דפים

יום שני, 20 בדצמבר 2021

דובידודי מאת צאלה פינטו ורחלי סילברן - ספר ילדים חדש





דובידודי מאת צאלה פינטו ורחלי סילברן



"דובידודי" מאת צאלה פינטו ורחלי סילברן הוא ספר ילדים מקסים ומהנה, שמגלה את הכוחות הטמונים בנו וכיצד אפשר להפוך את כל מה שיש סביבנו לעולם קסום ומלא הרפתקאות. דרך האיורים המרהיבים נראה איך כל מה שאנו צריכים נמצא בעצם לידינו.

עומר גיבורת הספר נאלצת להישאר בבית בגלל סיבה מסתורית. בידוד? מזג אוויר? אזעקות? היא עצובה ובודדה ומבקשת משאלות - מה היא הייתה יכולה לעשות לו רק הייתה יכולה לצאת. היא לא יכולה ללכת לחנות הצעצועים, לגן המשחקים או לחוף הים.

ואז מגיע דּוּבִּידוּדִי-קואלת קסמים עם ציפורניים מנצנצות. דּוּבִּידוּדִי מגיע מאוסטרליה הרחוקה, ויחד הם מגלים שהם יכולים לעשות הכל עם מה שיש בהישג ידם בלבד. קופת צעצוע ישנה הופכת לחנות צעצועים, קופסאות לטירה ושמיכה לים כחול. הם מגלים שהכח להתמודד עם הקושי טמון בהם, ועם קצת דמיון ויצירתיות אפשר לנצח את הקושי. מהר מאוד הכלים האלה עזרו לנו להתמודד עם המצב הבטחוני. כשיש צבע אדום כל רגע, דּוּבִּידוּדִי הזכיר לנו לקחת את מה שיש סביבנו ולהפוך אותו לאוצר. ואפילו להתמודד עם קשיים של עליה לכתה א', או אם לא מוצאים חבר בחצר.

הקריאה בספר תספק לקוראים הצעירים זמן איכות ייחודי ויזכיר להם שעם קצת אופטימיות ויצירתיות אפשר להתמודד עם אתגרים ולהתגבר על כל קושי. מקריאת הספר ילמדו הילדים על הכוחות שיש בהם לשם התמודדות עם קשיים, על רגשות ועל דחיית סיפוקים. הם ילמדו לעצור, להתבונן ולראות את כל השפע שסביבם ובתוכם.

בסוף הספר הצעות לפעילויות בחיק המשפחה. הספר מלווה באיורים מקוריים וססגוניים של סקהרם אומריקר.

"דובידודי" הוא ספר הביכורים של צאלה פינטו, הייטקיסטית, אימא ל-5 ילדים מעוטף עזה ורחלי סילברן – עו"ד, אחות בדימוס, סבתא ל-13 נכדים. אם ובת אשר מציגות בספר זה נקודת מבט מרעננת על העצירה הפתאומית בחיים של כולנו ועל כל מה שבכל זאת טוב בתקופה מורכבת זאת.



כבר אלפי ילדים בארץ ובעולם נהנו מהספר. אז גם לך חשוב להעניק לילדים שלך זמן איכות משובח ללא מסך,
לעזור להם בחיזוק הדימוי העצמי לצאת יחד איתם למסע הרפתקאות על כנפי הדמיון.

הצטרפו לרשימת החברים של דּוּבִּידוּדִי באתר וקבלו עכשיו הפתעה למייל - יומן סיפור לפני השינה שיזכיר לכם מידי ערב להתכרבל, להתחבר ולנשום את המתוקים שלכם. הספר זמין גם בשפה האנגלית.

צאלה פינטו: "קוראים יקרים, עם מרוץ החיים, הקריירה, המחויבויות והשגרה, נפלה בחלקי ההזדמנות לעצור לרגע. להתבונן בכל השפע שכבר יש לי הבית המשפחה וזמן האיכות אחד עם השני. היה חשוב לי לתת את המתנה הזאת גם לכם. להזכיר גם לכם כמה כוח טמון בכם ושעם כל המתנות שאפשר לקנות – לבלות איתכם זוהי המתנה הכי גדולה!"

"דובידודי" מאת צאלה פינטו ורחלי סילברן. איורים: סקהרם אומריקר. 40 עמודים. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג באמצעות האתר מכאן או בפנייה בטלפון 054-7695696


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה