דפים

יום ראשון, 19 בדצמבר 2021

ג'ונגל השלום ספר ילדים מקסים מאת איריס גלילי

 


לא אפתיע את מי מקוראי באמירה הכואבת שהחברה שלנו ממהרת לעתים לבחור באלימות על פני שיחה. גם שיחה כאמור יכולה להיות אלימה אלא שראוי, נכון ועדיף תמיד לנהל שיחה ולהגיע להסכמה. 

בימים אלו הגיע לידי לסיקור הספר "ג'ונגל השלום" וכשמו כן הוא, שילוב נפלא של כל המשתמע מהמילה ג'ונגל ובחשיבה נכונה על שלום. ארבעה סיפורים נפלאים בייחודם מופיעים בספר: מחבואים, המריבה, מסיבת האביב וגן השעשועים החדש. גיבורי הספר הן חיות האהובות על הילדים ומתארות בסיפורים וסיטואציות אמיתיות התרחשות יום יומיות בדיוק כמו בחיי הילדים בזמן היותם בגן או בשעות הבית והמשפחה. כל אחד מארבעת סיפורי 'ג'ונגל השלום' עוסק באירוע הדורש פתרון וחשיבה משותפת עם תוך התמודדות עם הדילמה כיצד ראוי לפתור טוב יותר משבר דומה, בעתיד.



הספר נכתב  על ידי דר' איריס גלגילי במטרה להקנות בילדים ביטחון אישי ואחריות חברתית כבסיס ליצירת מערכות יחסים. מתוך השאיפה לסייע להם למצוא חוזקות בעצמם ולקבל את השונות אצל חבריהם. וכל זאת בדרך חווייתית שתיקח אותם על כנפי הדמיון אל עולם אחר וקסום.

אהבתי את הספר מאוד, ראיתי לנגד עיני את נכדי הבכור תומס שרק בשנת הלימודים הנוכחית והוא כמעט בן שלש, נכנס למסגרת הגן וכבר נחשף לדילמות חברתיות. מומלץ ביותר לילדי הגן, הכיתה (א-ב), הילדים הפרטיים שלכם ובטח שלנכדים.

ג'ונגל השלום מאת איריס גלילי, לרכישה ישירה לחצו כאן








ריקי ברוך










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה