דפים

יום רביעי, 1 בדצמבר 2021

מציאת היהלום הפנימי-מודל ארבעת הקודקודים ספר חדש מאת ורד גרנדיר פרוכטמן



מכירים את זה שתמיד מציעים לכם לשדרג את הכל? את הנייד, את המחשב, את הבית, את פרטי הבית השונים את רמת החיים ואת מה לא?
ומה באשר לשדרוג עצמכם?
חשבתם שיש דרך לעשות זאת? להפוך את עצמכם לטובים יותר בעיני עצמכם? 

בימים אלו רואה אור הספר "מציאת היהלום הפנימי" המציג מודל מעשי בשפה אימונית שיוביל אתכם לעיצוב הגרסה החדשנית והמלוטשת שלכם מתוך זיהוי הכישרונות והנטיות שעימם הגעתם לעולם. כל שעליכם לעשות הוא להסכים לצאת למסע התבוננות פנימית שיוביל אתכם מהמרחב העכור לעבר המרחב המלוטש באישיות שלכם ויאפשר לכם להגשים את החיים שעליהם אתם חולמים.

ולמה יהלום בעצם?
היהלום הוא חומר הגלם הכי קשה בטבע (ידע משנותיי כמורה לגיאולוגיה ולא רק...)ניתן ללטש את היהלום לכל תוצאה שנבחר וכמוהו שבטבע גם אותנו ניתן ללטש למימוש עצמי, בניית דימוי עצמי גבוה, ביטוי היכולות והמשאבים של כל אחד ואחד. 

כמוני, בתהליך הקריאה והעיבוד שחציתי אני לאורכו, גם אתם תתבקשו לצאת לדרך וליצור לעצמכם הרגלים מעצימים ודפוסים חדשים באמצעות תרגילים וכלים המשולבים בסוף כל פרק ובאמצעותם תקבלו הזדמנות ללטש את היהלום הפנימי הגלום בכם. מודל ארבעת הקודקודים יהווה עבורכם את מפת הדרכים ואת המצפן במסע הליטוש העצמי.
נסו! כי מקסימום תצליחו!!!




תכירו את הקודקודים:

קודקוד הנראות: האחראי על נראות הגוף, דימוי עצמי ויצירת רושם ראשוני שמעודד התקרבות. אל נשכח, שהנשמה מתגוררת בתוך גוף ואותו יש ללטש.

קודקוד הקול: מתרכז בתקשורת עם עצמנו ועם הסביבה ומתקיים בשלושה ערוצים.
הקול הפנימי - אינטואיציה.
הקול הסביבתי - תקשורת ישירה ומקרבת עם הסביבה.
קול החותם - ערוץ ביטוי אישי התורם ערך חברתי לסביבה הקרובה ולעיתים גם לאנושות. להשמיע את הקול שלנו זו זכות וכל שעלינו לעשות הוא ללמוד ללטש ולדייק אותו.

קודקוד המשאבים: הוא קודקוד שמכיל בתוכו את הכישרונות, היכולות והנטיות המולדות של כל אחד מאיתנו, ואם נדע ללטש אותם ולפתח אותם נחווה מצוינות והצלחה במסלול חיינו.

קודקוד הערכים - ערכים מהווים חיבור אנושי לסביבה שלנו.

ליטוש עולם הערכים האישי של כל אדם  לעצמו מסייע בדיוק עצמי שלכם ושל מערכות היחסים שלכם. משימת חייו של אדם שזיהה את קודקודיו היא לשמור על איזון ביניהם כמו להטוטן בקרקס, על מנת לאפשר לעצמו את המופע הססגוני של הפוטנציאל שלו באמצעות ארבעת קודקודיו.
זכרו שארבעת הקודקודים יוצרים עולם ומלואו של חוזקות ומצויינות המאפשרת לכל אחד מאתנו וכן גם לך! להגיע למימוש עצמי מיטבי, בזכות הכישרונות והמשאבים איתם הגענו לעולם. 

ורד גרנדיר פרוכטמן, מפתחת מודל מציאת היהלום הפנימי, היא מאמנת מנטלית ומנחת קבוצות בגישה המשלבת NLP, גשטלט ודמיון מודרך. ורד עוסקת כיום בהנחיית קבוצות, אימון אישי וקבוצתי, ייעוץ זוגי והעצמה אישית למבוגרים ולבני נוער על פי המודל שבפיתוחה, וכמו כן מרצה וכותבת מאמרים בנושא כשהיא חורטת על דגלה את ייעודה בזיהוי ובפיתוח היכולות הגלומות בבני אדם, גדולים וקטנים, בגרסה ייחודית לכל אחד ואחת מהם.

הספר כתוב בשפה אימונית והוא מכיל 22 פרקים הנוגעים בעיצוב הגרסה החדשנית והמלוטשת של עצמכם.
בסוף כל פרק תוכלו לתרגל את תוכן הפרק בכלי תרגול המשלבים אימון, גשטלט ו NLP.
מודל ארבעת הקודקודים יעביר אתכם מסע התבוננות פנימית והתפתחות אישית בזכות ליטוש ארבעת הקודקודים. החל מזיהוי היהלום הפנימי האינדיבידואלי ועד למימושו בכל תחומי החיים.
מימוש היהלום הפנימי בזוגיות ואהבה.
מימוש היהלום הפנימי בהורות ומשפחה.
מימוש היהלום הפנימי בקריירה ומימוש עצמי.
יש גם פרקים שעוסקים בחיים.
קבלת החלטות, הקשבה לאינטואיציה, ניהול כעסים, בניית דימוי עצמי גבוה, בחירת חברים, הקשבה לסימנים ומפות ליצירת חזון להגשמת חלומות.
הספר יסייע לכם לצמצם את הפער בין הרצוי למצוי בחייכם בחיים.

*המודל על קודקודיו נמצא במאגר התוכניות של משרד החינוך! 



מציאת היהלום הפנימי- מודל ארבעת הקודקודים/ ורד גרנדיר פרוכטמן 
הוצאת יהלום ספרים, לרכישה ישירה לחצו כאן.













ריקי ברוך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה