דפים

יום שלישי, 13 באפריל 2021

לפגוש את העוצמה שבך-שישה צעדים פרקטיים להגשמה. ספר חדש מאת חני פרנקל.

 



דומה כי בעשור האחרון קראתי וסיקרתי עשרות ספרים העוסקים באימון אישי, הגשמה, העצמה והצלחה. אני, כמי שיצאה מאזור הנוחות ומכירה מניסיוני את שלב החלפת הקריירה בגיל 48, פרשתי אחרי 25 שנות חינוך והוראה והפכתי למאמנת אישית ומאמנת קבוצות. ימים וחודשים לפני שנקטתי את הצעד נמנעתי במכוון מלשתף. לא שאלתי ולא שתפתי איש, מלבד את בעלי וילדי. לא עניינה אותי דעתם של אחרים. 

השבוע הגיע לידי ספרה של חני פרנקל "לפגוש את העוצמה שבך-שישה צעדים פרקטיים להגשמה" ודקות קצרות מאז שהתחלתי לקרא בו, חשתי הזדהות עם המחשבות, הלבטים ותהליך שחוותה הכותבת בעקבות סיפורה הפרטי. ככל שהתקדמתי בקריאה, הפכה ההזדהות מוחלטת ואני שמחה להמליץ לכן באהבה על הספר שיביא אתכן למקום שכל אחת מאתנו שואפת לו, גם אם זה "רק "בסתר לבה.

"המוטו שלי", כותבת פרנקל, "הוא האמונה שלכל אישה יש מתנה ייחודית, ושכל אחת יכולה להגיע למימוש הפוטנציאל שלה ולחיות חיי הגשמה ופרנסה בשפע." (עמוד 11 בספר)






הספר "לפגוש את העוצמה שבך" הוא מדריך לאימון ויישום עצמי המיועד לנשים שכירות ועצמאיות שרוצות להצליח יותר. הספר מעורר לתשוקה לחיים ומציע שיטת אימון חדשנית המשלבת קטעים תיאורטיים, מגוון רחב של דוגמאות ותרגילים מעשיים, שיעזרו לכל אישה לעבור תהליך להשגת השינוי המיוחל בחייה.
מי שתקרא את הספר ותסכים לעבור את התהליך בליוויה של חני, צעד אחר צעד בדרך להגשמה, תסיים אותו אישה אחרת: עוצמתית, מלאה באהבה עצמית, חיה בהרמוניה עם הסביבה, ונהנית מאיכות החיים לה היא ראויה. 
הספר מיועד לנשים שרוצות להתחבר לעוצמות שלהן ולהתעורר כל בוקר עם תשוקה לעשייה ולמימוש עצמי.


בגיל 57  עם חששות, פחדים לצאת "מאזור הנוחות" של עבודה קבועה בענף מתגמל, אחריות ומעמד, לצד שחיקה וחוסר עניין, נקטה חני פרנקל את הצעד המשמעותי והודיעה למנהלים שהיא עוזבת. עצם ההחלטה הסירה מעל כתפיה עול ואחריות שאפשרו לה סוף סוף לנשום. 

"עכשיו שהייתי פנויה להקשיב לעצמי, כשהיה לי שקט וזמן, פגשתי אותה, את "האישה האמתית החדשה" שבי. זה היה מפגש מאד מרגש ועוצמתי. פגשתי אישה ששנתה את חיי, אישה שאוהבת את עצמה ושמלאה בהערכה עצמית. אישה שמבטאת את עצמה ללא חשש, אישה יוזמת ויצירתית, אישה שפונה לעזרת הסובבים למען הצלחתה, ושהפחדים לא מנהלים אותה. הבנתי שהיא הייתה בתוכי כל הזמן, אבל רק עכשיו נתתי לה מקום, הרשיתי לה לבטא את הרצונות שלה."

כמו פרנקל גם אני סבורה שכל אישה יכולה לשנות את מציאות חייה באמצעות סיוע. כל אישה יכולה להיות במקום של סיפוק, אושר ושביעות רצון בכל בוקר כשהיא קמה ליום חדש. מה שנותר לעשות הוא לקחת החלטה ולנקוט את הצעדים

ששה צעדים פשוטים במרכזה של שיטת האימון שפיתחה פרנקל. תוך כדי קריאה ותרגול תוכלי ליישם אהבה עצמית, הערכה עצמית, ביטוי עצמי, בקשת עזרה - כן זה מותר לך! פיתוח חשיבה יצירתית ויזמית, התמודדות עם פחדים ועבודה עם התנגדויות.
שלב אחר שלב מנחה אותך הספר במסע אישי שינתב  לך את הדרך והפוך אותך לאישה עוצמתית, מלאה באהבה עצמית, חיה בהרמוניה עם הסביבה בסיפוק, איכות חיים והנאה. 




חני פרנקל
היא מאמנת מוסמכת מאז 2007, מרצה ומנטורית להצלחה.
ליוותה עשרות מאומנות בתהליכי שינוי וחיבור לנשים העוצמתיות שהן. המוטו שלה הוא שלכל אישה יש מתנה ייחודית, וכל אחת שמגיעה למימוש הפוטנציאל הגבוה שבה, חיה חיי הגשמה ופרנסה בשפע.


לפגוש את העוצמה שבך-שישה צעדים פרקטיים להגשמה. כתבה חני פרנקל. 
לפרטים ורכישה היכנסו מכאן















ריקי ברוך

2 תגובות:

  1. ריקי, כתבת נהדר. שמחה שהתחברת לשינוי שאני הובלתי ואני מבינה שגם את חווית שינוי דומה. תודה על ההמלצה

    השבמחק
    תשובות
    1. הספר כתוב בגובה העיניים, הוא מעשי, מזמין, משכנע וכל כך משכנע. תודה לך ובהצלחה.

      מחק