דפים

יום שני, 5 ביולי 2021

תכירו את מה שהכלב/חתול שלכם צריך הקיץ - הקולר החדש מסדרת NOVO נגד פרעושים וקרציות.






הוייד שלנו הוא בן בית בדיוק כמונו ההולכים על שתיים. הבן שלי שהפך לאב צעיר זה מכוון, טוען שהויד הוא הבן הבכור שלו ואחריו נולד אורן הקטן, מה שבמציאות קרה בעצם רק לפני שלושה חודשים וקצת ותכלס אין ויכוח על העובדות. 
הוייד שלנו מקבל את הטוב ביותר כל יום וכל שעה על בסיס אהבה גדולה - שלא לומר ענקית.
עכשיו כשימי הקיץ והחום בעיצומם, החלטנו לערוך הכרות עם הקולר החדש של ביופט מה שיגן על הויד מפני פרעושים וקרציות בשעות שהוא בגינת השעשועים, בטיולים המשותפים ובנסיעות.





לקראת הקיץ ה
מעלים את הסיכוי להופעת פרעושים וקרציות, משיקה ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד,  את סדרת הקולרים החדשים של המותג סולאנו, קולרים המספקים הגנה מרבית לחברינו על ארבע וטיפול בטוח לשימוש ביתי למניעת פרעושים וקרציות

הקולר החדש מסדרת NOVO הוא מוצר מהפכני, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת של שחרור מבוקר לאורך זמן תוך שימוש בחומרים חדשים מהיעילים והבטוחים בעולם. הקולר קוטל וגם דוחה סוגים רבים של קרציות תוך 24 שעות ומונע מהן להעביר מחלות ואף קוטל את הפרעושים תוך 24 שעות מענידת הקולר.


הקולר, אשר מגיע בדגם לחתולים ולכלבים, מקנה ראש שקט לשישה חודשים, הוא עמיד במים ומיוצר מחומר פלסטי 100% הידרופובי. הקולר לכלבים בטוח לשימוש על גורים צעירים ומגיע בשני גדלים, כלבים עד 8 קילו וכלבים מעל 8 קילו.








סולאנו, אשר נוסדה בישראל בשנת 2012, עוסקת בפיתוח וייצור פתרונות הדברה חדשניים נגד טפילים בחיות מחמד. מגוון הפתרונות המיוצרים על ידי החברה מכילים רכיבים באיכות הגבוהה והמתקדמת ביותר ומספקים פתרונות יעילים ובטוחים לטיפול בטפילים וכן, פתרונות של טיפול מונע. סולאנו שמה לה למטרה לשפר את איכות חייהם של חיות המחמד בישראל ובעולם ולהוביל את תחום פתרונות ההדברה נגד טפילים בחיות המחמד תוך שימוש מתמיד בחדשנות טכנולוגית וידע עשיר. לשם כך משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח מוצרי הדברה יעילים לאורך זמן ובטוחים לטיפול בטפילים חיצוניים בקרב חיות מחמד.

מחיר מומלץ לצרכן : החל מ-221 ₪
להשיג בחנויות מזון וציוד לחיות מחמד המובחרות



































ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה