דפים

יום רביעי, 21 ביולי 2021

עוגיית השוקולד צ׳יפס הכי גדולה בעולם - מתכון מיוחד!





אני אופה לא מעט ומשתמשת בעיקר בקמחים של סוגת. אני סומכת על האיכות, הטריות ויודעת שהתוצאות לא תאכזבנה. בימים אלו משיקה סוגת קמח חדש ואני מיהרתי להתחדש ולנסות את המתכון המהיר של - 
עוגיית השוקולד צ׳יפס הכי גדולה בעולם. 

בימים אלו ממש מרחיבה סוגת את סדרת קמחי האפייה ומשיקה לראשונה קמח כוסמין עדין ואוורירי בתוספת חומרי התפחה. מעכשיו, אין צורך להוסיף אבקת אפייה עם קמח כוסמין המושלם לאפיית מגוון מאפים טעימים ממש כמו המקצוענים. (כמו שאני כבר מנוסה ויודעת!*)

הכוסמין הינו צמח ממשפחת הדגנים שאליו משתייכת גם חיטת הלחם, אשר נחשב לדגן עתיק המייחסים לו תכונות בריאותיות וטובות, ובשל כך הביקוש שלו הולך וגובר עם השנים. הכוסמין גדל במקומות קרירים יחסית באירופה ומשך תקופת הגידול שלו ארוכה משל החיטה. עקב תקופת ההבשלה הארוכה ותנאי גידולו בשדה, לדגן זה תכונות מיוחדות הבאות לידי ביטוי בכמות חלבון וגלוטן גבוהות. הרכב החלבונים המרכיבים את גלוטן הכוסמין שונה מזה של החיטה. בכוסמין יש פחות גלוטנין ויותר גלאדין, דבר ההופך את הבצק שנוצר מקמח זה לפלסטי יותר.

 "קמח כוסמין תופח", מעולה להכנה מהירה ונוחה של מאפים  הוא מכיל חומרי התפחה ולראשונה גם את  היתרונות של הכוסמין. הוא אינו מכיל מוצרים מן החי ונבדק בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי. קמח הכוסמין מתאים לאפיית לחמניות, לחמים בתבנית, לפיתות, עוגיות ולבצקי פאי ומעניק למאפים טעם עדין עם גוון אגוזי קל ובעל מתקתקות עדינה.




סדרת הקמחים של סוגת מאפשרת התאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם מושלם, ממש כמו של המקצוענים. הסדרה הינה פרי פיתוח פעולה של חברת סוגת עם טחנות שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי, שעמלו יחד על פיתוח ההרכבים המדויקים של הקמחים.

הקמח החדש יושק במסגרת "הקייטנה של סוגת", אשר חוזרת ובגדול לאחר הצלחתה בקיץ ובחגים. השנה תעסוק הקייטנה בקטניות, אשר מזוהות עם המותג ומעשירות את התפריט המשפחתי. במשך שבוע שלם בתחילת אוגוסט, יוכלו הילדים וההורים להשתתף בפעילויות אינטראקטיביות שונות במסגרת קייטנת הקטניות של סוגת, מבלי לצאת מהמזגן. בין התאריכים 1-12.8.2021 יעלו לעמוד הפייסבוק של סוגת מגוון פעילויות מהנות. על סדר היום: משחקי חשיבה לכל המשפחה, מתכונים שילדים הכי אוהבים להכין ולאכול עם קטניות, דפי צביעה של קטניות להדפסה, ולקינוח: פעילות טעימה לקטנטנים! הקייטנה תסתיים בפעילות גולשים, בה על ההורים לספר על המתכון שילדיהם הכי אוהבים להכין והמתכון הכי מקורי (ומזין) יזכה בפרס משפחתי מפנק.





אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.























ריקי ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה