דפים

יום ראשון, 8 במאי 2022

"מיכל סבון טבעי" קוסמטיקה טבעית איכותית שמיוצרת בעבודת יד באווירה חמה ואוהבת, התמכרתי.

 






על מיכל סבון טבעי שמעתי כבר לפני עשור. לימים יצא לי להתנסות בערכה מפנקת של מוצרים שהיו בין הראשוניים שנרקחו במפעל הקטן בקרית טבעון. מאז חלפו שנים והמבחר גדל התרחב ונכנס לנישות נוספות של תכשירים הנותנים מענה לקשת רחבה של צרכים לכל בני המשפחה. 

מיכל סבון טבעי הוא עסק משפחתי קטן שמייצר קוסמטיקה טבעית איכותית באוירה חמה ואוהבת. מה שהתחיל בשנת 2007 במטבח ביתה הקטן של מיכל בקרית טבעון התרחב והגיע לממדים של מפעל קטן  ברמת דלתון שבגליל העליון. הרעיון המוביל את "הסבון של מיכל" הוא שקוסמטיקה טבעית, בריאה ואיכותית צריכה להיות זמינה לכולם, במחיר נגיש והוגן. החשיבה המרכזית היא שמתרכזים באיכות חומרי הגלם ותהליך הייצור המוקפד בעבודת יד.
כל המוצרים במפעל המשפחתי מיוצרים באחריות אקולוגית מלאה. רקיחת המוצרים נעשית בתהליכים מוקפדים במנות קטנות, ותוך מתן תשומת לב מירבית לעשייה באהבה, איכות ובריאות. כל מתכוני המוצרים שפותחו הם מקוריים.


בגלישה באתר מיכל סבון טבעי לרכישה ישירה ומשלוח עד הבית תוכלו לבחור מבין היצע רחב של סבונים מוצקים ונוזליים. (תלוי מה הצורך ומה השימוש שלך!) אני בחרתי את סבון הרחצה המוצק בניחוח לבנדר. הוא נפלא, עדין ומשמש אותי בעיקר לניקוי הפנים. 


בקוסמטיקה הטבעית בחרתי תכשירים בהתאם לחוסרים שלי כרגע ולכן העדפתי את קרם הפנים עם חמאת מנגו ונר הלילה לעור רגיל או מעורב. בגילי, כמי שחצתה כבר את גיל 60 אני מקפידה מאד על טיפול וניקוי יום יומי ומקנחת בסרום ובקרם פנים בבוקר ובערב. הקרם עוזר לי לשמור על פנים מאוזנות, בריאות, חלקות, נעימות וקורנות. הוא נספג בקלות ובמהירות, ומשאיר את העור נעים, אך לא שומני. אצלי התוצאות מדברות בעד עצמן. עוד אוסיף שהניחוח הנפלא ותחושת הרוויה של העור מלווים אותי לאורך היום כולו. 



מי שסובל מכפות רגליים יבשות וסדוקות חייב לנסות את המשחה הזו
הקיץ עוד מעט כבר כאן ואני רגילה להלך בסנדלים ובכפכפים ויודעת שכף רגל אסטטית היא כורח שאין להתפשר בו. בנסיבות אלו בחרתי את משחת הפלא לכפות הרגלייםזוהי משחה מזינה, מרפאת ומחזירה לחיים כפות רגליים יבשות, סדוקות וכואבות ביעילות ובמהירות.


סבון נוזלי תמיד נמצא אצלנו בהישג יד ואנו מקפידים ליטול ידיים לעיתים מזומנות. הפעם בחרתי את סבון נוזלי לבנדר עץ התההסבון הנוזלי  100% טבעי - אקולוגי. סבון נוזלי איכותי. עשוי בעבודת יד מחומרים טובים בלבד. בטוח לחלוטין למים, לאדם ולסביבה. הסבון בניחוח מרענן עמוק ופרחוני של שמנים אתריים טהורים: לבנדר, עץ התה ועשב לימון. מרגיע את הנפש ומקל במקרים של זיהומים ודלקות, עקיצות, כוויות, פצעים וגרד.


הזיעה שלנו יוצרת סביבה חומצית בבית השחי. ישנם חיידקים שאוהבים סביבה חומצית ומפרקים את החומרים האורגניים שבזיעה, דבר המתבטא בריח גוף, לעתים חריף ולא נעים. סביבה בסיסית, הנוצרת מחומרי הדאודורנט הטבעי, מרחיקה את החיידקים, וכך מונעת את ריח הזיעה. קרם הדאודורנט שבחרתי בריח לבנדר עובד נפלא. הוא עשוי מחומרים טבעיים בריאים ואיכותיים, בעל ריח נשי פרחוני. הוא מונע את ריח הזיעה ויעיל למשך שעות ארוכות.

כאמור קשת רחבה של סבונים, קרמים, דאודורנטים, מוצרי טיפוח לשיער, מארזים ליולדת, מוצרים לתינוק ולילד , שמנים אתריים, מבערים וטיפוח ארומטרפי מוצעים לכם באתר או בפריסה רחבה של חנויות ברחבי הארץ. תוכלו לרכוש ולקבל את המוצרים לנקודת איסוף או למצוא את אחת החנויות המוכרת את מוצרי האיכות של הסבון של מיכל בסמוך למקום המגורים. 











ריקי ברוך





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה