דפים

יום חמישי, 8 באפריל 2021

באביב הנפלא אני "על:" Gimme S'more וצ'רי גרסיה הגלידות של המעולות של בן & ג'ריס






מודה שטרם פגשתי מימיי את מי שאינו אוהב גלידה! יש אדם כזה? 
ברור לי כי טעימה קטנה כגדולה של גלידה, מקפלת בתוכה שילוב של רכות, מתיקות, קרירות וחגיגת טעמים שלא אפשרי לוותר עליהם בכל ימות השנה ובעיקר בימי הקיץ החמים. 
לקראת בוא האביב מחדשת חברת "בן & ג'ריס" ומשיקה גלידה חדשה לקיץ 2021 Gimme S'more – גלידת מרשמלו עם פירורי עוגיות, חתיכות פאדג' ופירורי עוגיות בטעם שוקולד.




גלידת Gimme S'more סמורס הוא ממתק פופולארי שאוכלים סביב המדורה במקור מארה"ב.. יש לו גרסאות שונות שהתפתחו עם הזמן, הוא למעשה סנדוויץ של מרשמלו צלוי עם שוקולד בין שני ביסקוויטים. מקור השם S'mores הוא קיצור של הביטוי "Some More", שפירושו בעברית "עוד".

גלידת Gimme S'more הינה מחווה טעימה לערבי בילוי סביב המדורה עם חברים המאפשרת לחוגגים סביב המדורה לדלג על השירה וללכת ישר לדבר המהנה. לכן כמו בכל פיינט של גלידה בן & ג'ריס, הרכיבים עשויים ללא שינוי גנטי, ועם רכיבים באישור סחר הוגן. ברגע שתטעמו את הטעם המופלא, לא תוכלו להפסיק לבקש "תנו לי עוד", "Gimme S'more".
מחיר פיינט כ- 24.90 ₪.



עוד בימים אלו ממש מחזירה "בן & ג'ריס" את גלידת צ'רי גרסיה אחד מהטעמים האהובים והפופולריים ביותר של החברה. גלידה "צ'רי גרסיה" הושקה לראשונה בשנת 1987 כמחווה לסולן הגרייטפול דד אדי גרסיה ומאז מדורגת כאחד מהטעמים המובילים של חב' "בן& ג'ריס".

כל הרעיון של גלידת "צ'רי גרסיה" החל בשנת 1986 שמעריץ גדול של הגלידות שלח גלויה לבן וג'ריס "אנחנו מעריצים גדולים של הגרייטפול דד ואנחנו מעריצים גדולים של הגלידה שלכם. למה שלא תכינו גלידה בטעם דובדבן ותקראו לו "צ'רי גרסיה"?
בן וג'רי התלהבו מהרעיון וגורו הטעמים של החברה החל בתהליך פיצוח טעם הגלידה החדש שמבוסס על דובדבנים. בשנת 1987 הושק הטעם החדש שהפך במהרה לאחד משלושת הטעמים הנמכרים ביותר של חב' "בן & ג'ריס העולמית. בישראל הושק "צ'רי גרסיה" בשנת 1990 וכעת חוזר בפעם השלישית לאחר קמפיין החייאת הטעם. גלידת "צ'רי גרסיה" הינה גלידת דובדבנים עם דובדבנים וחתיכות פאדג'.
המחיר לפיינט 500 מ"ל, 24.90 ₪

והיות שלא הצלחתי לבחור אכלתי משניהם.... 












ריקי ברוך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה