דפים

יום חמישי, 25 במרץ 2021

בחול המועד פסח מחזירים את הצבע לחיים של הילדים בתאטרון הארצי לילדים ולנוער







"התיאטרון הארצי לילדים ונוער מיסודו של סמי לוי", שמציין 35 שנה להיווסדו, גאה להציג:
מחזירים את הצבע לחיים של הילדים
רפרטואר מובחר של שש הצגות משובחות לילדים ונוער מבית תיאטרון ארצי לילדים ונוער ע.ר, אשר במרביתן יעלו בבכורה על במה, ויוצגו במסגרת פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים בימים 29-31/3, חוה"מ.







הכל זהב
בכורה חגיגית הפותחת את פסטיבל חיפה! 29.3, יום שני , בשעה: 11:45, 17:00, במה ראשית, תיאטרון חיפה. הצגה מוזיקלית המבוססת על השירים האהובים של להקת התרנגולים. 
מסע קסום בזמן אל שכונת ילדותו של סבא יוסק'ה יוליד מפגש בין אסף (בן ה-10) לסבו כשהיה ילד ולחבורת ילדותו. מסע שבמהלכו יגלה אסף שבדברים הפשוטים קיים עולם שלם שבו הכל זהב. גילאי 5-12 ולכל המשפחה. משך הצגה: שעה.


אורה הכפולה

31.3.21 ,יום רביעי , בשעה:11:45
עיבוד חדש ומיוחד לספר המוכר והקלאסי מאת אריך קסטנר
סיפורן של שתי ילדות הנפגשות בקייטנה - לי ואורה. לי שובבה, חצופה, פרועת-תלתלים. אורה שקטה ומופנמת, בשתי צמות מסודרות. אין שום דמיון בין השתיים, מלבד עניין אחד - הן דומות זו לזו כשתי טיפות מים ועוד עניין קטן - כל אחת מהן גדלה רק עם הורה אחד. ככל שהן מתקרבות, הן מגלות לפתע את הסוד: הן אחיות. תאומות מבטן ומלידה. הוריהן נפרדו כששתיהן היו תינוקות, והחליטו להפריד גם ביניהן. לי גדלה בעיר וינה, עם אביה המוסיקאי. אורה גדלה במינכן עם אמה, ליאורה, העיתונאית בהחלטה נועזת, הן מחליטות להתחלף זו עם זו ולצאת ולפגוש את ההורה שלא הכירו מימיהן. המחזה על יכולתם של ילדים להשפיע על המציאות בה הם חיים ולהשמיע את קולם.
גילאי 6-12 משך הצגה: שעה




גרטה

31.3.21, יום רביעי, בשעה: 18:30, במה ראשית, תיאטרון חיפה
הצגה בהשראת סיפורה יוצא הדופן של גרטה טונברג, הנערה השבדית שסחפה אחריה מיליוני ילדים מכל העולם למאבק למען האקלים.
גרטה בת ה-15, מתוודעת למשבר האקלים בתקופה בה היא עצמה מתמודדת עם משבר בחייה.
כשהיא מבינה שכדור הארץ בסכנה, היא לא יכולה להמשיך בחייה הרגילים. היא הולכת לבניין הפרלמנט עם שלט גדול "שביתה למען האקלים" בלי לדעת שהמהלך הזה ישפיע על העולם כולו.
גרטה מתמודדת באומץ מול כוחות חזקים ממנה, שקוראים לה לוותר, שאומרים לה שהיא צעירה מידי בשביל להוביל מאבק, שתסמוך על המבוגרים שהם ידאגו לכדור הארץ.
אבל גרטה מצליחה להתמודד מול כל המכשולים, ומלמדת אותנו שאף אחד לא קטן מידי בשביל לעשות שינוי!
גילאי 9-15 משך ההצגה: כשעה .









האופרה של בת הים
יום ד' 31.3 – 13:30, 14:30 בספריה ,תיאטרון חיפה
לאריאל זמרת האופרה יש סוד... פעם היא הייתה בת ים קטנה עם סנפיר, שאוהבת לשיר
אתם מוזמנים לצלול אל מעמקי הים ולעבור איתנו, דרך האלמוגים והצלילים, את המסע שעוברת אריאל כדי להגשים את חלומה הגדול כי על חלומות לא מוותרים . בת הים, אריאל , במסע להגשמת חלומה לשיר עם בני האדם. 
גילאי 3-8, משך ההצגה: כ-50 דקות


מעשה בעולם
יום ד' 31.3 – 10:30, 12:00 ספריה 1,תיאטרון חיפה
פינגווין קטן, אמיץ ושובב מאנטרקטיקה הרחוקה עובר איתנו מסעות סביב העולם בדרך הביתה. מסעות בהם נגלה כמה רב הדמיון ביננו ובין היצורים המופלאים שלצידם אנו חיים על כדור הארץ.
שתי רקדניות ובעלי חיים שונים המגולמים בגופן, מחברים אותנו מחדש אל האדמה, והטבע- בריקוד בהומור ובאהבה לעולם. הצגת תחרות בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2020, זוכת שלושה פרסים. ציון לשבח על שפה יחודית ומעוררת השראה, פרס עיצוב התנועה ופרס עיצוב הבמה והאביזרים.
מגיל 4 ולכל המשפחה.
משך ההצגה: כ-50 דקות



הכדור בידיים שלנו
יום ד' 31.3- 16:00, 17:00 בספריה 2,תיאטרון חיפה
אביב מקבלת מאבא שלה כדור במתנה, זה לא כדורגל או כדורסל, זה כדור הארץ- העולם.
לאביב לא אכפת מהכדור המוזר, היא מנסה לזרוק אותו הכי רחוק שאפשר, היא רוצה לשחק בחורשה ולקטוף פרחים, אבל אז היא פוגשת את בעלי החיים הקטנים שמבקשים ממנה לשמור על החורשה ועל הכדור מפני הענקים שמזהמים את החורשה ופוגעים בעצים.
אביב מגלה שיחד אפשר לעבור כל מכשול ושדווקא הקטנים ביותר יכולים לעשות שינוי גדול.
משך ההצגה: כ-45 דקות. לגילאי 5-8






























ריקי ברוך








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה