דפים

יום חמישי, 12 במאי 2022

סובלים מנדודי שינה? אפשר לנצח את העייפות הכרונית! "עייפות כרונית" ספר חדש בהוצאת פוקוס.




אין עוררין על כך שלשינה שלנו יש חשיבות עליונה והיא חיונית לשיפור כל הבעיות ההורמונליות בהן אנו נתקלים. השינה משפיעה על קליפת המוח הקדם-מצחית החלק שקשור לעכבות וזה אומר בפועל שבמצב של חוסר שינה סביר להניח שנתפתה לאכול ג'אנק פוד, לעשן ללא הגבלה או לגלוש באינטרנט במקום לעשות משהו מועיל. חוסר שינה גם מחליש את המערכת החיסונית.

עייפות כרונית מוכרת ונפוצה למדי. אני מכירה אנשים רבים שסובלים מבעיות שינה ונאלצים להשתמש בתוספי תזונה, כדורים או עזרי שינה שמציע השוק. הרבה סיבות יכולות להיות לעייפות הכרונית ולעיתים שילוב של כמה מהן יחד עלול לגרום לירידה משמעותית באיכות החיים.
אני זוכרת תקופות ארוכות בהן גם אני הייתי מקיצה בשעות לא שעות ומתקשה להירדם שוב. התפקוד שלי במהלך הימים הבאים היה ירוד. הייתי נטולת אנרגיה והכל נראה לי מכביד ולא חשוב. ואיך זה אצלכם?



גם אתם מרגישים נטולי אנרגיה, עייפים ומותשים?
מרגישים חסרי אונים אל מול העייפות המתמדת שאוחזת בכם, הורסת כל חלקה טובה בחייכם ולא מרפה?
בימים אלו רואה אור ספר נוסף בהוצאת פוקוס הספר עייפות כרונית - למה זה קורה לי ואיך יוצאים מזה. הספר כולל תכנית בת שבועיים וחמישים מתכונים!

ד"ר איימי שאה, בעלת קליניקה ייעודית לטיפול בעייפות כרונית, תלמד אתכם שזו לא גזירת גורל.
לאור ניסיונה הקליני ועל סמך מחקרים רפואיים עדכניים, היא פיתחה תוכנית בשם "סוף לעייפות" ובה היא מתווה את הדרך המנוסה והבטוחה שתשיב את האנרגיה לחייהם של נשים וגברים כאחד.

המחקר הרפואי מראה שכדי ליהנות מרמות אנרגיה גבוהות נדרש איזון עדין ומדויק בין שלוש מערכות עוצמתיות הפועלות באופן משולב בגופנו – מערכת העיכול, המערכת החיסונית והמערכת ההורמונלית. התוכנית "סוף לעייפות" נועדה להשיג את אותו איזון עדין בגופנו.

הספר מציע תקווה חדשה למי שסובלים מעייפות כרונית: התוכנית "סוף לעייפות" מובילה לעלייה משמעותית ברמות האנרגיה תוך שבועיים בלבד ומאפשרת חזרה לרמת אנרגיה תקינה תוך שלושה חודשים.

הספר יסייע לכם להבין: איך לשפר את איכות השינה שלכם. למה קפאין הוא לא באמת פתרון להעלאת רמות האנרגיה. מהו צום צירקדי ואיך הוא יכול לתת לכם אנרגיה לאורך היום כולו - רמז: מעניין האנרגיה שאף אחד לא מכיר בפרק 6 בספר. 
איך העייפות שלכם מושפעת מהשעון הביולוגי. מה הקשר בין בריאות המיקרוביום לבין עייפות כרונית ואילו תרגילים ומזונות מסייעים להקלה על לחץ נפשי.

בספר תגלו את הסיבות העיקריות לעייפות כרונית ותלמדו שיטות מוכחות לשיפור רמת החיוניות שלכם ביומיום. את השיטות שתלמדו בספר תוכלו לאמץ כדרך חיים שתבטיח לכם לא רק נמרצות וחדות מחשבתית, אלא גם הימנעות מטעויות הרות אסון שעלולות לנבוע מעייפות כרונית. מתוך ההקדמה לספר מאת העורך המדעי ד"ר גיל יוסף שחר (.M.D)

ד"ר איימי שאה (.M.D) היא רופאה אימונולוגית אמריקאית בעלת גישות טיפוליות אינטגרטיביות. לאחר שחוותה תאונת דרכים קשה עקב נהיגה במצב של עייפות, היא החליטה להתמחות בנושא חשוב זה ופתחה מרפאה לטיפול בעייפות כרונית באריזונה. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט שלה.

עייפות כרונית - למה זה קורה לי ואיך יוצאים מזה, מאת ד"ר איימי שאה, הוצאת פוקוס, לרכישה לחצו כאן
267 עמודים, עריכת מתכוני צחי בוקשטטר.

























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה