלייה." בוקליסט

"בעלת האוב" מאת סטייסי הולז, הוצאת כנרת זמורה, לרכישה לחצו כאן.







"כל השדים כאן" מאת לואיז פני 
לואיז פני, מלכת המסתורין הקנדית, חוזרת עם מזימה מרושעת בעיר האורות


בלֵילם הראשון בפריז מתכנסים בני משפחת גמאש לארוחת ערב בביסטרו עם סנדקו של פקד ארמן גמאש, המיליארדר סטפן הורוביץ. בדרכם הביתה לאחר הארוחה סטפן נדרס ונפצע אנושות לנגד עיניהם. לגמאש ברור שלא מדובר בתאונה. זהו ניסיון מכוון להתנקש בחיי הזקן.

כשמפתח לא מוכר נמצא בחפציו של סטפן, הוא משגר את ארמן עם אשתו וסגנו לשעבר במשטרה מראש מגדל אייפל אל מרתפי הארכיונים של פריז, וממלונות פאר אל יצירות אמנות מוזרות צופנות סוד. הוא משגר אותם אל עומק הסודות שסנדקו של ארמן הסתיר עשרות שנים.

גילוי מבעית בדירתו של סטפן בפריז מבהיר שהסודות מעופשים יותר, והסכנה גדולה ומיידית יותר משקלטו.
עד מהרה נופלת המשפחה כולה ברשת של מרמה ושקרים. כדי לגלות את האמת, יהיה על גמאש להחליט אם הוא יכול לסמוך על חבריו, על עמיתיו, על חושיו, על עברוֹ. ועל משפחתו שלו. שכן עיר האורות מטילה צללים ארוכים. ובתוך האפלה מסתתרים שדים.


לואיז פני היא סופרת עתירת פרסים, שספריה מככבים ברשימות רבי־המכר בארצות הברית וקנדה. ספרי הפַּקד ארמן גמאש שכתבה תורגמו ל־31 שפות. ב־2017 זכתה באות הכבוד של מסדר קנדה על תרומתה לתרבות הקנדית. גרה בכפר קטן מדרום למונטריאול.

"עניינה העיקרי של פני הוא הקורבנות שאנו מקריבים עבור האנשים האהובים עלינו. בספר זה עומדת למבחן אפילו מערכת היחסים האוהבת בין אב לבנו. בבסיס כל ספריה של פני עומדת המשפחה - המשפחה שנולדת בה, המשפחה שצברת במהלך חייך ומשפחת האדם." הניו יורק טיימס

"פני מפליאה לשרטט את חייו הפנימיים של האדם, בין שהוא פושע ובין שהוא ילד ממורמר. צפויה לכם קריאה נרגשת ומסחררת!" פיפל

"ארמן גמאש הוא לוחם רוחני לא פחות משהוא בלש רצח... הקורא נשאר עם התובנות האנושיות והתזכורת לְמה שבזכותו ראוי לחיות את החיים." וול סטריט ג'ורנל

"כל השדים כאן" מאת לואיז פני הוצאת כנרת זמורה לרכישה לחצו כאן.






























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה